Nee ik ga er morgen maar 1 halenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je nog wel oliebollen liggen?
fetX's Oudjaar verliep rommelig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Heb verdorie helemaal geen oliebol gegeten gisteren
Maak er dan wentelteefjes van, dat was echt genot vanochtendquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik ga er morgen maar 1 halen
Zonder mayo @:van_poppel
x2quote:Like Alert
01-01-2026 @ 21:59:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #110 gian!"
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmiddag een broodje hamburger gehad die ik de rest van de dag op heb zitten boeren, dat was ook geen feest
Dan moet je eerst oefenen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je leven zo saai is geworden, kan je net zo goed aan de kinderen beginnen maat.
Nee gewoon bij het carbidschieten van de BBQquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?
Die zijn aan het bakkenquote:
coke is overrated.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je leven zo saai is geworden, kan je net zo goed aan de kinderen beginnen maat.
Carbid ook verboden volgend jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee gewoon bij het carbidschieten van de BBQ
Snap je dat ook al niet?quote:
Nope, is geen vuurwerkquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Carbid ook verboden volgend jaar?
Alles verboten binnenkort door lulletje Jetten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over op zuurstofacetyleen in dat geval, dat gaat ook een stuk harderquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan hij zich ongetwijfeld niet herinneren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Troep van McDonalds, Burger King, Smullers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |