Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha er komt geen drama van hoor.
maar kan me voorstellen. had wel eens YouTube gepost van film over hoe het vroeger ging in visserij en denk daar doel je op.
Weet wel dat was waarheid he?
als het anders is, no worry. ga er niet boos over worden.
deze bedoel jequote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.
IK NIETquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
deze bedoel je
Bekijk deze YouTube-video
Die zei "visserij".quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die andere die zei dan. no worry
ja moest ff zoeken naar titel, maar post de film nu. en denk daar doelt ie op met visserij, want ik heb niet echt iets gepost anders musical ofzo wat dat was?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die zei "visserij".
Niet "musical" of "film".
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog eventjes dan
Daarna mooi feierabund
Hier is nog wel een infobalie maar er is nog maar 1 normale kassa, verder alleen maar zelfscan kassa's.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa's
Deze man hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
:"December is een maand van feest!"
:"En er is iemand terug van weg geweest!"
:"Ze deed weer wat ze heel goed kan!"
:"Ze bolkte iedereen de moeder man!"
:"Ze won al iets van 10.000 keren!"
:"Ik denk dat Bolke (
) nog wat beter tellen moet leren!"
:"Het was in ieder geval wel heul veel!"
:"Daarom juichen wij schors onze keel!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Ik vind die zelf scans helemaal nietsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze hier ook gedaan
Echt hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die zelf scans helemaal niets
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemt
Dank je wel Grrrrrrrr en iij aan de bolkesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
:"December is een maand van feest!"
:"En er is iemand terug van weg geweest!"
:"Ze deed weer wat ze heel goed kan!"
:"Ze bolkte iedereen de moeder man!"
:"Ze won al iets van 10.000 keren!"
:"Ik denk dat Bolke (
) nog wat beter tellen moet leren!"
:"Het was in ieder geval wel heul veel!"
:"Daarom juichen wij schors onze keel!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Haha best een goeie iddquote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je een volle kar hebt zijn die zelfscans echt geen uitkomst hoorquote:
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk die handscanner. ZOu het eens proberenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |