Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...quote:
Oh, lagen die er in de eerste ronde allemaal uit?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...
proletenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
Er worden hier ondertussen nog wat kleine atoombommen tot ontploffing gebracht.
Deden er Belgen mee aan dit WK?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoeveel keer ik heb moeten horen dat de Belgen de eerste ronde er allemaal eruit lagen ...
Dat gaat met de NL'ers in ieder geval niet meer lukkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hahaha oh jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rutte zag dat het goed was.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
En dat gaat nog wel vaker aangehaald worden ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
https://www.dartshopper.nl/red-dragon-gian-van-veen-90/quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar weet niet of ik ergens die GVV pijltjes kan kopen want die vind ik wel leuk
Iedere keer als het gebeurde?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu al zin in dit echecquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
Bij het WK voetbal weer een kans
@:capuchon_jongen
De rode duivels de eerste ronde eruit gaan ze daarvoor echt goed hun best moeten doenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Coco het volgende:
Bij het WK voetbal weer een kans
@:capuchon_jongen
Paar liter bier overheen kiepen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een kutwijf elke keer met dat gegil.
Bij ons in de buurt ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Wertha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |