April Darby volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:02 schreef Gibson88 het volgende:
Glamour poes is 100% Davina Michelle. De stem, de armen en de beweging ervan, manier van lopen. Kijk naar de clip waarin de Pink covered.
Cowboy Freek Bartels god _0_quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat de Glamourpoes gaat winnen maar ik hoop toch op de Pauw. Yves Berendse heeft bewezen dat hij verschillende stijlen kan zingen ipv het veilige nederpop. Zijn carriere kan hierdoor nog een grote boost krijgen.
kijkcijfersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom de beunhaas door is tov de Okapi
Nederland is een smakeloos land.
Ditquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf hopen dat het Charly Luske is zodat ze die nooit meer kunnen noemenquote:
Je hoort toch dat het Charly niet is?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat het Charly Luske is zodat ze die nooit meer kunnen noemen
Zodat de jonkies blijven kijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat het daadwerkelijk niet alleen om zang draait.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de beunhaas sowieso niet echt grappig, maar anderen blijkbaar wel. Achja, mijn mening over Nederland blijft staanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het daadwerkelijk niet alleen om zang draait.
En de Okapi uiteraard overal middenmoot is en nooit de stem als beste/leukste act zou krijgen. Val je ak snel buiten de boot.
Nahja grappig is het ook niet direct. Wordt wel een karakter neergezet, wat 1-2tjes met Ruben, eigenlijk de enige dit seizoen die dit zo doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de beunhaas sowieso niet echt grappig, maar anderen blijkbaar wel. Achja, mijn mening over Nederland blijft staan
Dat is het ook niet. En dan draaien ze ook nog het geluid van dat item weg als dat panel gaat kletsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:44 schreef Arcee het volgende:
Ik vond die Ellie Lust-items helemaal niks.
Omdat Monica Geuze wel een kans heeft wie deze persoon is, van de andere 99% heeft ze nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cowboy is Freek Bartelsquote:Op zondag 4 januari 2026 12:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
Cowboy is Charly Luske. Kijk maar op zijn Instagram account waar hij achter de piano zingt in z’n woonkamer. Dat rauwe randje, beetje dat hese geluid.
En ik denk met de gedachte van Loretta dat ze hem nu echt wel willen hebben in de show
Ja ik zat heel erg op Juvat maar ik denk niet dat ie zo goed kan zingen, dan zou Freek beter passen, al verdraaid ie denk ik wel zijn stemquote:Op zondag 4 januari 2026 12:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cowboy is Freek BartelsDankzij hem ging Buddy het vak in ( musicals ) en je hoort het ook duidelijk dat het Freek is
Freek is ook een vd allerbeste vocalisten van Nederland dus dat is niet vreemdquote:Op zondag 4 januari 2026 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat heel erg op Juvat maar ik denk niet dat ie zo goed kan zingen, dan zou Freek beter passen, al verdraaid ie denk ik wel zijn stem
Er kwam in aflevering 1 ook een hint met 'the first time'. Ik heb het al vaker gezegd, maar valse hints expres sturen naar een heel ander persoon is vrij triest.quote:[b]Op zondag 4 januari 2026 00:23 schreef Irritatie100
Cavia's dacht ik echt Lois Lane, door het Superman-logo in aflevering 1 in die tunnel gegaan en nooit meer eruit. Vind valse hints tot daar aan toe, maar expliciete hints naar een ander vind ik wel wat matig.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten we er klaar voor met een bakje tjips?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:07 schreef NailQueen het volgende:
De beunhaas tussen alle sterke finalisten
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn voorspellingen:
Glamourpoes - April Darby
Pauw - Yves Berendse
Flappie - Die ene van de bankzitters
Cowboy - Waylon. Ik neem een risicootje
Dit heeft ook een herkenbare stem.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Oh nee toch geen Davina, die is iet zo lang
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn voorspellingen:
Glamourpoes - April Darby
Pauw - Yves Berendse
Flappie - Die ene van de bankzitters
Cowboy - Waylon. Ik neem een risicootje
Wiequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Achja want we hebben Soy Kroon dit jaar nog niet op tv gezien
De huidige David Guetta ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef superniger het volgende:
Kriss kross Amsterdam.
Die boys kunnen geen eigen originele hit produceren.
*noteertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
@Straniquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
Zou maar zo iemand anders kunnen zijn, iets met gun factor. Maar zou voor de rest af doen die echt waanzinnig goed gezongen hebben. Niks ten nadele van de Beunhaas natuurlijk.quote:
Ik hoop het. Het is in ieder geval van deze 4 met afstand de slechtste zanger, maar dat zegt niet alles. Als het publiek het hem gunt, zou het zomaar iemand anders kunnen zijn die afvalt.quote:
komt wel heel dicht in de buurt inderdaad !quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Hier klinkt het italiaans dan weer niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt mazzelquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef mossad_agent het volgende:
De Haas is 100% Koen, zo niet dan delete ik mijn account hier.
Blijkbaar.quote:
Gen Z troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Ik wel. Is wel geinig om te zien meestal die twee keer in de week.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Dat hoorde ik net wel vallen volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tino Martin is toch begonnen als Froger immitator??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |