Want dan struikel je over de ochequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je mag niet snuiven op het podium
Laten we hopen dat we vanavond geen mods nodig hebben.quote:
Dom Taylor lacht hierom.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het bijzettafeltje mag je niet slaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Beleid, er zijn 0 notes gezet, en nu weer verder met ons leventjequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Dat gemod hier door een paar bemoeizuchtigen die de uitspraak van Barney niet kennen……
#teamwereldgozer
Ik zal ook beter opletten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beleid, er zijn 0 notes gezet, en nu weer verder met ons leventje
Beleid doen ze maar in de tweede kamer.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beleid, er zijn 0 notes gezet, en nu weer verder met ons leventje
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs ik word op mijn plaats gezet
Snap ik, maar anderen kunnen meelezen en er wel aanstoot aan nemen dus laten we het keiharde vloeken maar achterwege laten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beleid doen ze maar in de tweede kamer.
Hier kunnen we wel tegen een stootje.
Ook als het een bekende meme is die hier al jarenlang meerdere keren per WK gepost wordt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik, maar anderen kunnen meelezen en er wel aanstoot aan nemen dus laten we het keiharde vloeken maar achterwege laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |