De huidige David Guetta ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef superniger het volgende:
Kriss kross Amsterdam.
Die boys kunnen geen eigen originele hit produceren.
*noteertquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
@Straniquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Als dit niet Yves Berendse is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
De ESF club weet hoe groot fan ik van hem ben
Zou maar zo iemand anders kunnen zijn, iets met gun factor. Maar zou voor de rest af doen die echt waanzinnig goed gezongen hebben. Niks ten nadele van de Beunhaas natuurlijk.quote:
Ik hoop het. Het is in ieder geval van deze 4 met afstand de slechtste zanger, maar dat zegt niet alles. Als het publiek het hem gunt, zou het zomaar iemand anders kunnen zijn die afvalt.quote:
komt wel heel dicht in de buurt inderdaad !quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Hier klinkt het italiaans dan weer niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:55 schreef Magere_Gein het volgende:
En klonk het een beetje hetzelfde?
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt mazzelquote:Op woensdag 10 december 2025 13:34 schreef mossad_agent het volgende:
De Haas is 100% Koen, zo niet dan delete ik mijn account hier.
Blijkbaar.quote:
Gen Z troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Ik wel. Is wel geinig om te zien meestal die twee keer in de week.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die ken ik totaal niet dus vandaar de vraag.
Dat hoorde ik net wel vallen volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tino Martin is toch begonnen als Froger immitator??
Staat me iets van bij dat hij bij Idols of X-factor op auditie kwam en dat hij echt gewoon net zong en er uit zag als Rene en van Gordon van dat imago af moest wilde hij verder komen. Volgens mij heeft hij toen de live-shows niet gehaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net wel vallen volgens mij
Daarom let ik nooit echt op bij reclamesquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat je bij het voorstukje van RTL Tonight ziet wie er zo uitgaat.Doen ze ook met Robinson enzo.
Neequote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:37 schreef Magere_Gein het volgende:
Is dat die knakker die Ramses Shaffy speelde?
Aha, dank (was in de war met Maarten Heijmans).quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Hij won het TV programma op zoek naar Jozef, waarna zijn carriere echt begon
Ik heb Waylon echt nooit in die stem gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat de eerdere afleveringen zo erg naar Waylon leidde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |