Nee preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als haar niet al kende dat ik het anders ook niet had geweten.
Dat hebben toch maar weer mooi overleefdquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef NailQueen het volgende:
We werden later nog aangesproken door een Engelse jongen die er van overtuigd dat op 3 januari de wereld vergaat tenzij we opeens christen worden. We zijn gelijk weggelopen
Niet te vroeg juichen. In Engeland is het nog een uur lang 3 januari.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hebben toch maar weer mooi overleefd
Oh ja. Het kan nog....quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. In Engeland is het nog een uur lang 3 januari.
En daarna hebben we de USA nog om de boel last minute te verzieken.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nouja goed hij heeft ook niet gezegd welk jaarquote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook niet volgens welke kalender.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja goed hij heeft ook niet gezegd welk jaar
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dus nu ligt alles in de handen van Trump...quote:Op zondag 4 januari 2026 01:14 schreef NailQueen het volgende:
Inmiddels heeft ook Engeland het overleefd
Nou ja dan was het leuk jullie allemaal gekend te hebben...quote:Op zondag 4 januari 2026 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus nu ligt alles in de handen van Trump...
Nou ja, met een beetje geluk slaat die dementie weer even aan en vergeet hij dat dit een ding is.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dan was het leuk jullie allemaal gekend te hebben...
Hij heeft gewoon genoeg Christenen geronseld, daarom is de wereld nu niet vergaan.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat een opoffering dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik merk dat NQ zich opgeofferd heeft en nu ook Christen is geworden. Dat vind ik erg aardig van haar.
Hou op zeg. Dat gaat mij te verquote:Op zondag 4 januari 2026 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik merk dat NQ zich opgeofferd heeft en nu ook Christen is geworden. Dat vind ik erg aardig van haar.
Dat lijkt mij zeker leukquote:Op zondag 4 januari 2026 11:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! We hebben t eerder eens gehad over een alternatieve esf party? Is daar een beetje animo voor? Misschien kunnen we ergens een cafe of zaaltje huren?
Ja dit voelde ik natuurlijk al aankomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo raar ziet @:Strani er niet uit hoor
Enorm gecompliceerd allemaal. Ik heb 'r ook al Venezolanen over gesproken en de algemene sfeer lijkt nu toch echt gewoon feestelijk (hoewel de oom van een vriend van me in elk geval vannacht nog niet terecht was, en die was ongeveer op de plek waar gebombardeed wordt).quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de situatie in Venezuela. Wat mij betreft mag Machado haar Nobel prijs voor de vrede wel weer inleveren. Uiteraard heel belangrijk geweest tegen een dictator als Maduro, en snap volkomen dat die blij is dat Maduro weg is. Maar dat ze nu dus doodleuk een staatsgreep vanuit de VS toejuicht, waarbij onschuldige burgers zijn omgekomen, vind ik vrij bijzonder.
Wat staat vandaag op het programma?quote:Op zondag 4 januari 2026 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spektakel al bij de dames in het veldrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |