SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, had al niet t idee dat ze al te slim isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ex van Lil' Kleine.. is ze nu van haar voetstuk gevallen?
Ik denk beunhaas en hamsters eruitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Yves en April echt fantastisch goed hoor! Niet normaal.
Hopelijk vandaag wel dat konijn eruit. En de hamsters of Okapi denk ik.
Bij die terug gedraaide klok dacht ik meer een aan programma waar ze als gezin eens aan hadden meegedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Heeft René Froger ook nummers als "Terug in de tijd" en "De ware kampioen" net zoals Yves Berendse?
Dat het Waylon is ligt er al een tijdje bovenop, of Chris Zegers moet heel goed Waylon na kunnen doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Everybody got a outlaw in em. De esf-inzending van Waylon.
Die laatste heeft al eens meegedaan toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Cowboy ik dacht Waylon maar wellicht toch Freek Bartels
Da's doorgestoken kaart inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Die mispoes is al heel lang niet meer leuk
Sowieso vertrouw ik een 'trekking' via een computer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Die mispoes is al heel lang niet meer leuk
Sowieso gescript.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso vertrouw ik een 'trekking' via een computer niet
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:36 schreef Magere_Gein het volgende:
Goede stem hoor. (Bij Beunhaas ga ik zeggen, toch knap, zover te zijn gekomen).
Doorgestoken kaart, net als de mispoes?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo ligt zij er nu uit en gaan de cavia's of de beunhaas door
Vaak gaan de artiesten uit die heel duidelijk zijn. Maar dan zou de Pauw er uit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart, net als de mispoes?
Het kan nogquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vaak gaan de artiesten uit die heel duidelijk zijn. Maar dan zou de Pauw er uit zijn gegaan.
Ik ben geen geluidstechnicus, maar dit lijkt me nogal voor de hand liggend.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die handmic ook echt aan? Lijkt een beetje dubbel op
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het masker af is wel maar ik kan me voorstellen dat de optredens met masker playback zijn omdat er soms ook heel erg flink gedansd moet worden.
Waylon was na z'n optreden best buiten adem zag ik, dat zingt niet legger, tast de stem aan.
Ja, in een studio.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het al eerder hebben ingezongen?
Zo dan. Die heb ik liever dan Waylonquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Die cowboy moet toch Juvat zijn, maar ik wist niet dat ie zo goed kon zingen
Jong publiek?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Yesse het volgende:
De “stemming” is toch gewoon van de productie? Niet van de mensen in de zaal? Anders snap ik niet waarom je de beunhaas stemt..
Babette kan niet goed zingen en Katja heeft veel meer een hijgstemquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet echt bekend met Lois Lane. Katja & Babette sluit ik ook niet uit
Mja overduidelijk jongquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Beunhaas in de finale, ook niet echt superact of pak, schande!
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:02 schreef Magere_Gein het volgende:
Beunhaas in de finale, ook niet echt superact of pak, schande!
Whehehehequote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lol
Iets met detentiecentrum Schiphol, de nieuwe wereld of zo, net gegoogeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor wat eigene? Herinner het me nog wel
Je kan zeggen wat je wilt, maar het karakter wordt wel leuk neergezet. En dat is in het verleden wel vaker eens wat doorslaggevender geweest boven zang. Ik zou het dan ook niet echt een zangwedstrijd willen noemen, wel iets wat wat zwaarder weegt dan al het andere.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Twitter zitten bankzitter-fans nu te beweren dat t geen zangwedstrijd is, als verdediging van beunhaas in de finale lol
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor wat eigene? Herinner het me nog wel
Zegt wikipediaquote:In 2014 won Krijgsman een International Emmy Award voor haar rol in de telefilm De Nieuwe Wereld,[2]
Dit jaquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:55 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben pas aan Lois Lane gaan twijfelen door het matige Engels
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:53 schreef Yesse het volgende:
De “stemming” is toch gewoon van de productie? Niet van de mensen in de zaal? Anders snap ik niet waarom je de beunhaas stemt..
Ach is wel leuke beeldvulling, beter dan naar naargeestige actualiteit kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.
Maar ik denk dat werkelijk alles gescript is aan dit programma. En toch blijf ik kijken
Ach ik wil best ook nog wel geloven dat dit niet gescript is en dit de daadwerkelijke uitslag is. Ik denk dat zo'n Okapi op weinig lijstjes bovenaan staat, maar altijd rond plek 3 of 4.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek stemt wie er door moet, niet wie er uit moet, dus zo kunnen ze het ook nog verkopen.
Maar ik denk dat werkelijk alles gescript is aan dit programma. En toch blijf ik kijken
Ze willen natuurlijk wel voorkomen dat artiesten meteen bij de eerste aflevering al geraden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten vanaf het begin al eigen stemmen doen in de eerste rondes herken je bijna geen stem en in latere rondes allemaal wel Georgina Koen Pien en Bianca opeens allemaal herkenbaar
Cowboy is 100% Freek Bartelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo dan. Die heb ik liever dan Waylon
Ja begrijpelijk hoor maar van genknoeide stem naar echte stemmen is wel heel duidelijk alsof na een paar rondes bij iedereen de autotune kapot is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk wel voorkomen dat artiesten meteen bij de eerste aflevering al geraden worden.
Zeker als die sterren door moeten tot aan de finale.
Het is inderdaad wel te duidelijk dat de stemmen vervormd worden en dat zijniet alleen de artiesten die de stem aanpassen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk hoor maar van genknoeide stem naar echte stemmen is wel heel duidelijk alsof na een paar rondes bij iedereen de autotune kapot is.
April Darby volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef Gibson88 het volgende:
Glamour poes is 100% Davina Michelle. De stem, de armen en de beweging ervan, manier van lopen. Kijk naar de clip waarin de Pink covered.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |