idd en dat is fout gegaan in het verleden zekers. Als ik geschiedenis lees.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goede insteek. Lijkt me idd nooit gezond om iemand een geloof op te leggen.
Zeker ik vind het wel mooi dat mensen hoop putten uit een bepaald geloofquote:Op woensdag 31 december 2025 13:06 schreef kree het volgende:
wil niet zeggen dat er ook dus goeie dingen uit geloof komen?
media Noemt helaas alleen de slechte. en maakt het me niet eens uit op wat. voor ofzo?
ben er beetje klaar mee eigenlijk, denk niemand wil oorlog of etc.
nouja alleen dat denken is wss al goed ding, denken dat alles met mensen geloof slecht zijn niet echt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker ik vind het wel mooi dat mensen hoop putten uit een bepaald geloof
Heb je het wel lekker onder je klotjequote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ben overigens wel van mening dat gewoon iedereen voor Ajax moet zijn
Mag jij gewoonquote:
Nee, ik ga door tot een uur of 17.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zijn jullie allemaal al vrij vandaag?
Rustaaaaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef kree het volgende:
ja kan niet op tegen jullie stel heidenen
Nog eventjes danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga door tot een uur of 17.
Hhmmm shurequote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik kan er wel tegen hoor of ben niet boos,. Hahaha.
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.quote:
Dat mag, dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.
Dag mutskequote:
Beste tijd van het jaar voor de winkelsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo de honing is binnen, wat is het knetterdruk in de winkels zeg
Winkels draaien weer een giga omzet met al die overvolle karren
Hier is ah morgen gewoon openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar voor de winkels
En morgen dicht
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken danquote:
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik netquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hier
O wtf ik leef dan onder een steen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hier
AH is hier alle dagen van het jaar openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken dan
AH zeker wel open?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik net
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH is hier alle dagen van het jaar open
quote:
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen wasquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.
Oh idd hier ookquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik net
excuus editquote:Op woensdag 31 december 2025 13:30 schreef kree het volgende:
zeker dit kopie van hits die ik net hoorde
https://suno.com/s/PnZ231an1AxlOlYP
Rustaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was
lol je moet linken want weet niet meer./. maar dat is wel ander verhaal ook weer denk ik danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gast, ik kan me nog wel herinneren hoe jij jouw mening over visserij iedereen in hun strot aan het duwen was
BoNoooooquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga niet drinken
Ik blijf binnen
Geen kater maar heb wel een kater die ik iig gezelschap hou
Helemaal mooi.
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel lekker onder je klotje
quote:
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa'squote:
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo
Geestenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit op een nieuwe werkplek en nu ik alleen zit hoor ik af en toe geluiden. Ga haast denken dat er muizen zitten ofzo
Nimmerquote:
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd eigenlijk? ik weet ook niet meer wat ik altijd zei hier eigenlijk.
Wss kwam het uit goed hart
Had je daar Bastogne verstopt?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef StevenHyde het volgende:
Je wilt vuurwerk hier in dit topic?quote:
Ja dat hebben ze hier ook gedaanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa's
haha er komt geen drama van hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef maily het volgende:
[..]
Geen zin om op te zoeken. En geen zin in drama.
Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
haha er komt geen drama van hoor.
maar kan me voorstellen. had wel eens YouTube gepost van film over hoe het vroeger ging in visserij en denk daar doel je op.
Weet wel dat was waarheid he?
als het anders is, no worry. ga er niet boos over worden.
deze bedoel jequote:Op woensdag 31 december 2025 13:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik doel nergens op. Ik begon niet over visserij.
IK NIETquote:Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
deze bedoel je
Bekijk deze YouTube-video
Die zei "visserij".quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die andere die zei dan. no worry
ja moest ff zoeken naar titel, maar post de film nu. en denk daar doelt ie op met visserij, want ik heb niet echt iets gepost anders musical ofzo wat dat was?quote:Op woensdag 31 december 2025 13:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die zei "visserij".
Niet "musical" of "film".
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog eventjes dan
Daarna mooi feierabund
Hier is nog wel een infobalie maar er is nog maar 1 normale kassa, verder alleen maar zelfscan kassa's.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
ah gaat hier de 13 dicht voor een dag, een verbouwing, de info bali gaat weg, en minder kassa's en meer zelfscan kassa's
Deze man hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
:"December is een maand van feest!"
:"En er is iemand terug van weg geweest!"
:"Ze deed weer wat ze heel goed kan!"
:"Ze bolkte iedereen de moeder man!"
:"Ze won al iets van 10.000 keren!"
:"Ik denk dat Bolke (
) nog wat beter tellen moet leren!"
:"Het was in ieder geval wel heul veel!"
:"Daarom juichen wij schors onze keel!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Ik vind die zelf scans helemaal nietsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze hier ook gedaan
Echt hequote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die zelf scans helemaal niets
Ze mogen je wel korting geven voor het werk wat je ze uit handen neemt
Dank je wel Grrrrrrrr en iij aan de bolkesquote:Op woensdag 31 december 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een kleine rijm van de Bolkes voordat het jaar ten einde is om de laatste kampioen van 2025 te eren![]()
:"December is een maand van feest!"
:"En er is iemand terug van weg geweest!"
:"Ze deed weer wat ze heel goed kan!"
:"Ze bolkte iedereen de moeder man!"
:"Ze won al iets van 10.000 keren!"
:"Ik denk dat Bolke (
) nog wat beter tellen moet leren!"
:"Het was in ieder geval wel heul veel!"
:"Daarom juichen wij schors onze keel!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP @:dotteke ! MOOOO! MOOOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! TJILP!!! TJILP! TJILP! TJILLLLUUUUUUUUUUP!!1!!!!!
Haha best een goeie iddquote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je een volle kar hebt zijn die zelfscans echt geen uitkomst hoorquote:
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gebruikt eigenlijk die handscanner. ZOu het eens proberenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je scant je bonuskaart, pakt een handscanner, pakt je boodschappen en scant die en doet ze meteen in je tas. Bij het zelfscanplein nog een keer je bonuskaart scannen, betalen en je tas meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |