SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godenmuziek.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom zijn ze nu al gestopt met de lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geen gong he.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn ze nu al gestopt met de lijst?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
![]()
![]()
![]()
toto
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Eindelijk de telefoon opgehangen?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
Zo man man man eindelijk klaar dat nummer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik heb dit jaar Toto gezien. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedankt voor deze nutteloze anekdote.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
The Beatles lachen hierom.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
Jaaaa met de meest zinloze lyrics ooit, maar hoe heerlijkBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja man ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen. Alle familieroddels waren al tijdens de intro afgehandeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eindelijk de telefoon opgehangen?![]()
Ik vorig jaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Toto gezien. Komt wel erg dichtbij zo.
Of was het het jaar ervoor?
Edit: 2022 dus al
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Hondje is dan wel oud geworden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Toto gezien. Komt wel erg dichtbij zo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wel veel verloop in de top de laatste jaren.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Rotterdams accentjegenot.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedankt voor deze nutteloze anekdote.Er is leven na de lach.![]()
Deze anekdote is een stuk nuttiger!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Toto gezien. Komt wel erg dichtbij zo.![]()
2018 alweer voor mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar.
Of was het het jaar ervoor?
Edit this setlist | More Toto setlists"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Februari 2025 in mijn geval!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vorig jaar.
Of was het het jaar ervoor?![]()
Nooit live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar Toto gezien. Komt wel erg dichtbij zo.![]()
![]()
![]()
.
Omdat er in verhouding veel mensen op hebben gestemdquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
heb amsterdam 2009 dvdquote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
2018 alweer voor mij.
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Toto setlists![]()
Daarna het je het wel en wee van Valencia FC besproken?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja man ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen. Alle familieroddels waren al tijdens de intro afgehandeld.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Daar zijn geen woorden voorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna het je het wel en wee van Valencia FC besproken?![]()
![]()
Potver DE top2000 plaat gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Wel passend bij een ouder nummer wat opeens viral gaat.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wel veel verloop in de top de laatste jaren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef mitt het volgende:
Potver DE top2000 plaat gemist.MESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STEEK
PIJN"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik moet schijten, mijn darmen hebben een goede timing"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
MuteNo Dyson Barrier is going to stop me!
Hopelijk blijven ze erinquote:
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ah, het origineel van Disturbed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
The Sound Of Silence
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ja nee, ik zet even iets anders op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat deze matigheid zoveel hoger staat dan het origineel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Beter dan het orgineel, geen discussie.
Ja ja!
GENOT!!!
Disturbed!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik heb mijn vuisten al gebald!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ah ik zie dat we hier zometeen massaal woedend worden. En terecht.![]()
We zijn straks allemaal Down With the Sickness.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ah ik zie dat we hier zometeen massaal woedend worden. En terecht.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
JAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, fixed!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
BeterSlechter dan het orgineel, geen discussie.![]()
![]()
BIEM|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komt doordat hier meer mensen op hebben gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Discussie ALERTBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zo is dat!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Beter dan het orgineel, geen discussie.Haters can be so lame and vicious
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAEr is iets van gerechtigheid in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om tot moes te knijpen neem ik aan!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch maar even een oliebolletje gaan pakken of zo dan![]()
Wat een verkrachting van een mooi nummer.
Niet slecht deze maar die van S&G is beter/mooier.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Linkin Park - Papercut maar even aangezet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wanneer Disturbed weer eens boven Simon & Garfunkel staat:
Wisten de originelen veel dat je dit ook met volle bak emotie kon doen ipv een beetje als een vrolijk uptempo deuntje.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is zo bijzonder aan deze plaat?
Heeft het met een gebeurtenis te maken ofzo?[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
quote:
Verder is dit ruk natuurlijk maar dat spreekt voor zich[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze is vooral heel erg overbodig. Objectief gezien niet zozeer slecht nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Niet slecht deze maar die van S&G is beter/mooier.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Echt, hoezo is dit zo veel populairder dan het origineel.
Volgend jaar op nummer 1 dit nummer
Dat is toch genietenHaters can be so lame and vicious
take on mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Domme opmerking genot. En wie ben jij trouwens?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Bommen gooien op kinderen genotT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zolang alles eruit gaat zijn ze bij die reclame heel blij met je.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om tot moes te knijpen neem ik aan!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die gast kan totaal niet zingen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Omdat kwaliteitquote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Isorden het volgende:
Echt, hoezo is dit zo veel populairder dan het origineel.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
the instrumentic the opbouwquote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Heeft het met een gebeurtenis te maken ofzo?![]()
Gelul.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nacht van de wansmaak.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Heeft het met een gebeurtenis te maken ofzo?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet echtquote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Domme opmerking genot. En wie ben jij trouwens?Blaf me vol![]()
Zoiets. Wellicht niet toevallig dat mijn vader als oud-militair dit al als nummer gekozen heeftquote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iemand op reddit noemde dit 'cop funeral music' en daar kan ik inkomen.![]()
![]()
Nog even en ik ga Mario aardig vinden, kappen nou.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
SOUND OF SILENCE
.
Vooral om al die ellende even te kunnen ontlopen, het tot moest knijpen is een leuke bijvangst!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om tot moes te knijpen neem ik aan!![]()
Door de kwaliteit.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Isorden het volgende:
Echt, hoezo is dit zo veel populairder dan het origineel.![]()
Hij brult als een geflipte leeuw.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die gast kan totaal niet zingen![]()
![]()
Appelquote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?
-Scorpion_17![]()
Tegelijkertijd.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ananasquote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
J74/Je moet de appel na de aNAnas etenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ananasquote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Hij kijkt i.i.g. wel altijd alsof die heel nodig naar de wc moet. Wat die ook zingt.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
The cure
Ook getwijfeld of ik op deze zou stemmen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
jaaa daar is the cure
stukken beterOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog steeds geen oliebol op vandaag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn antwoord weet je welquote:Op woensdag 31 december 2025 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, uiteindelijk gekozen voor een appel- en een ananasbeignet. Welke zal ik eerst eten?![]()
![]()
Of course!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef Gretzl het volgende:
De enige TSOS cover die in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ mag Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Al is de hertaling van Boudewijn de Groot ook erg goed![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
The Cure
De kuur
Rondje door het bos![]()
![]()
Wie is Merthe?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:27 schreef Gretzl het volgende:
Peter uit Haren is de vader van Merthe|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
De dochter van Peter.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
prachtig nummer ditI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Live op Pinkpop 2019-versie
![]()
broekje en badjasje uit alles, misschien zelfs mijn sokken
-Scorpion_17![]()
Bosjequote:
Wederom een stemplaat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geil hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:28 schreef houdjemond het volgende:
Stuur ff picsHaters can be so lame and vicious
Op vijf bij onze zuiderburen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is je OnlyFansquote:
Dit was wel altijd een stemplaat tot de laatste jaren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Black.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stond daar Coldplay niet op 1?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
@Bomenverzameling > Een Bos > The Boss.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zelfs je schaamhaarquote:Op woensdag 31 december 2025 21:28 schreef houdjemond het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen. Dit is oprecht de nummer 1.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb er nog 7 te gaanquote:Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens laatste keer stemplaatGENOT![]()
![]()
![]()
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Leugens... Fix You komt nogquote:Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen. Dit is oprecht de nummer 1.Haters can be so lame and vicious
Is daar inmiddels nog wel ruimtequote:
Muis weetquote:Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen. Dit is oprecht de nummer 1.
-Scorpion_17![]()
Is er een liedje speciaal voor jou, stem je er niet opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Prachtplaat![]()
![]()
.
En dan staat Oceaan van Racoon hoger dan dit
Je kan beter omlopen inmiddels, doe de deur wel openquote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is daar inmiddels nog wel ruimte
-Scorpion_17![]()
Nederland bijna.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar stond COldplay dan op nummer 1?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mopper zegt wat? Maak je nu een geintje?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan staat Oceaan van Racoon hoger dan ditT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er een liedje speciaal voor jou, stem je er niet opRunning up that Hill(s)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja anders liggen we opeens onder een bergquote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan beter omlopen inmiddels, doe de deur wel open![]()
De bel doet het wel?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
jaaaaaaaaaaa daar is carolientje weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mopper zegt wat? Maak je nu een geintje?
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.quote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
O.a.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Running up that Hill(s)?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja anders liggen we opeens onder een berg![]()
De bel doet het wel?
-Scorpion_17![]()
Altijd dit eentonige deuntje nog even door zien te komen in die sloturen. Lijkt me zoiets waar je eigenlijk LSD voor nodig hebt ofzo.![]()
Tyfussaai nummer, die zakt wel verder weg ooit.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GELUKKIG NIEUWJAAR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van vader was echt aan het genieten van de Metallica nummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
BoRhap is zo vastgeroest, dat zal nooit gaan gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoor
Dat doe ik dan wel, ben de Dijk niet he.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoorBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh, nu hoor ik het.quote:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Soldier On
Nog nooit LSD gebruikt, dus nee dat gaat niet op.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Altijd dit eentonige deuntje nog even door zien te komen in die sloturen. Lijkt me zoiets waar je eigenlijk LSD voor nodig hebt ofzo.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vorig jaar gepiekt op 2, nu langzaam maar zeker weg ermeequote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.![]()
![]()
Of een stemactie organiseren voor iets uit de top 10 ofzo onder mensen die er normaal nooit op stemmen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
BoRhap is zo vastgeroest, dat zal nooit gaan gebeuren denk ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het Bosje, een van de weinige klassiekers die zowel door het grote publiek als door de snob op handen gedragen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de oude di-rect heel leuk, maar toen was ik 12 ofzo.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
De Tim era?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond de oude di-rect heel leuk, maar toen was ik 12 ofzo."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Weinig nostalgisch aan Coldplay..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al gevonden
https://tvvisie.be/nieuws(...)00_138469/#gsc.tab=0[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
Ohjaa deze
Een gecancelde presentator is dat gelukt met Avondquote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of een stemactie organiseren voor iets uit de top 10 ofzo onder mensen die er normaal nooit op stemmen."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja. Zoals ik eerder benoemde samen met Impossible (die ik wel veel beter vind) en Rollercoaster (die ik oneindig veel slechter vind) de ideale tijd uitgekomen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Avond is wel gewoon een goed nummerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een gecancelde presentator is dat gelukt met AvondHaters can be so lame and vicious
Ja ja ding dong?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Na dit nummer even lekker douchen want de twee nummers hierna vind ik echt niks"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
NuDon't follow me. I am lost too
.
Wat is dit dan voor lijst?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef Gretzl het volgende:
Het Bosje, een van de weinige klassiekers die zowel door het grote publiek als door de snob op handen gedragen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
DirectDon't follow me. I am lost too
.
Maar niet voor de top tien.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Avond is wel gewoon een goed nummerBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mooie plaat.Don't follow me. I am lost too
.
Fix You is 20 jaar. Mag net rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:36 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die gaan inmiddels ook alweer 30 jaar mee hè[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
Ik vind deze ook wel mooi. Staat wel veel te hoog en ook wel veel te veel gehoord.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wel live gespeeld zien worden door de schrijver ervanquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef Arizona het volgende:
Maar het ergste vind ik nog steeds dat Rollercoaster zo hoog staat.
Edit this setlist | More Mercy John setlists|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan gaan we nu 12 minuten op reis langs de Telegraph Road
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Queen - Bohemian Rhapsody
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
The Beach Boys - God Only Knows
Dire Straits - Telegraph Road
Deep Purple - Child In Time
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Metallica - Master Of Puppets
Fleetwood Mac - The Chain
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
The Rolling Stones - Paint It Black
Supertramp - School
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Muse - Knights Of Cydonia
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
De Dijk - Niemand In De Stad
Foo Fighters - Everlong
Elton John - Rocket Man
Jim Croce - Time In A Bottle
The Who - Baba O'Riley
Jackson Browne - The Load Out / Stay
Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
Gorillaz - Feel Good Inc.
America - A Horse With No Name
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue
The Doors - The End
Iron Maiden - The Trooper
Bruce Springsteen - Thunder Road
Oasis - Live Forever
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Heart - Barracuda
Jimi Hendrix - Little Wing
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Boston - Don't Look Back
Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Telegraph Road.
Mijn laatste stemplaat![]()
![]()
![]()
Nog een kwartiertje of drie dan zit de lijst voor mij er ook weer op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb dit jaar Ruben Hein Rollercoaster met een orkest horen coveren, was ook echt prachtigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel live gespeeld zien worden door de schrijver ervan
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Mercy John setlistsen stiekem beter dan het origineel
![]()
![]()
Pffff..... broekje uit hoor....quote:
Nueken?
Gelukkig deze van Dire Straits nog wel meepakken
Lang nummer...Don't follow me. I am lost too
.
Muzikaal fantastisch
Tekst heerlijk verhalend
Warm Bad![]()
![]()
I want my MTVDon't follow me. I am lost too
.
Hier heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
Wijst mensen nogmaals op het GENOT Dat Alchemy Live heet:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet opblijven maar van de plaat afblijven!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef Arizona het volgende:
Ok ik ben altijd al slecht in opblijven, maar deze plaat maakt het er niet makkelijker op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
* OscarMopperkont ligt normaal rond half 9 in bed.... dus wakker blijven is sowieso al een hele opgave hierquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef Arizona het volgende:
Ok ik ben altijd al slecht in opblijven, maar deze plaat maakt het er niet makkelijker op.
Volgend jaar even naar luisteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A long time ago came a man on a track
Walking thirty miles with a sack on his back
And he put down his load where he thought it was the best
He made a home in the wilderness
He built a cabin and a winter store
And he ploughed up the ground by the cold lake shore
And the other travellers came walking down the track
And they never went further, no, they never went back
Then came the churches, then came the schools
Then came the lawyers, then came the rules
Then came the trains and the trucks with their loads
And the dirty old track was the Telegraph Road
Then came the mines, then came the ore
Then there was the hard times, then there was a war
Telegraph sang a song about the world outside
Telegraph Road got so deep and so wide
Like a rolling river
And my radio says tonight it's gonna freeze
People driving home from the factories
There's six lanes of traffic
Three lanes moving slow
I used to like to go to work, but they shut it down
I've got a right to go to work, but there's no work here to be found
Yes, and they say we're gonna have to pay what's owed
We're gonna have to reap from some seed that's been sowed
And the birds up on the wires and the telegraph poles
They can always fly away from this rain and this cold
You can hear them singing out their telegraph code
All the way down the Telegraph Road
Well, I'd sooner forget, but I remember those nights
Yeah, life was just a bet on a race between the lights
You had your head on my shoulder, you had your hand in my hair
Now you act a little colder like you don't seem to care
But just believe in me, baby, and I'll take you away
From out of this darkness and into the day
From these rivers of headlights, these rivers of rain
From the anger that lives on the streets with these names
'Cause I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again
From all of these signs saying, "Sorry, but we're closed"
All the way
Down the Telegraph Road
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Mark Knopfler?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
DVD staat hier in de kastquote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit live gezien helaas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GENOT is te zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Daarom heb ik net nog even gelegenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont ligt normaal rond half 9 in bed.... dus wakker blijven is sowieso al een hele opgave hier"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Iemand die zeg 'lach al een week in de leuk' tja...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als ik dat nu ga doen, dan word ik pas in het nieuwe jaar wakkerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom heb ik net nog even gelegenHaters can be so lame and vicious
dit zong is niet vor beschrijven dit is de ofenbahrung de exorzist van lied![]()
![]()
![]()
het gevt niet en 2te zo en lied
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
dit zong is niet vor beschrijven dit is de ofenbahrung de exorzist van lied![]()
![]()
![]()
Ik ook. Ik lig op de bank en dat is eigenlijk al gevaarlijk ontspannenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik dat nu ga doen, dan word ik pas in het nieuwe jaar wakker![]()
![]()
Mierentietjes!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Morad is weer aan het hosselen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sinds uurtje hoor ik om de zoveel minuten een knal dichtbij waarvan de ramen trillen zo kan ik niet rustig muziek luisteren.![]()
![]()
Neem er nog één zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
Dire Straits wel, dit nummer deden ze toen niet (1991)quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
Wel veel mensen die in mijn gitaarvoetsporen zijn getreden in het digitale café dit jaar. Ik ben trots.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mogelijk dat de tekst daarna wel begrijpelijk wordt.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Trendsetter jijquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wel veel mensen die in mijn gitaarvoetsporen zijn getreden in het digitale café dit jaar. Ik ben trots."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: