Ik ben geen geluidstechnicus, maar dit lijkt me nogal voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.
Waylon was na z'n optreden best buiten adem zag ik, dat zingt niet legger, tast de stem aan.
Ja, in een studio.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?
Zo dan. Die heb ik liever dan Waylonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die cowboy moet toch Juvat zijn, maar ik wist niet dat ie zo goed kon zingen
Jong publiek?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Yesse het volgende:
De “stemming” is toch gewoon van de productie? Niet van de mensen in de zaal? Anders snap ik niet waarom je de beunhaas stemt..
Babette kan niet goed zingen en Katja heeft veel meer een hijgstemquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet echt bekend met Lois Lane. Katja & Babette sluit ik ook niet uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |