Barney wiens twitter 'gehackt' werdquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke meme is het? Gecensureerde versie dan
Nog een account aanmaken die alleen maar likes uitdeelt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe geef je een post meer duimpjes?
NAAR:quote:
EEN BIERBUIK.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Maagzuur'dquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat vieze pijnlijke boertjes
Waar smaken ze naar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik laat vieze pijnlijke boertjes
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik weer. Ik had zoveel gegeten dat ik even moest gaan liggen
Toen ik mod was in VBL heb ik het ook wel eens weggehaald omdat 'ie daar volledig genoemd werd, kon gewoon niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heeft Wereldgozer genoemd zonder het schelden, we snappen de meme allemaal prima.
Met je duim op de post drukken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Ga met uw muis naar de rechterbovenhoekquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
Hard tikken met een schroevedraaiert.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
oh ja diequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Barney wiens twitter 'gehackt' werd
Ik geloof niet in zulke sapphische taferelen zonder centjes.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij levert maat. De fotograaf die vanuit de duinen lag te loeren ook
Heeft die dat echt gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |