quote:
Deze is vooral heel erg overbodig. Objectief gezien niet zozeer slecht nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Niet slecht deze maar die van S&G is beter/mooier.
take on mequote:
Domme opmerking genot. En wie ben jij trouwens?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Bommen gooien op kinderen genot
Zolang alles eruit gaat zijn ze bij die reclame heel blij met je.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om tot moes te knijpen neem ik aan!
Omdat kwaliteitquote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Isorden het volgende:
Echt, hoezo is dit zo veel populairder dan het origineel.
the instrumentic the opbouwquote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Wat is zo bijzonder aan deze plaat?
Heeft het met een gebeurtenis te maken ofzo?
Gelul.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die gast kan totaal niet zingen![]()
Nacht van de wansmaak.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef mitt het volgende:
Wat is zo bijzonder aan deze plaat?
Heeft het met een gebeurtenis te maken ofzo?
Niet echtquote:Op woensdag 31 december 2025 21:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Domme opmerking genot. En wie ben jij trouwens?
Zoiets. Wellicht niet toevallig dat mijn vader als oud-militair dit al als nummer gekozen heeftquote:Op woensdag 31 december 2025 21:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iemand op reddit noemde dit 'cop funeral music' en daar kan ik inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |