Ja goh nu je het zegt snap ik het zelf eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom dacht je aan Brits? Ryan is nog wel zo'n typische Italiaanse naam en Paris spreekt toch ook voor zich...
Dat is zeker knap ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:54 schreef Strani het volgende:
Ondertussen Gian van Veen naar de finale op het WK darts. Heel erg knap
quote:
Het is vooral heel knap onder druk minimaal één triple te gooien en afhankelijk van je tegenstander meerdere. En laatst het uitgooien met de dubbel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]Ik ben zelf nooit goed geweest of zo maar heb wel gespeeld tegen jongens die behoorlijk goed kunnen darten en regelmatig 180 gooien. Dat is al ontzettend moeilijk. Maar van zulke spelers zijn er vele duizenden. Dat je gewoon bij de beste paar per wereld hoort is zo knap. Diep respect voor
Precies! En dat je handen/armen dan niet verkrampen (door de spanning, niet door de inspanning) of je pijlen juist los gaan voelen in je vingers door het zweet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral heel knap onder druk minimaal één triple te gooien en afhankelijk van je tegenstander meerdere. En laatst het uitgooien met de dubbel.
Ja daarom ben ik er ook mee gestopt. Er vielen gewoon te veel gewondenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het moeilijkste is vooral om niet de rest van je pijltjes naar je tegenstander te gooien uit frustratie omdat je met je eerste pijltje al meteen het bord mistte.
En je hoort er nooit iets over, zo'n groot probleem en het wordt gewoon doodgezwegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook mee gestopt. Er vielen gewoon te veel gewonden
Lekker belangrijk. Het is niet alsof je daar iemand kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je staat wel enorm voor lul. De voordelen wegen daar niet tegen op.
Nou ja, wij kennen @Strani natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het is niet alsof je daar iemand kent.
Ja. En dat door onder de peace president van de VS.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
Vs die Venezuela binnenvalt 2026 begint ook weer leuk qua geopolitiek
Logisch wel natuurlijk. Als je wil dat een ander land meer doet om drugscriminaliteit aan te pakken, dan schakel je natuurlijk eerst al hun veiligheidsdiensten en hun leger uit. En als je als vredespresident genoeg oorlogen wil stoppen moeten die er wel zijn, beter start je er dus voor de zekerheid een paar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
VS was toch ook een Russische vloot aan het enteren richting Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
Maduro is een verschrikkelijke dictator en ik gun hem dat hij de rest van z'n leven in gevangenschap doorbrengt.
Maar aan de andere kant: Trump.
Dus ik vind dit heel verwarrend.
Ja, maar geen idee hoe hij eruit ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 08:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, wij kennen @:strani natuurlijk wel.
Het lijkt wel alsof er tegenwoordig geen goed en slecht meer is bij oorlogen. Heel verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
Maduro is een verschrikkelijke dictator en ik gun hem dat hij de rest van z'n leven in gevangenschap doorbrengt.
Maar aan de andere kant: Trump.
Dus ik vind dit heel verwarrend.
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
Het geeft vooral de miljoenmiljardste waarschuwing dat de VS vooral handelt uit eigen belang, en dat je als land kwetsbaar bent indien je op een manier handelt die daartegenin gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?
o jawel, want hij heeft Venezuela bevrijdt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.
Ik neem aan dat de fifa de VS nu uitsluit van het komende WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Trump de FIFA Peace Prize editie 2026 op deze manier niet gaat winnen.
Ze doen de EBU oplossing. Er doen 5 landen niet mee en VS kan blijven mee doen . Alleen geen sponsoring vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de fifa de VS nu uitsluit van het komende WK.
beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik ben ziek. En ik heb vandaag best veel verplichtingen. Eerst maar even wat eten en als dat er niet uit komt, dan durf ik het huis uit
Kan je bepaalde verplichtingen niet afzeggen en lekker uitzieken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Mweh. Ik ben ziek. En ik heb vandaag best veel verplichtingen. Eerst maar even wat eten en als dat er niet uit komt, dan durf ik het huis uit
Smelt richting Spanjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:17 schreef NailQueen het volgende:
* gooit naar sneeuwbal naar @:Strani
Ik vrees dat dat em wel wordt en denk dat ik gisteren iets verkeerds gegeten heb. Laat ik de laatste oliebollen maar weggooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je bepaalde verplichtingen niet afzeggen en lekker uitzieken?
Verder beterschap
Ja precies, erg complex allemaal. Ben inderdaad ook erg benieuwd naar wat er nu in Venezuela zelf gebeurt want het regime zit er wel nog gewoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee hoe hij eruit ziet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:17 schreef NailQueen het volgende:
* gooit naar sneeuwbal naar @:Strani
Dat deed ik toch ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfMeerdere mensen hier hebben mij vaak genoeg gezien op video!
Ik heb hem ook nooit gezien, volgens mij bestaat hij helemaal niet.quote:
oeh.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gezien, volgens mij bestaat hij helemaal niet.
Oh nee ze hebben me doorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn sneeuwbal is niet aangekomen terwijl ik hard kan gooien. Dit bewijst dat Strani gewoon AI is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef sportfreak het volgende:
Vlucht Sevilla naar Amsterdam van vandaag is geannuleerd, kom ik toch goed weg met slechts wat vertraging gisteren.
En ondertussen ligt hier al een cm of 10 aan sneeuw.![]()
Zo raar ziet @Strani er niet uit hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zien darters er altijd uit alsof ze niet helemaal goed zijn.
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zien darters er altijd uit alsof ze niet helemaal goed zijn.
Hbo+?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?
Anyway, bij de top zitten weinig HBO+-ers, dat klopt
Welke nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke speler roept die vraag dit keer over je af?
Anyway, bij de top zitten weinig HBO+-ers, dat klopt
Beterschapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat em wel wordt en denk dat ik gisteren iets verkeerds gegeten heb. Laat ik de laatste oliebollen maar weggooien
Wij vliegen (hopelijk) dinsdag naar de zon, ik maak me wel zorgen met al dat winterse weer. Schiphol heeft ook voor morgen alweer annuleringen en vertragingen aangekondigd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef sportfreak het volgende:
Vlucht Sevilla naar Amsterdam van vandaag is geannuleerd, kom ik toch goed weg met slechts wat vertraging gisteren.
En ondertussen ligt hier al een cm of 10 aan sneeuw.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke niet. Ze zijn bijna allemaal te zwaar, ze dragen vieze synthetische shirts en ze kijken uit de ogen alsof ze een geschiedenis met alcoholmisbruik hebben.
Hij geeft zichzelf zoveel schouderklopjes dat de fysio gebeld moet worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:28 schreef Arizona het volgende:
Trump neemt wel zijn tijd om met de persco te beginnen
Het is ook een ellenlange speech, dat zal wel even geduurd hebben om die uit te typenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij geeft zichzelf zoveel schouderklopjes dat de fysio gebeld moet worden.
Hier kan ik weinig tegenin brengenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke niet. Ze zijn bijna allemaal te zwaar, ze dragen vieze synthetische shirts en ze kijken uit de ogen alsof ze een geschiedenis met alcoholmisbruik hebben.
Vooral die shirts helpen niet. Daar zouden zelfs normale mensen er als een proleet van uit gaan zienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie dat die tijdens de toespraak van Caine alweer heel veel moeite moest doen om zijn ogen open te houdenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook een ellenlange speech, dat zal wel even geduurd hebben om die uit te typen
De rebelse snor Bram Krikke doet mee. Dat is al een goede reden voor mij om te kijken!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik zag de kandidaten en de locatie bekend zijn gemaakt van Wie is de Mol? Kortom het grote elkaar overbieden hoeveel deelnemers je niet kent kan ook weer beginnenKen ze zelf op een na. Al scheelt het wel dat die Nienke op gang ging wonen van mijn oude studentenflat en haar daardoor wel ken. Al heb ik haar de laatste paar jaren ook weleens in flarden voorbij zien komen bij de de Faker als ik aan het zappen ben.
Ik ken de meeste wel, wellicht oa Nienke ook wel zodra ik haar achternaam weetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:02 schreef Redefine het volgende:
Ik zag de kandidaten en de locatie bekend zijn gemaakt van Wie is de Mol? Kortom het grote elkaar overbieden hoeveel deelnemers je niet kent kan ook weer beginnenKen ze zelf op een na. Al scheelt het wel dat die Nienke op gang ging wonen van mijn oude studentenflat en haar daardoor wel ken. Al heb ik haar de laatste paar jaren ook weleens in flarden voorbij zien komen bij de de Faker als ik aan het zappen ben.
Van Dijk, zoals ook in het WIDM topic staat waar je zelf al gereageerd hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ken de meeste wel, wellicht oa Nienke ook wel zodra ik haar achternaam weet![]()
Volgens mij drie mensen die ik niet op het eerste gezicht herkende, maar ging ook wel snel
Haha, ja, dat was daarnaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Dijk, zoals ook in het WIDM topic staat waar je zelf al gereageerd hebt
Ik denk dat ik als haar niet al kende dat ik het anders ook niet had geweten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja, dat was daarna![]()
Maar ik ken haar nog steeds niet, wat ook niet zo gek is gezien haar doelgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |