Nederland bijna.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar stond COldplay dan op nummer 1?
Mopper zegt wat? Maak je nu een geintje?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan staat Oceaan van Racoon hoger dan dit
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er een liedje speciaal voor jou, stem je er niet opRunning up that Hill(s)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja anders liggen we opeens onder een bergquote:Op woensdag 31 december 2025 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan beter omlopen inmiddels, doe de deur wel open
jaaaaaaaaaaa daar is carolientje weerquote:
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mopper zegt wat? Maak je nu een geintje?
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.quote:
O.a.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Running up that Hill(s)?
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja anders liggen we opeens onder een berg![]()
De bel doet het wel?
Tyfussaai nummer, die zakt wel verder weg ooit.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
BoRhap is zo vastgeroest, dat zal nooit gaan gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vrees met de wansmaak van Nederland dat Fix you op den duur ook gewoon de #1 word hier.
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoor
Dat doe ik dan wel, ben de Dijk niet he.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag voor de zekerheid ook kloppen hoor
Oh, nu hoor ik het.quote:
Nog nooit LSD gebruikt, dus nee dat gaat niet op.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Altijd dit eentonige deuntje nog even door zien te komen in die sloturen. Lijkt me zoiets waar je eigenlijk LSD voor nodig hebt ofzo.
Vorig jaar gepiekt op 2, nu langzaam maar zeker weg ermeequote:Op woensdag 31 december 2025 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of een stemactie organiseren voor iets uit de top 10 ofzo onder mensen die er normaal nooit op stemmen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
BoRhap is zo vastgeroest, dat zal nooit gaan gebeuren denk ik.
Ik vond de oude di-rect heel leuk, maar toen was ik 12 ofzo.quote:
De Tim era?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond de oude di-rect heel leuk, maar toen was ik 12 ofzo.
Weinig nostalgisch aan Coldplay..quote:Op woensdag 31 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al gevonden
https://tvvisie.be/nieuws(...)00_138469/#gsc.tab=0
Een gecancelde presentator is dat gelukt met Avondquote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of een stemactie organiseren voor iets uit de top 10 ofzo onder mensen die er normaal nooit op stemmen.
Ja. Zoals ik eerder benoemde samen met Impossible (die ik wel veel beter vind) en Rollercoaster (die ik oneindig veel slechter vind) de ideale tijd uitgekomen.quote:
Avond is wel gewoon een goed nummerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een gecancelde presentator is dat gelukt met Avond
Ja ja ding dong?quote:
Wat is dit dan voor lijst?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef Gretzl het volgende:
Het Bosje, een van de weinige klassiekers die zowel door het grote publiek als door de snob op handen gedragen wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar niet voor de top tien.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Avond is wel gewoon een goed nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |