Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:30 schreef Strani het volgende:
Overigens: Deze actie van Trump gaat natuurlijk voor meer gedoe zorgen dus het is niet dat ik het verdedig, maar de staatsgreep vond al plaats toen Maduro en companen de verkiezingsuitslag negeerden.
Ik vind een party een prima idee. Maar tijdens het ESF wil ik, ondanks de EBU, wel gewoon het ESF kijken.quote:Op zondag 4 januari 2026 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! We hebben t eerder eens gehad over een alternatieve esf party? Is daar een beetje animo voor? Misschien kunnen we ergens een cafe of zaaltje huren?
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2026 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.
quote:Op zondag 4 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spektakel al bij de dames in het veldrijden.
Ja is natuurlijk ook wel begrijpelijk. Ik kan mij voorstellen dat de blij zijn dat ze van hem af zijn. Maar vrees dat de Amerikanen er een puinhoop gaan achterlaten. Dat zou voorheen al het geval zijn, maar nu met Trump nog meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Enorm gecompliceerd allemaal. Ik heb 'r ook al Venezolanen over gesproken en de algemene sfeer lijkt nu toch echt gewoon feestelijk (hoewel de oom van een vriend van me in elk geval vannacht nog niet terecht was, en die was ongeveer op de plek waar gebombardeed wordt).
Maduro is verschrikkelijk en verdient al het slechte dat hem toekomt. Net zoals Chavez verschrikkelijk was, maar die heeft nooit echt hoeven boeten voor z'n daden. Ik snap dat veel Venezolanen gisteren vooral heel blij waren. Vooral ook zij die naar het buitenland zijn gevlucht. En op zo'n moment is het zinloos om het te gaan hebben over de toekomst.
Hoe die er verder uitziet... tja, dat wordt heel ingewikkeld allemaal.
quote:Op zondag 4 januari 2026 14:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De kerstboom aftuigen. Het is nu wel mooi geweest
De volgende VN-top in New York zal in elk geval een ongemakkelijke gelegenheid wordenquote:Op zondag 4 januari 2026 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook wel begrijpelijk. Ik kan mij voorstellen dat de blij zijn dat ze van hem af zijn. Maar vrees dat de Amerikanen er een puinhoop gaan achterlaten. Dat zou voorheen al het geval zijn, maar nu met Trump nog meer.
Ja. En dat het voorheen al zijn met die clowns daar aan het roer. Nu nog meer.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De volgende VN-top in New York zal in elk geval een ongemakkelijke gelegenheid worden
Ja. Al leert de geschiedenis helaas dat het bij dit dit soort situaties alsnog vaak genoeg slechter is geworden of even slecht is gebleven. Maar hopelijk wordt het daar beter. Dat ze straks al hun olie kwijt zullen zijn belooft echter niet veel goeds.quote:Op zondag 4 januari 2026 13:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze actie is uiteraard niet goed, zeker niet om een precedent neer te zetten. Maar dat ze in Venezuela uitgelaten zijn dat het gehate regime een klap krijgt is logisch. Voor hen kan het moeilijk slechter worden.
En met twee lekke banden.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:11 schreef Redefine het volgende:
Van der Poel gelijk weer aan de leiding in Zonhoven.
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.quote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.
Die Thibau Nys begint een beetje een meme te worden. Valt op de meest kolderieke manieren.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter dan buiten het parcours vallen en je stuur breken.
Ja, het zal vast geen feest worden. Maar goed, we hebben het over een land met een dusdanig wanbestuur dat zelfs elementaire zaken als WC-papier geen vanzelfsprekendheid zijn, dus voor het gewone volk is er weinig te verliezen.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al leert de geschiedenis helaas dat het bij dit dit soort situaties alsnog vaak genoeg slechter is geworden of even slecht is gebleven. Maar hopelijk wordt het daar beter. Dat ze straks al hun olie kwijt zullen zijn belooft echter niet veel goeds.
Mooi plaatje, met zon, wolken, ijs, een neergestort vliegtuig, echt voor elk wat wilsquote:Op zondag 4 januari 2026 16:20 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer een plaatje buiten. Net tijdens het lopen was het droog en nu sneeuwt het weer. Ik vind het zo mooi hoe het water net niet wil bevriezen.
[ afbeelding ]
Dat dachten ze in Irak ook... slechter dan onder Saddam kan het niet. Bleek dus wel te kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zal vast geen feest worden. Maar goed, we hebben het over een land met een dusdanig wanbestuur dat zelfs elementaire zaken als WC-papier geen vanzelfsprekendheid zijn, dus voor het gewone volk is er weinig te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |