Sjaak afhaak gespotquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stap NU in de auto ik rijd Mono dus even geen berichten
Zal er rekening mee houden gr grquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stap NU in de auto ik rijd Mono dus even geen berichten
Omdat Viaplayquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Donder op met die Viaplay-bumper als ze al aan het praten zijn
Waarom gaat dat altijd mis?
Welkom terug opa.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Viesvette gansquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Dartsfitquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd om het warme bad weer even LOEIHEET op te stoken.
@:coco aan de slag
Walgelijk viesdik zwijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Kerst duurt maar 2 dagen!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
#wanstaltigdikquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Bohhhhhhh.quote:
quote:
Welke meme is het? Gecensureerde versie danquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heeft Wereldgozer genoemd zonder het schelden, we snappen de meme allemaal prima.
Barney wiens twitter 'gehackt' werdquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke meme is het? Gecensureerde versie dan
Nog een account aanmaken die alleen maar likes uitdeelt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe geef je een post meer duimpjes?
NAAR:quote:
EEN BIERBUIK.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |