GENOT is te zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef Isorden het volgende:
Wijst mensen nogmaals op het GENOT Dat Alchemy Live heet:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik net nog even gelegenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont ligt normaal rond half 9 in bed.... dus wakker blijven is sowieso al een hele opgave hier
Als ik dat nu ga doen, dan word ik pas in het nieuwe jaar wakkerquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom heb ik net nog even gelegen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
dit zong is niet vor beschrijven dit is de ofenbahrung de exorzist van lied![]()
![]()
![]()
het gevt niet en 2te zo en lied
Ik ook. Ik lig op de bank en dat is eigenlijk al gevaarlijk ontspannenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik dat nu ga doen, dan word ik pas in het nieuwe jaar wakker
Mierentietjes!quote:
Neem er nog één zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
dit zong is niet vor beschrijven dit is de ofenbahrung de exorzist van lied![]()
![]()
![]()
het gevt niet en 2te zo en lied
Dire Straits wel, dit nummer deden ze toen niet (1991)quote:
Mogelijk dat de tekst daarna wel begrijpelijk wordt.quote:
Trendsetter jijquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wel veel mensen die in mijn gitaarvoetsporen zijn getreden in het digitale café dit jaar. Ik ben trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |