Nee, ik ga door tot een uur of 17.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zijn jullie allemaal al vrij vandaag?
Rustaaaaaaghquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef kree het volgende:
ja kan niet op tegen jullie stel heidenen
Nog eventjes danquote:Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga door tot een uur of 17.
Hhmmm shurequote:Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol ik kan er wel tegen hoor of ben niet boos,. Hahaha.
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.quote:
Dat mag, dat kan.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er eigen mening over enzo en wat ik denk, ja dat wel. maar zal er echt niemand op aanvallen als ze anders denken. En denk mss is dat wel goed idee voor iedereen die ergens in geloofd.
Dag mutskequote:
Beste tijd van het jaar voor de winkelsquote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo de honing is binnen, wat is het knetterdruk in de winkels zeg
Winkels draaien weer een giga omzet met al die overvolle karren
Hier is ah morgen gewoon openquote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste tijd van het jaar voor de winkels
En morgen dicht
Oh echt, wel luxe. Erg voor die mensen die moeten werken danquote:
Lidl is wel dicht hier morgen zag ik netquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hier
O wtf ik leef dan onder een steen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Alle supermarkten gewoon open morgen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |