quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Beter dan het orgineel, geen discussie.
Ik heb mijn vuisten al gebald!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ah ik zie dat we hier zometeen massaal woedend worden. En terecht.
We zijn straks allemaal Down With the Sickness.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:21 schreef Strani het volgende:
Ah ik zie dat we hier zometeen massaal woedend worden. En terecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zo, fixed!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
BeterSlechter dan het orgineel, geen discussie.
Komt doordat hier meer mensen op hebben gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
Dat deze matigheid zoveel hoger staat dan het origineel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo is dat!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Beter dan het orgineel, geen discussie.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAEr is iets van gerechtigheid in de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om tot moes te knijpen neem ik aan!quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch maar even een oliebolletje gaan pakken of zo dan
Wisten de originelen veel dat je dit ook met volle bak emotie kon doen ipv een beetje als een vrolijk uptempo deuntje.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
Dat deze matigheid zoveel hoger staat dan het origineel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |