AH is hier alle dagen van het jaar openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken dan
AH zeker wel open?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik net
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH is hier alle dagen van het jaar open
quote:
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen wasquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.
Oh idd hier ookquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik net
excuus editquote:Op woensdag 31 december 2025 13:30 schreef kree het volgende:
zeker dit kopie van hits die ik net hoorde
https://suno.com/s/PnZ231an1AxlOlYP
Rustaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was
lol je moet linken want weet niet meer./. maar dat is wel ander verhaal ook weer denk ik danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was
BoNoooooquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga niet drinken
Ik blijf binnen
Geen kater maar heb wel een kater die ik iig gezelschap hou
Helemaal mooi.
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel lekker onder je klotje
quote:
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa'squote:
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo
Geestenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo
Nimmerquote:
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.
Wss kwam het uit goed hart
Had je daar Bastogne verstopt?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Je wilt vuurwerk hier in dit topic?quote:
Ja dat hebben ze hier ook gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa's
haha er komt geen drama van hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef maily het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |