Dat mag ik graag doen, dus die kans laat ik niet onbenut maatquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs ik word op mijn plaats gezet
Beleid, beleid....quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beleid, er zijn 0 notes gezet, en nu weer verder met ons leventje
Je hoeft je niet te verklaren maat, ik stook maar een beetje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik, maar anderen kunnen meelezen en er wel aanstoot aan nemen dus laten we het keiharde vloeken maar achterwege laten.
Het wordt tijd om het warme bad weer even LOEIHEET op te stoken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verklaren maat, ik stook maar een beetje.
Dit is een warm bad.
R-Woud met een Amstel op is onverbiddelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs ik word op mijn plaats gezet
Edgar Davids is raad van commissarissenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beleid, beleid....
Marjolein Fabel is beleid.
Die heeft Wereldgozer genoemd zonder het schelden, we snappen de meme allemaal prima.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook als het een bekende meme is die hier al jarenlang meerdere keren per WK gepost wordt?
Verwarmd door het liefdevolle onderlinge gestookquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verklaren maat, ik stook maar een beetje.
Dit is een warm bad.
Dit potje heeft potentie tot een loeiheet bad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het wordt tijd om het warme bad weer even LOEIHEET op te stoken.
@:coco aan de slag
Ik doe NU m'n broek uitquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit potje heeft potentie tot een loeiheet bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |