Naar een mix van bier, borrelhapjes, shotjes, oliebollen en ‘poedersuiker’.quote:
Twee porties Indonesische kippensoep met meerdere borden buffet.quote:
Eindelijk eentje die ik goed had.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
26 Overleeft minimaal één van de vier halve finalisten één of meerdere matchdarts voorafgaand aan de halve finale?
NEE
De druk van de Chinese rijsttafelquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Gian kijkt eigenlijk altijd alsof hij moet poepen
Ik denk dat het weinig met eten te maken hadquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar het fundament van Dago's pens is toch echt pilsener.
Bohhhhh, Babette was echt lekker.quote:
Dat zie je tochquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft die dat echt gezegd
Niks om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar een mix van bier, borrelhapjes, shotjes, oliebollen en ‘poedersuiker’.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mager scharminkel. Ribben tellen bah
Vragende ogenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bohhhhh, Babette was echt lekker.
Aldus Dr_Flesh.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar het fundament van Dago's pens is toch echt pilsener.
Sow dat is genotquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee porties Indonesische kippensoep met meerdere borden buffet.
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De druk van de Chinese rijsttafel
Ja ho maarquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben een kennertjequote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.
indo buffetje kun wel aantikken jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slechts twee Affligem Tripels deze vooravond.
bohhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.
Wel poedersuiker?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Heb verdorie helemaal geen oliebol gegeten gisteren
Stukje Noro.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Daar had ik last van na het kerstdiner van werk. 's Nachts stukje foe yong hai gedoneerd aan de waterzuivering.
Heb je nog wel oliebollen liggen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Ik heb gisterenmiddag een broodje hamburger gehad die ik de rest van de dag op heb zitten boeren, dat was ook geen feestquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
Duwen en trekken aan die pijlen. Raybar is trots.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie veel schouder en duwen bij Giejan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |