Sjaak afhaak gespotquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stap NU in de auto ik rijd Mono dus even geen berichten
Zal er rekening mee houden gr grquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stap NU in de auto ik rijd Mono dus even geen berichten
Omdat Viaplayquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Donder op met die Viaplay-bumper als ze al aan het praten zijn
Waarom gaat dat altijd mis?
Welkom terug opa.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Viesvette gansquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dartsfitquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd om het warme bad weer even LOEIHEET op te stoken.
@:coco aan de slag
Walgelijk viesdik zwijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Kerst duurt maar 2 dagen!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
#wanstaltigdikquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Bohhhhhhh.quote:
quote:
Welke meme is het? Gecensureerde versie danquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heeft Wereldgozer genoemd zonder het schelden, we snappen de meme allemaal prima.
Barney wiens twitter 'gehackt' werdquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke meme is het? Gecensureerde versie dan
Nog een account aanmaken die alleen maar likes uitdeelt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe geef je een post meer duimpjes?
NAAR:quote:
EEN BIERBUIK.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Maagzuur'dquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat vieze pijnlijke boertjes
Waar smaken ze naar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat vieze pijnlijke boertjes
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik mod was in VBL heb ik het ook wel eens weggehaald omdat 'ie daar volledig genoemd werd, kon gewoon niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heeft Wereldgozer genoemd zonder het schelden, we snappen de meme allemaal prima.
Met je duim op de post drukken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ga met uw muis naar de rechterbovenhoekquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hard tikken met een schroevedraaiert.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
oh ja diequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney wiens twitter 'gehackt' werd
Ik geloof niet in zulke sapphische taferelen zonder centjes.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij levert maat. De fotograaf die vanuit de duinen lag te loeren ook
Heeft die dat echt gezegdquote:
Naar een mix van bier, borrelhapjes, shotjes, oliebollen en ‘poedersuiker’.quote:
Twee porties Indonesische kippensoep met meerdere borden buffet.quote:
Eindelijk eentje die ik goed had.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
26 Overleeft minimaal één van de vier halve finalisten één of meerdere matchdarts voorafgaand aan de halve finale?
NEE
De druk van de Chinese rijsttafelquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Gian kijkt eigenlijk altijd alsof hij moet poepen
Ik denk dat het weinig met eten te maken hadquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar het fundament van Dago's pens is toch echt pilsener.
Bohhhhh, Babette was echt lekker.quote:
Dat zie je tochquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft die dat echt gezegd
Niks om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar een mix van bier, borrelhapjes, shotjes, oliebollen en ‘poedersuiker’.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mager scharminkel. Ribben tellen bah
Vragende ogenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bohhhhh, Babette was echt lekker.
Aldus Dr_Flesh.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar het fundament van Dago's pens is toch echt pilsener.
Sow dat is genotquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee porties Indonesische kippensoep met meerdere borden buffet.
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De druk van de Chinese rijsttafel
Ja ho maarquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben een kennertjequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.
indo buffetje kun wel aantikken jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.
bohhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.
Wel poedersuiker?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Heb verdorie helemaal geen oliebol gegeten gisteren
Stukje Noro.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.
Heb je nog wel oliebollen liggen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Ik heb gisterenmiddag een broodje hamburger gehad die ik de rest van de dag op heb zitten boeren, dat was ook geen feestquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Duwen en trekken aan die pijlen. Raybar is trots.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie veel schouder en duwen bij Giejan.
Als je leven zo saai is geworden, kan je net zo goed aan de kinderen beginnen maat.quote:
Nee ik ga er morgen maar 1 halenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je nog wel oliebollen liggen?
fetX's Oudjaar verliep rommelig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Maak er dan wentelteefjes van, dat was echt genot vanochtendquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik ga er morgen maar 1 halen
Zonder mayo @:van_poppel
x2quote:Like Alert
01-01-2026 @ 21:59:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #110 gian!"
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag een broodje hamburger gehad die ik de rest van de dag op heb zitten boeren, dat was ook geen feest
Dan moet je eerst oefenen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je leven zo saai is geworden, kan je net zo goed aan de kinderen beginnen maat.
Nee gewoon bij het carbidschieten van de BBQquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?
Die zijn aan het bakkenquote:
coke is overrated.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je leven zo saai is geworden, kan je net zo goed aan de kinderen beginnen maat.
Carbid ook verboden volgend jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het carbidschieten van de BBQ
Snap je dat ook al niet?quote:
Nope, is geen vuurwerkquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Carbid ook verboden volgend jaar?
Alles verboten binnenkort door lulletje Jetten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over op zuurstofacetyleen in dat geval, dat gaat ook een stuk harderquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan hij zich ongetwijfeld niet herinneren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?
Ja was hier in de buurt, zag de politie wel rijden over de provinciale weg.quote:
Bolle.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:02 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag en gisteren pizza gegeten
Ik heb er net 3 in de oven gedaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Dik zwijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb er net 3 in de oven gedaan.
Ontiegelijke vetklep.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Viesdikquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Stukje dartsfitquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke kijkt alsof ie elk moment zn huis kan kwijtraken
Dat is ook zo, groetjes van zijn bijna ex-vrouw.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke kijkt alsof ie elk moment zn huis kan kwijtraken
He Sylvia jij hierquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is ook zo, groetjes van zijn bijna ex-vrouw.
Valt er nog wat te zuipen hier?quote:
Kwartfinalewaardigquote:
quote:01-01-2026 @ 22:09:53
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #110 gian!"
Lachen om Hollanders?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelf dat ene momentje van leedvermaak wordt me niet gegund
Ja, nu verliest 'ie dus alsnog.quote:
Vergane glorie.quote:
Dan stellen we gurney hoogstpersoonlijk aansprakelijk en gaat samen met zippy op vakantie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, nu verliest 'ie dus alsnog.
Ik sta verrassend neutraal in deze wedstrijd. Ik wil dat de winnaar tussen deze twee het WK wintquote:
Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...quote:
Oh, lagen die er in de eerste ronde allemaal uit?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...
proletenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
Er worden hier ondertussen nog wat kleine atoombommen tot ontploffing gebracht.
Deden er Belgen mee aan dit WK?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...
Dat gaat met de NL'ers in ieder geval niet meer lukkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hahaha oh jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rutte zag dat het goed was.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
En dat gaat nog wel vaker aangehaald worden ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://www.dartshopper.nl/red-dragon-gian-van-veen-90/quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar weet niet of ik ergens die GVV pijltjes kan kopen want die vind ik wel leuk
Iedere keer als het gebeurde?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu al zin in dit echecquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
Bij het WK voetbal weer een kans
@:capuchon_jongen
De rode duivels de eerste ronde eruit gaan ze daarvoor echt goed hun best moeten doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
Bij het WK voetbal weer een kans
@:capuchon_jongen
Paar liter bier overheen kiepen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een kutwijf elke keer met dat gegil.
Bij ons in de buurt ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
HIERquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar weet niet of ik ergens die GVV pijltjes kan kopen want die vind ik wel leuk
Waarom heeft dat team geen Engelse bijnaam?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De rode duivels de eerste ronde eruit gaan ze daarvoor echt goed hun best moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |