Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-12-2025 14:02:39 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja ik ga wel zitten met alle eenzame nerds enzo.
Als ik nog wakker ben
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil kip met honing maken, heb ik geen honing alleen agaviesiroop
Zou dat ook kunnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavondquote:
Enga gewoon op tijd naar bed ga niet zitten wachten tot het 00.00 uur wordt.
Dat wordt het ook wel als ik slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan primaquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan, het zal wel anders smakenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, niet zo uitgesproken denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kan, het zal wel anders smakenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kan, het zal wel anders smaken![]()
Denk dat ik toch maar even de naar de winkel ga. Zou jammer zijn als het niet zo smaakvol isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tuuuuuurlijk, kijk naar koken met kreequote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?
Je kan nooit genoeg sojasaus gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat kan prima
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is ook heel anders van smaakquote:Op woensdag 31 december 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, niet zo uitgesproken denk ik
Ik had toen de verkeerde meegenomen
WIlde brie met zure appel honing en daar wat gestampte pistache nootjes doen
Ging ik het maken zag ik dat ik agave had ipv honing
ik heb dit ook, het boeit me dus totaal geen reet? vind avonden en spelletjes met familie leuk, maar al die kerst en oud en nieuw, heb er geen reet mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavond
Dat wordt het ook wel als ik slaap
helaas rest wel, dus moet soms mee doen, maar ik heb voor deze keer doei gezegd en zie in het weekend.Do what you love, love what you do!![]()
ja drie teentjes knoflook paprik, peper en ik pakt Ketjap Maninsquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat kan prima
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.
Ik kook de poten altijd eerste met van die worstenprikkers er door, dan komen er gaatje in en kunnnen de kruiden goed in de kip trekken, en dan doe ik ze in de oven, of airfryer soms ook gewoon in de olie bakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PiemelbrieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ieder moet lekker doen wat hij of zij doen wil.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit ook, het boeit me dus totaal geen reet? vind avonden en spelletjes met familie leuk, maar al die kerst en oud en nieuw, heb er geen reet mee.
helaas rest wel, dus moet soms mee doen, maar ik heb voor deze keer doei gezegd en zie in het weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaja zeker en voor mij is dat niet in in een huis vol gasten die dronken zijn en neefjes nichtje en ma erbij die ook wel wat lust.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder moet lekker doen wat hij of zij doen wil.
Dikke lukl dit soort feesten vind ik alleen leuk als ik ook lekker mee drink.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bid maar dat ik mijn rijbewijs nu voor onbepaalde tijd terug krijg. LOL het zou drama zijn als CBR moeilijk doet he.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
nouja iig altijd spannend met kree. maar oke hoop niet dat ik drama krijg eigenlijk. mss wel en horen jullieDo what you love, love what you do!![]()
Een lange meeting?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaa, ik ga zelfs even wandelen voordat ik over een half uurtje een meeting heb
Ik begin morgen met elke dag een ommetje ( hopen dat ik het vol ga houden )
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinkenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
Heb je dit al niet vaker gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een lange meeting?
Ik begin morgen met elke dag een ommetje ( hopen dat ik het vol ga houden )
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinken
het is niet zo zwart wit, ja voor keuring wel. voor mezelf niet ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Kan wel, alleen wat minder van gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?Who cares if one more light goes out?
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavond
Dat wordt het ook wel als ik slaap![]()
![]()
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zienquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?
het is niet zo zwart wit, ja voor keuring wel. voor mezelf niet ofzo.
Dus als je nu nog steeds te veel drinkt is dat in je bloed terug te zien
En verder heb ik wel over gezegd wat er gezegd moet worden en jij ook wel een keer of 1000000000000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stap je met alcohol op in de auto > jouw schuld
Stap je niet met alcohol op in dd auto > niet jouw schuldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IK vraag zo vakantie voor je aan als het een hel wordtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL
Ze hebben het tot nu toe elke keer weer verlengd. Dus dat gaat nu ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL![]()
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doequote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zien
Dus als je nu nog steeds te veel drinkt is dat in je bloed terug te zien
En verder heb ik wel over gezegd wat er gezegd moet worden en jij ook wel een keer of 1000000000000Do what you love, love what you do!![]()
Nee, als het goed is niet. Hoop te slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?
Wordt altijd wel wakker van het geknal, maar ik laat de gordijnen open en dan ga ik in bed naar het vuurwerk kijken en val wel weer in slaap (hoop ik )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo kom je er wel, knulquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
Probeer het maar uit maar dan niet gaan janken als het fout gaatquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doe
ik haat de bemoeizucht van regering ook he oom alles maar te checken en ter controleren. mensen worden er depressief door, dat denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je bent er zelf bij. Gewoon niet drinken als je moet rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?![]()
Had je maar niet met alcohol op achter het stuur moeten gaan zitten, gapquote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
ik haat de bemoeizucht van regering ook he oom alles maar te checken en ter controleren. mensen worden er depressief door, dat denk ik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lol waarom denk je veel spaargeld?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ik
Alles wat ik heb is met laatste jaren wat ik kon verdienen?
En oke niet CBR helpt ermee? want elk jaar bijna check.
6 jaar? echt moeten ze me nog bloed prikken en me beoordelen (uit mening dus) of ik gevaar ben voor verkeer.
Flikker op joh heel CBR en staat, het me straf gehad van beide, laat me met rust.Do what you love, love what you do!![]()
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neus![]()
Fris, maar geen handschoenen nodigquote:Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.![]()
Lekker manquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee serieus iemand van werk liet dat zien? amateur meteorologen". maar klonk nog wel aannemelijk. vanaf vrijdag dus.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Alleen in Katwijk dan denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ook wel een icemanquote:Op woensdag 31 december 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsen![]()
lol die man helemaal belachelijk werd ie gemaakt. hahaha
op leuke manier dus trouwens. LOL volgende week door 40cm sneeuw graven.Do what you love, love what you do!![]()
O ik hou der ook van hoor, maar ik heb altijd zere vingers, geen goede doorbloeding door de chemoquote:
EN wat voor handschoenen ik ook aan doe het helpt niet
ik zei nog kennen jullie het verhaal van Noach? (lol kennen jullie dat denk ik?). Maar iig ja die werd ook belachelijk gemaakt.
Ik weet wel een warme plek voor vingersIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maaruhhhh ik moet het stuur vasthoudenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet wel een warme plek voor vingers
Stuurverwarming
Zeg dat tegen het CBR.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Lol waarom denk je veel spaargeld?
Alles wat ik heb is met laatste jaren wat ik kon verdienen?
En oke niet CBR helpt ermee? want elk jaar bijna check.
6 jaar? echt moeten ze me nog bloed prikken en me beoordelen (uit mening dus) of ik gevaar ben voor verkeer.
Flikker op joh heel CBR en staat, het me straf gehad van beide, laat me met rust.
Dat zal ze leren.![]()
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bestaat dat wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaat![]()
Krijg er een beetje bassie en adriaan meets kinderen voor kinderen vibe bijquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maar
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb geen idee. En ik ga er ook niet achteraan hoor voor die paar koude dagen in het jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat let jequote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. En ik ga er ook niet achteraan hoor voor die paar koude dagen in het jaar![]()
Kutaardappelsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou het is leuk gebracht met kinderen enzo denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Krijg er een beetje bassie en adriaan meets kinderen voor kinderen vibe bij
of ikj denk is het waar verhaal? nouja mss? wie zijn wij om erover te twijfelen.Do what you love, love what you do!![]()
OkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wat de overheid zegt is verzonnen, maar alles wat in een eeuwenoud sprookjesboek staat is DE KEIHARDE WAARHEIDIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jaen hou het daarbij want iedereen mag lekker zelf denken hoe en wat.
Ik heb mijn twijfels daaroverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
denk niet dat je dit terug ziet in regelgeving nu, maar iddd. de overheid verziend hoop wel ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Alles wat de overheid zegt is verzonnen, maar alles wat in een eeuwenoud sprookjesboek staat is DE KEIHARDE WAARHEIDDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
wat ik het wil zeggen of je nou in bijbel verhalen geloofd of niet.
Min of meer is het wetenschappelijk zo gegaan, of het onwijze waarheid is weet ik ook niet met gelooof en ark. Maarja ik hou van mooi verhaal ipv hele slechte.Do what you love, love what you do!![]()
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GGquote:
Dat is waar. Ik kan beter even boodschappen doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GG![]()
lol doe het niet eens met opzet.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GGDo what you love, love what you do!![]()
Wij zijn wij om het zomaar te geloven? Moet een ieder gewoon zelf weten tochquote:Op woensdag 31 december 2025 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is leuk gebracht met kinderen enzo denk ik.
of ikj denk is het waar verhaal? nouja mss? wie zijn wij om erover te twijfelen.![]()
zekers ik weet dat ik wel wat christelijks zeg hier, maar idd tis aan iedereen, geloof opleggen ofzo aan iemand sta ik niet achter.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij zijn wij om het zomaar te geloven? Moet een ieder gewoon zelf weten tochDo what you love, love what you do!![]()
Goede insteek. Lijkt me idd nooit gezond om iemand een geloof op te leggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
zekers ik weet dat ik wel wat christelijks zeg hier, maar idd tis aan iedereen, geloof opleggen ofzo aan iemand sta ik niet achter.![]()
Nee, FC Groningen!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ben overigens wel van mening dat gewoon iedereen voor Ajax moet zijn![]()
idd en dat is fout gegaan in het verleden zekers. Als ik geschiedenis lees.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede insteek. Lijkt me idd nooit gezond om iemand een geloof op te leggen.
maarre oke voor nu? zal dat nooit doen. of iemand opleggen, ieder zijn eigen mening wmb en dan zien we wel.Do what you love, love what you do!![]()
wil niet zeggen dat er ook dus goeie dingen uit geloof komen?
media Noemt helaas alleen de slechte. en maakt het me niet eens uit op wat. voor ofzo?
ben er beetje klaar mee eigenlijk, denk niemand wil oorlog of etc.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb geen commerciële tv zenders meer officieel nu...
LOl lekker goedkoper ook en hoef all die prut programma toch niet te zien.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker ik vind het wel mooi dat mensen hoop putten uit een bepaald geloofquote:Op woensdag 31 december 2025 13:06 schreef kree het volgende:
wil niet zeggen dat er ook dus goeie dingen uit geloof komen?
media Noemt helaas alleen de slechte. en maakt het me niet eens uit op wat. voor ofzo?
ben er beetje klaar mee eigenlijk, denk niemand wil oorlog of etc.![]()
nouja alleen dat denken is wss al goed ding, denken dat alles met mensen geloof slecht zijn niet echt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker ik vind het wel mooi dat mensen hoop putten uit een bepaald geloofDo what you love, love what you do!![]()
je kunt ook je hoop vestigen op bv Trump enzo, naja we weten allemaal dat die de volgende termijn niet door komt.
In media oke, maar in land zelf waar ie over gaat? denk niet dat ie zo meerderheid krijgt.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed ff oorlogje eraan enzo in "War on drug". echt USA mensen zijn te retardeer om te zien dat het daar neit om gaat.
(zie alle vorige)Do what you love, love what you do!![]()
Goed verhaal, lekker kortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
israel /oekraine / Iran/ Venezuela
Goch allemaal vuile drugs smokkelaars en chemische wapens hebben ze ook. aanvallleeeennnnn
Wat de hele bevolking niet weet is dat het puur economisch spel is.
En ik denk als EU we zo snel mogelijk onafhankelijk van USA moeten maken. gig met defensie.Do what you love, love what you do!![]()
O ja johIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Meid, het is watIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol het ergste is nog dat mensen in EU denken dat USA om ons geeft
notDo what you love, love what you do!![]()
Poe heeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je het wel lekker onder je klotjequote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ben overigens wel van mening dat gewoon iedereen voor Ajax moet zijn
Mag jij gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zeg 1 ding BENELUX. dat hadden we nooit op moeten geven en was het nu stuk beter.Do what you love, love what you do!![]()
Kutmuziek op de radioIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik ga door tot een uur of 17.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zijn jullie allemaal al vrij vandaag?![]()
Rustaaaaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef kree het volgende:
ja kan niet op tegen jullie stel heidenen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nog eventjes danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga door tot een uur of 17.
Daarna mooi feierabund'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hhmmm shurequote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik kan er wel tegen hoor of ben niet boos,. Hahaha.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat mag, dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo de honing is binnen, wat is het knetterdruk in de winkels zeg
Winkels draaien weer een giga omzet met al die overvolle karrenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dag mutskequote:tot zo
Beste tijd van het jaar voor de winkelsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo de honing is binnen, wat is het knetterdruk in de winkels zeg
Winkels draaien weer een giga omzet met al die overvolle karren
En morgen dicht'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier is ah morgen gewoon openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar voor de winkels
En morgen dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken danquote:
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik netquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wtf ik leef dan onder een steen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hier'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
AH is hier alle dagen van het jaar openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AH zeker wel open?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik net'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH is hier alle dagen van het jaar openquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen wasquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh idd hier ookquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik netUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga niet drinken
Ik blijf binnen
Geen kater maar heb wel een kater die ik iig gezelschap hou
Helemaal mooi.
excuus editquote:Op woensdag 31 december 2025 13:30 schreef kree het volgende:
zeker dit kopie van hits die ik net hoorde
https://suno.com/s/PnZ231an1AxlOlYP
https://suno.com/s/krYvPTUvpJWlIoV4Do what you love, love what you do!![]()
Rustaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was![]()
![]()
lol je moet linken want weet niet meer./. maar dat is wel ander verhaal ook weer denk ik danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was
BoNoooooquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga niet drinken
Ik blijf binnen
Geen kater maar heb wel een kater die ik iig gezelschap hou
Helemaal mooi.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel lekker onder je klotje![]()
![]()
quote:ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa'squote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.quote:
Wss kwam het uit goed hart
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo
Geestenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nimmerquote:
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.
Wss kwam het uit goed hart![]()
al met al, je moet sowieso erg ver gaan wil je mij beledigen, dus hoor ook altijd liever gewoon eerlijk verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Had je daar Bastogne verstopt?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo![]()
Je wilt vuurwerk hier in dit topic?quote:
Gaat dan helemaal mis
Ja dat hebben ze hier ook gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa'sUw ADH vitamine Worst
haha er komt geen drama van hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef maily het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.
maar kan me voorstellen. had wel eens YouTube gepost van film over hoe het vroeger ging in visserij en denk daar doel je op.
Weet wel dat was waarheid he?
als het anders is, no worry. ga er niet boos over worden.Do what you love, love what you do!![]()
Soms
Kan je het beter laten
En gewoon laten gaan
Peace'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha er komt geen drama van hoor.
maar kan me voorstellen. had wel eens YouTube gepost van film over hoe het vroeger ging in visserij en denk daar doel je op.
Weet wel dat was waarheid he?
als het anders is, no worry. ga er niet boos over worden.![]()
deze bedoel jequote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
IK NIETquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
deze bedoel je
Bekijk deze YouTube-video![]()
Die zei "visserij".quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die andere die zei dan. no worry
Niet "musical" of "film".![]()
tis een beetje film waarmee ik wat wilde zeggen. en onwijs oud.
naja niet om iemand aan te vallen denk?Do what you love, love what you do!![]()
ja moest ff zoeken naar titel, maar post de film nu. en denk daar doelt ie op met visserij, want ik heb niet echt iets gepost anders musical ofzo wat dat was?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die zei "visserij".
Niet "musical" of "film".Do what you love, love what you do!![]()
btw mooie boeken over gelezen vroeger, niet dit verhaal, maar zoek op omnibus woeltje. (Norel)Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog eventjes dan
Daarna mooi feierabund![]()
![]()
Hier is nog wel een infobalie maar er is nog maar 1 normale kassa, verder alleen maar zelfscan kassa's.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa's![]()
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
:"December is een maand van feest!"
:"En er is iemand terug van weg geweest!"
:"Ze deed weer wat ze heel goed kan!"
:"Ze bolkte iedereen de moeder man!"
:"Ze won al iets van 10.000 keren!"
:"Ik denk dat Bolke (
) nog wat beter tellen moet leren!"
:"Het was in ieder geval wel heul veel!"
:"Daarom juichen wij schors onze keel!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @Dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deze man hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Ik vind die zelf scans helemaal nietsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze hier ook gedaan
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemt
Echt hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die zelf scans helemaal niets
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemtUw ADH vitamine Worst
Dank je wel Grrrrrrrr en iij aan de bolkesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Ik wens jullie alle drie een hele fijne jaar wisseling en een heel gezond, gelukkig, liefdevol, stressloos, 2026Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha best een goeie iddquote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemt![]()
![]()
ALs je een volle kar hebt zijn die zelfscans echt geen uitkomst hoorquote:
Vind het met de scoot helemaal lastig
Heb je een volle tas, past alles niet op dat kastje, kan je dus je gescande boodschappen niet gelijk in je tas doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemt![]()
Die heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk die handscanner. ZOu het eens proberenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja als iemand nog scooter wil enzo met kentekenplaat, ik geef ie op het moment gratis weg op Facebook. wil er vanaf nl, niet omdat ie niet werkt, maar helmplicht enzo en denk kan beter elektrische fiets kopen.
voor de hobbyist dus. ff knutselen en ding rijdt wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag in België een onbemande 24/7 supermarkt waar je niks hoeft te scannen. Pinpas scannen bij ingang, wordt er eerst borg afgeschreven, daarna bij uitgang nogmaals scannen. Werkte primaUw ADH vitamine Worst
Weegt niet op tegen alle keren geen controle.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Direct in je tas is ook weer niet ideaal. Want als je controle krijgt moet t er weer uit![]()
toekomst ook hier dit.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in België een onbemande 24/7 supermarkt waar je niks hoeft te scannen. Pinpas scannen bij ingang, wordt er eerst borg afgeschreven, daarna bij uitgang nogmaals scannen. Werkte prima
Ja lijkt me ideaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in België een onbemande 24/7 supermarkt waar je niks hoeft te scannen. Pinpas scannen bij ingang, wordt er eerst borg afgeschreven, daarna bij uitgang nogmaals scannen. Werkte prima![]()
Mijn google Pay kon er niet helemaal mee omgaan, schrok eerst omdat ik notificatie kreeg dat er 40 euro was afgeschreven maar uiteindelijk bedrag kwam er geen notificatie vanUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn google Pay kon er niet helemaal mee omgaan, schrok eerst omdat ik notificatie kreeg dat er 40 euro was afgeschreven maar uiteindelijk bedrag kwam er geen notificatie van![]()
![]()
het is niet onwijs anders als pin draadloos? alleen met je mobiel?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissièrequote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen alle keren geen controle.![]()
Ja dat is ook zo ding, heb je alles netjes in gepakt, krijg je controle pppfffquote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Direct in je tas is ook weer niet ideaal. Want als je controle krijgt moet t er weer uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef kree het volgende:
het is niet onwijs anders als pin draadloos? alleen met je mobiel?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissière![]()
![]()
Hoe durft zequote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissièreWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met dat heb ik dus niet zo onwijs moeite, maakt het makkelijker zeg maar.quote:
Met alle andere AI dingen. niet.Do what you love, love what you do!![]()
De honing is binnen, hoort zegt het voortquote:
Vind de kassa altijd leuker, even een praatje maken, een dolletjequote:Op woensdag 31 december 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
Nee ik gebruik ook altijd de zelfscan als die er is hoor. Ik vind het ideaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handig wel die 24/7 supermarkt, die heb ik eigenlijk alleen nog maar in Gent gezien, in studentenwijk. Kunnen die studenten gewoon 24/7 koud bier halen voor iets meer dan supermarktprijs
Uw ADH vitamine Worst
Hallonquote:Op woensdag 31 december 2025 14:22 schreef mario390 het volgende:
halllllllllllllllloooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn vrouw is wat jaren caissière geweest als bijbaantje, dus ik beaam de gezellige babbelquote:Op woensdag 31 december 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de kassa altijd leuker, even een praatje maken, een dolletje![]()
Ik ken het ook niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Handig wel die 24/7 supermarkt, die heb ik eigenlijk alleen nog maar in Gent gezien, in studentenwijk. Kunnen die studenten gewoon 24/7 koud bier halen voor iets meer dan supermarktprijs
Dacht dat in Den Haag of Amsterdam wel 24 uurs winkels waren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben als puber ook cassiere geweest. Moest je allees nog in prijzen aanslaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is wat jaren caissière geweest als bijbaantje, dus ik beaam de gezellige babbel
Moest je alle prijzen uit de kop kennenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Staat in de marinade hieroquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:![]()
Netjes gespeeld deze maand, gefeliciteerd
na ja is nog 9 urenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
Netjes gespeeld deze maand, gefeliciteerd![]()
https://www.okay.be/nl/over-okay/winkelformules/okay-directquote:Op woensdag 31 december 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet eerlijk gezegd.
Dacht dat in Den Haag of Amsterdam wel 24 uurs winkels waren?Uw ADH vitamine Worst
Het enige wat je kan gebeuren is dat je derde wordt en dat is ook mooi tochquote:Op woensdag 31 december 2025 15:04 schreef mario390 het volgende:
dat met de ze bor sato is niet norm alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel ideaal, als je in de nacht trek krijgt in wat lekkersquote:Op woensdag 31 december 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.okay.be/nl/over-okay/winkelformules/okay-direct
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.okay.be/nl/over-okay/winkelformules/okay-direct
nee bedoel borsatoquote:Op woensdag 31 december 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat je kan gebeuren is dat je derde wordt en dat is ook mooi toch![]()
KlaDiLaDiquote:Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zo werk afgerond
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Klaar voor het jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zo werk afgerond
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Oeps had bovenstaande willen quoten, iets niet goed gegaan sorryquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
deze was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaanquote:Op woensdag 31 december 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Oeps had bovenstaande willen quoten, iets niet goed gegaan sorry![]()
![]()
Misschien een kort dutje doenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jetzt geht lossssss
Valt in slaap
Nog 2 uurtjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Jetzt geht lossssss
Valt in slaap
Uw ADH vitamine Worst
Ja heeeeerlijkquote:
Why not het kan
Beste dutje even een dutje
Ja niet een te lange dutje..quote:Op woensdag 31 december 2025 15:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heeeeerlijk
Why not het kan
Beste dutje even een dutje
Powernapje
Ja mensen hebben zelf gestemdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, dat doe je goedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar pas weer aan het werk
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef mario390 het volgende:
deze borsato was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaan![]()
![]()
Ik slaap nooit zo snel met oud en nieuw, of ik word een paar keer wakker..
Misschien maar lekker op de bank liggen/slapen
Komisch naquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef mario390 het volgende:
deze borsato was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaan
Niet meer gecanceld'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik meestal ook wel hoor in de verte wel een knal maar slaap zo verderquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heen
Zelfs om 00.00 uur mis ik het vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj ook alvast gefeliciteerd met je derde plaatsquote:![]()
Je hebt hard gestreden samen met Mario
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademixquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heenUw ADH vitamine Worst
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademix
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
Maar even verder film af kijken ( die best wel vaag is )Who cares if one more light goes out?
Heb je je hele voorraad erover gekip’erdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog bradenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welkequote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Maar even verder film af kijken ( die best wel vaag is )![]()
![]()
lekker met een fleeche deken over.....quote:Op woensdag 31 december 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
Ik slaap nooit zo snel met oud en nieuw, of ik word een paar keer wakker..
Misschien maar lekker op de bank liggen/slapen![]()
Pleintje hiervoor is een tabakswinkel waar ze vuurwerk verkopen dus werd al gewekt omdat de kopers maar ook de eigenaar afsteektquote:Uw ADH vitamine Worst
Plukt je het ut elkaar, krijg je een soort van pulled pork maar dan van kipquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
Ook wel pulled chicken genoemdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Plukt je het ut elkaar, krijg je een soort van pulled pork maar dan van kipWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: