Ja goh nu je het zegt snap ik het zelf eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom dacht je aan Brits? Ryan is nog wel zo'n typische Italiaanse naam en Paris spreekt toch ook voor zich...
Dat is zeker knap ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:54 schreef Strani het volgende:
Ondertussen Gian van Veen naar de finale op het WK darts. Heel erg knap
quote:
Het is vooral heel knap onder druk minimaal één triple te gooien en afhankelijk van je tegenstander meerdere. En laatst het uitgooien met de dubbel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]Ik ben zelf nooit goed geweest of zo maar heb wel gespeeld tegen jongens die behoorlijk goed kunnen darten en regelmatig 180 gooien. Dat is al ontzettend moeilijk. Maar van zulke spelers zijn er vele duizenden. Dat je gewoon bij de beste paar per wereld hoort is zo knap. Diep respect voor
Precies! En dat je handen/armen dan niet verkrampen (door de spanning, niet door de inspanning) of je pijlen juist los gaan voelen in je vingers door het zweet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral heel knap onder druk minimaal één triple te gooien en afhankelijk van je tegenstander meerdere. En laatst het uitgooien met de dubbel.
Ja daarom ben ik er ook mee gestopt. Er vielen gewoon te veel gewondenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het moeilijkste is vooral om niet de rest van je pijltjes naar je tegenstander te gooien uit frustratie omdat je met je eerste pijltje al meteen het bord mistte.
En je hoort er nooit iets over, zo'n groot probleem en het wordt gewoon doodgezwegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er ook mee gestopt. Er vielen gewoon te veel gewonden
Lekker belangrijk. Het is niet alsof je daar iemand kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar je staat wel enorm voor lul. De voordelen wegen daar niet tegen op.
Nou ja, wij kennen @Strani natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het is niet alsof je daar iemand kent.
Ja. En dat door onder de peace president van de VS.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
Vs die Venezuela binnenvalt 2026 begint ook weer leuk qua geopolitiek
Logisch wel natuurlijk. Als je wil dat een ander land meer doet om drugscriminaliteit aan te pakken, dan schakel je natuurlijk eerst al hun veiligheidsdiensten en hun leger uit. En als je als vredespresident genoeg oorlogen wil stoppen moeten die er wel zijn, beter start je er dus voor de zekerheid een paar.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
VS was toch ook een Russische vloot aan het enteren richting Venezuela?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Momo het volgende:
In dit geval is het wel goed dat Maduro weg is, al weet je niet wat er nu gebeurd. Olie is ook een belangrijke reden geweest voor Trump. Maar zet wel een narratief dat grote sterke landen andere landen kunnen binnenvallen als ze dat aanstaat. Kan de VS ook bijvoorbeeld Groenland binnen vallen? Gaat China Taiwan aanvallen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
Maduro is een verschrikkelijke dictator en ik gun hem dat hij de rest van z'n leven in gevangenschap doorbrengt.
Maar aan de andere kant: Trump.
Dus ik vind dit heel verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |