Ja, maar geen idee hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, wij kennen @:strani natuurlijk wel.
Het lijkt wel alsof er tegenwoordig geen goed en slecht meer is bij oorlogen. Heel verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
Maduro is een verschrikkelijke dictator en ik gun hem dat hij de rest van z'n leven in gevangenschap doorbrengt.
Maar aan de andere kant: Trump.
Dus ik vind dit heel verwarrend.
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
Vs die Venezuela binnenvalt 2026 begint ook weer leuk qua geopolitiek
Het geeft vooral de miljoenmiljardste waarschuwing dat de VS vooral handelt uit eigen belang, en dat je als land kwetsbaar bent indien je op een manier handelt die daartegenin gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?
o jawel, want hij heeft Venezuela bevrijdt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.
Ik neem aan dat de fifa de VS nu uitsluit van het komende WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.
Ze doen de EBU oplossing. Er doen 5 landen niet mee en VS kan blijven mee doen . Alleen geen sponsoring vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de fifa de VS nu uitsluit van het komende WK.
beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik ben ziek. En ik heb vandaag best veel verplichtingen. Eerst maar even wat eten en als dat er niet uit komt, dan durf ik het huis uit
Kan je bepaalde verplichtingen niet afzeggen en lekker uitzieken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik ben ziek. En ik heb vandaag best veel verplichtingen. Eerst maar even wat eten en als dat er niet uit komt, dan durf ik het huis uit
Smelt richting Spanjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:17 schreef NailQueen het volgende:
* gooit naar sneeuwbal naar @:Strani
Ik vrees dat dat em wel wordt en denk dat ik gisteren iets verkeerds gegeten heb. Laat ik de laatste oliebollen maar weggooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je bepaalde verplichtingen niet afzeggen en lekker uitzieken?
Verder beterschap
Ja precies, erg complex allemaal. Ben inderdaad ook erg benieuwd naar wat er nu in Venezuela zelf gebeurt want het regime zit er wel nog gewoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee hoe hij eruit ziet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:17 schreef NailQueen het volgende:
* gooit naar sneeuwbal naar @:Strani
Dat deed ik toch ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfMeerdere mensen hier hebben mij vaak genoeg gezien op video!
Ik heb hem ook nooit gezien, volgens mij bestaat hij helemaal niet.quote:
oeh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gezien, volgens mij bestaat hij helemaal niet.
Oh nee ze hebben me doorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn sneeuwbal is niet aangekomen terwijl ik hard kan gooien. Dit bewijst dat Strani gewoon AI is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef sportfreak het volgende:
Vlucht Sevilla naar Amsterdam van vandaag is geannuleerd, kom ik toch goed weg met slechts wat vertraging gisteren.
En ondertussen ligt hier al een cm of 10 aan sneeuw.![]()
Zo raar ziet @Strani er niet uit hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zien darters er altijd uit alsof ze niet helemaal goed zijn.
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zien darters er altijd uit alsof ze niet helemaal goed zijn.
Hbo+?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?
Anyway, bij de top zitten weinig HBO+-ers, dat klopt
Welke nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?
Anyway, bij de top zitten weinig HBO+-ers, dat klopt
Beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat em wel wordt en denk dat ik gisteren iets verkeerds gegeten heb. Laat ik de laatste oliebollen maar weggooien
Wij vliegen (hopelijk) dinsdag naar de zon, ik maak me wel zorgen met al dat winterse weer. Schiphol heeft ook voor morgen alweer annuleringen en vertragingen aangekondigd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef sportfreak het volgende:
Vlucht Sevilla naar Amsterdam van vandaag is geannuleerd, kom ik toch goed weg met slechts wat vertraging gisteren.
En ondertussen ligt hier al een cm of 10 aan sneeuw.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke niet. Ze zijn bijna allemaal te zwaar, ze dragen vieze synthetische shirts en ze kijken uit de ogen alsof ze een geschiedenis met alcoholmisbruik hebben.
Hij geeft zichzelf zoveel schouderklopjes dat de fysio gebeld moet worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:28 schreef Arizona het volgende:
Trump neemt wel zijn tijd om met de persco te beginnen
Het is ook een ellenlange speech, dat zal wel even geduurd hebben om die uit te typenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij geeft zichzelf zoveel schouderklopjes dat de fysio gebeld moet worden.
Hier kan ik weinig tegenin brengenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke niet. Ze zijn bijna allemaal te zwaar, ze dragen vieze synthetische shirts en ze kijken uit de ogen alsof ze een geschiedenis met alcoholmisbruik hebben.
Vooral die shirts helpen niet. Daar zouden zelfs normale mensen er als een proleet van uit gaan zienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie dat die tijdens de toespraak van Caine alweer heel veel moeite moest doen om zijn ogen open te houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook een ellenlange speech, dat zal wel even geduurd hebben om die uit te typen
De rebelse snor Bram Krikke doet mee. Dat is al een goede reden voor mij om te kijken!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik zag de kandidaten en de locatie bekend zijn gemaakt van Wie is de Mol? Kortom het grote elkaar overbieden hoeveel deelnemers je niet kent kan ook weer beginnenKen ze zelf op een na. Al scheelt het wel dat die Nienke op gang ging wonen van mijn oude studentenflat en haar daardoor wel ken. Al heb ik haar de laatste paar jaren ook weleens in flarden voorbij zien komen bij de de Faker als ik aan het zappen ben.
Ik ken de meeste wel, wellicht oa Nienke ook wel zodra ik haar achternaam weetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik zag de kandidaten en de locatie bekend zijn gemaakt van Wie is de Mol? Kortom het grote elkaar overbieden hoeveel deelnemers je niet kent kan ook weer beginnenKen ze zelf op een na. Al scheelt het wel dat die Nienke op gang ging wonen van mijn oude studentenflat en haar daardoor wel ken. Al heb ik haar de laatste paar jaren ook weleens in flarden voorbij zien komen bij de de Faker als ik aan het zappen ben.
Van Dijk, zoals ook in het WIDM topic staat waar je zelf al gereageerd hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel, wellicht oa Nienke ook wel zodra ik haar achternaam weet![]()
Volgens mij drie mensen die ik niet op het eerste gezicht herkende, maar ging ook wel snel
Haha, ja, dat was daarnaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Dijk, zoals ook in het WIDM topic staat waar je zelf al gereageerd hebt
Ik denk dat ik als haar niet al kende dat ik het anders ook niet had geweten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja, dat was daarna![]()
Maar ik ken haar nog steeds niet, wat ook niet zo gek is gezien haar doelgroep
Nee preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als haar niet al kende dat ik het anders ook niet had geweten.
Dat hebben toch maar weer mooi overleefdquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef NailQueen het volgende:
We werden later nog aangesproken door een Engelse jongen die er van overtuigd dat op 3 januari de wereld vergaat tenzij we opeens christen worden. We zijn gelijk weggelopen
Niet te vroeg juichen. In Engeland is het nog een uur lang 3 januari.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben toch maar weer mooi overleefd
Oh ja. Het kan nog....quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. In Engeland is het nog een uur lang 3 januari.
En daarna hebben we de USA nog om de boel last minute te verzieken.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nouja goed hij heeft ook niet gezegd welk jaarquote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet volgens welke kalender.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja goed hij heeft ook niet gezegd welk jaar
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dus nu ligt alles in de handen van Trump...quote:Op zondag 4 januari 2026 01:14 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels heeft ook Engeland het overleefd
Nou ja dan was het leuk jullie allemaal gekend te hebben...quote:Op zondag 4 januari 2026 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus nu ligt alles in de handen van Trump...
Nou ja, met een beetje geluk slaat die dementie weer even aan en vergeet hij dat dit een ding is.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dan was het leuk jullie allemaal gekend te hebben...
Hij heeft gewoon genoeg Christenen geronseld, daarom is de wereld nu niet vergaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat een opoffering dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik merk dat NQ zich opgeofferd heeft en nu ook Christen is geworden. Dat vind ik erg aardig van haar.
Hou op zeg. Dat gaat mij te verquote:Op zondag 4 januari 2026 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik merk dat NQ zich opgeofferd heeft en nu ook Christen is geworden. Dat vind ik erg aardig van haar.
Dat lijkt mij zeker leukquote:Op zondag 4 januari 2026 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! We hebben t eerder eens gehad over een alternatieve esf party? Is daar een beetje animo voor? Misschien kunnen we ergens een cafe of zaaltje huren?
Ja dit voelde ik natuurlijk al aankomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo raar ziet @:Strani er niet uit hoor
Enorm gecompliceerd allemaal. Ik heb 'r ook al Venezolanen over gesproken en de algemene sfeer lijkt nu toch echt gewoon feestelijk (hoewel de oom van een vriend van me in elk geval vannacht nog niet terecht was, en die was ongeveer op de plek waar gebombardeed wordt).quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de situatie in Venezuela. Wat mij betreft mag Machado haar Nobel prijs voor de vrede wel weer inleveren. Uiteraard heel belangrijk geweest tegen een dictator als Maduro, en snap volkomen dat die blij is dat Maduro weg is. Maar dat ze nu dus doodleuk een staatsgreep vanuit de VS toejuicht, waarbij onschuldige burgers zijn omgekomen, vind ik vrij bijzonder.
Wat staat vandaag op het programma?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spektakel al bij de dames in het veldrijden.
Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:30 schreef Strani het volgende:
Overigens: Deze actie van Trump gaat natuurlijk voor meer gedoe zorgen dus het is niet dat ik het verdedig, maar de staatsgreep vond al plaats toen Maduro en companen de verkiezingsuitslag negeerden.
Ik vind een party een prima idee. Maar tijdens het ESF wil ik, ondanks de EBU, wel gewoon het ESF kijken.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! We hebben t eerder eens gehad over een alternatieve esf party? Is daar een beetje animo voor? Misschien kunnen we ergens een cafe of zaaltje huren?
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2026 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spektakel al bij de dames in het veldrijden.
Ja is natuurlijk ook wel begrijpelijk. Ik kan mij voorstellen dat de blij zijn dat ze van hem af zijn. Maar vrees dat de Amerikanen er een puinhoop gaan achterlaten. Dat zou voorheen al het geval zijn, maar nu met Trump nog meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Enorm gecompliceerd allemaal. Ik heb 'r ook al Venezolanen over gesproken en de algemene sfeer lijkt nu toch echt gewoon feestelijk (hoewel de oom van een vriend van me in elk geval vannacht nog niet terecht was, en die was ongeveer op de plek waar gebombardeed wordt).
Maduro is verschrikkelijk en verdient al het slechte dat hem toekomt. Net zoals Chavez verschrikkelijk was, maar die heeft nooit echt hoeven boeten voor z'n daden. Ik snap dat veel Venezolanen gisteren vooral heel blij waren. Vooral ook zij die naar het buitenland zijn gevlucht. En op zo'n moment is het zinloos om het te gaan hebben over de toekomst.
Hoe die er verder uitziet... tja, dat wordt heel ingewikkeld allemaal.
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kerstboom aftuigen. Het is nu wel mooi geweest
De volgende VN-top in New York zal in elk geval een ongemakkelijke gelegenheid wordenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook wel begrijpelijk. Ik kan mij voorstellen dat de blij zijn dat ze van hem af zijn. Maar vrees dat de Amerikanen er een puinhoop gaan achterlaten. Dat zou voorheen al het geval zijn, maar nu met Trump nog meer.
Ja. En dat het voorheen al zijn met die clowns daar aan het roer. Nu nog meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De volgende VN-top in New York zal in elk geval een ongemakkelijke gelegenheid worden
Ja. Al leert de geschiedenis helaas dat het bij dit dit soort situaties alsnog vaak genoeg slechter is geworden of even slecht is gebleven. Maar hopelijk wordt het daar beter. Dat ze straks al hun olie kwijt zullen zijn belooft echter niet veel goeds.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.
En met twee lekke banden.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:11 schreef Redefine het volgende:
Van der Poel gelijk weer aan de leiding in Zonhoven.
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.quote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.
Die Thibau Nys begint een beetje een meme te worden. Valt op de meest kolderieke manieren.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.
Ja, het zal vast geen feest worden. Maar goed, we hebben het over een land met een dusdanig wanbestuur dat zelfs elementaire zaken als WC-papier geen vanzelfsprekendheid zijn, dus voor het gewone volk is er weinig te verliezen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al leert de geschiedenis helaas dat het bij dit dit soort situaties alsnog vaak genoeg slechter is geworden of even slecht is gebleven. Maar hopelijk wordt het daar beter. Dat ze straks al hun olie kwijt zullen zijn belooft echter niet veel goeds.
Mooi plaatje, met zon, wolken, ijs, een neergestort vliegtuig, echt voor elk wat wilsquote:Op zondag 4 januari 2026 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer een plaatje buiten. Net tijdens het lopen was het droog en nu sneeuwt het weer. Ik vind het zo mooi hoe het water net niet wil bevriezen.
[ afbeelding ]
Dat dachten ze in Irak ook... slechter dan onder Saddam kan het niet. Bleek dus wel te kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zal vast geen feest worden. Maar goed, we hebben het over een land met een dusdanig wanbestuur dat zelfs elementaire zaken als WC-papier geen vanzelfsprekendheid zijn, dus voor het gewone volk is er weinig te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |