Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 31-12-2025 14:02:39 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja ik ga wel zitten met alle eenzame nerds enzo.
Als ik nog wakker ben
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil kip met honing maken, heb ik geen honing alleen agaviesiroop
Zou dat ook kunnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavondquote:
Enga gewoon op tijd naar bed ga niet zitten wachten tot het 00.00 uur wordt.
Dat wordt het ook wel als ik slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan primaquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan, het zal wel anders smakenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, niet zo uitgesproken denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kan, het zal wel anders smakenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kan, het zal wel anders smaken![]()
Denk dat ik toch maar even de naar de winkel ga. Zou jammer zijn als het niet zo smaakvol isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tuuuuuurlijk, kijk naar koken met kreequote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?
Je kan nooit genoeg sojasaus gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat kan prima
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is ook heel anders van smaakquote:Op woensdag 31 december 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, niet zo uitgesproken denk ik
Ik had toen de verkeerde meegenomen
WIlde brie met zure appel honing en daar wat gestampte pistache nootjes doen
Ging ik het maken zag ik dat ik agave had ipv honing
ik heb dit ook, het boeit me dus totaal geen reet? vind avonden en spelletjes met familie leuk, maar al die kerst en oud en nieuw, heb er geen reet mee.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavond
Dat wordt het ook wel als ik slaap
helaas rest wel, dus moet soms mee doen, maar ik heb voor deze keer doei gezegd en zie in het weekend.Do what you love, love what you do!![]()
ja drie teentjes knoflook paprik, peper en ik pakt Ketjap Maninsquote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat kan prima
Zou er wat knoflook, peper, sojasaus bij doen.
Ik kook de poten altijd eerste met van die worstenprikkers er door, dan komen er gaatje in en kunnnen de kruiden goed in de kip trekken, en dan doe ik ze in de oven, of airfryer soms ook gewoon in de olie bakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PiemelbrieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ieder moet lekker doen wat hij of zij doen wil.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit ook, het boeit me dus totaal geen reet? vind avonden en spelletjes met familie leuk, maar al die kerst en oud en nieuw, heb er geen reet mee.
helaas rest wel, dus moet soms mee doen, maar ik heb voor deze keer doei gezegd en zie in het weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaja zeker en voor mij is dat niet in in een huis vol gasten die dronken zijn en neefjes nichtje en ma erbij die ook wel wat lust.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder moet lekker doen wat hij of zij doen wil.
Dikke lukl dit soort feesten vind ik alleen leuk als ik ook lekker mee drink.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bid maar dat ik mijn rijbewijs nu voor onbepaalde tijd terug krijg. LOL het zou drama zijn als CBR moeilijk doet he.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
nouja iig altijd spannend met kree. maar oke hoop niet dat ik drama krijg eigenlijk. mss wel en horen jullieDo what you love, love what you do!![]()
Een lange meeting?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaa, ik ga zelfs even wandelen voordat ik over een half uurtje een meeting heb
Ik begin morgen met elke dag een ommetje ( hopen dat ik het vol ga houden )
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinkenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
Heb je dit al niet vaker gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een lange meeting?
Ik begin morgen met elke dag een ommetje ( hopen dat ik het vol ga houden )
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinken
het is niet zo zwart wit, ja voor keuring wel. voor mezelf niet ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Kan wel, alleen wat minder van gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Zou dat ook kunnen?A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavond
Dat wordt het ook wel als ik slaap![]()
![]()
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zienquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?
het is niet zo zwart wit, ja voor keuring wel. voor mezelf niet ofzo.
Dus als je nu nog steeds te veel drinkt is dat in je bloed terug te zien
En verder heb ik wel over gezegd wat er gezegd moet worden en jij ook wel een keer of 1000000000000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stap je met alcohol op in de auto > jouw schuld
Stap je niet met alcohol op in dd auto > niet jouw schuldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IK vraag zo vakantie voor je aan als het een hel wordtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL
Ze hebben het tot nu toe elke keer weer verlengd. Dus dat gaat nu ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL![]()
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doequote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zien
Dus als je nu nog steeds te veel drinkt is dat in je bloed terug te zien
En verder heb ik wel over gezegd wat er gezegd moet worden en jij ook wel een keer of 1000000000000Do what you love, love what you do!![]()
Nee, als het goed is niet. Hoop te slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?
Wordt altijd wel wakker van het geknal, maar ik laat de gordijnen open en dan ga ik in bed naar het vuurwerk kijken en val wel weer in slaap (hoop ik )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo kom je er wel, knulquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Probeer het maar uit maar dan niet gaan janken als het fout gaatquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doe
ik haat de bemoeizucht van regering ook he oom alles maar te checken en ter controleren. mensen worden er depressief door, dat denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je bent er zelf bij. Gewoon niet drinken als je moet rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?![]()
Had je maar niet met alcohol op achter het stuur moeten gaan zitten, gapquote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
ik haat de bemoeizucht van regering ook he oom alles maar te checken en ter controleren. mensen worden er depressief door, dat denk ik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lol waarom denk je veel spaargeld?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ik
Alles wat ik heb is met laatste jaren wat ik kon verdienen?
En oke niet CBR helpt ermee? want elk jaar bijna check.
6 jaar? echt moeten ze me nog bloed prikken en me beoordelen (uit mening dus) of ik gevaar ben voor verkeer.
Flikker op joh heel CBR en staat, het me straf gehad van beide, laat me met rust.Do what you love, love what you do!![]()
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neus![]()
Fris, maar geen handschoenen nodigquote:Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.![]()
Lekker manquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neusIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee serieus iemand van werk liet dat zien? amateur meteorologen". maar klonk nog wel aannemelijk. vanaf vrijdag dus.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Alleen in Katwijk dan denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ook wel een icemanquote:Op woensdag 31 december 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsen![]()
lol die man helemaal belachelijk werd ie gemaakt. hahaha
op leuke manier dus trouwens. LOL volgende week door 40cm sneeuw graven.Do what you love, love what you do!![]()
O ik hou der ook van hoor, maar ik heb altijd zere vingers, geen goede doorbloeding door de chemoquote:
EN wat voor handschoenen ik ook aan doe het helpt niet
ik zei nog kennen jullie het verhaal van Noach? (lol kennen jullie dat denk ik?). Maar iig ja die werd ook belachelijk gemaakt.
Ik weet wel een warme plek voor vingersIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maaruhhhh ik moet het stuur vasthoudenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet wel een warme plek voor vingers
Stuurverwarming
Zeg dat tegen het CBR.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Lol waarom denk je veel spaargeld?
Alles wat ik heb is met laatste jaren wat ik kon verdienen?
En oke niet CBR helpt ermee? want elk jaar bijna check.
6 jaar? echt moeten ze me nog bloed prikken en me beoordelen (uit mening dus) of ik gevaar ben voor verkeer.
Flikker op joh heel CBR en staat, het me straf gehad van beide, laat me met rust.
Dat zal ze leren.![]()
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bestaat dat wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaat![]()
Krijg er een beetje bassie en adriaan meets kinderen voor kinderen vibe bijquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maar
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb geen idee. En ik ga er ook niet achteraan hoor voor die paar koude dagen in het jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat let jequote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. En ik ga er ook niet achteraan hoor voor die paar koude dagen in het jaar![]()
Kutaardappelsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou het is leuk gebracht met kinderen enzo denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Krijg er een beetje bassie en adriaan meets kinderen voor kinderen vibe bij
of ikj denk is het waar verhaal? nouja mss? wie zijn wij om erover te twijfelen.Do what you love, love what you do!![]()
OkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wat de overheid zegt is verzonnen, maar alles wat in een eeuwenoud sprookjesboek staat is DE KEIHARDE WAARHEIDIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jaen hou het daarbij want iedereen mag lekker zelf denken hoe en wat.
Ik heb mijn twijfels daaroverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
denk niet dat je dit terug ziet in regelgeving nu, maar iddd. de overheid verziend hoop wel ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Alles wat de overheid zegt is verzonnen, maar alles wat in een eeuwenoud sprookjesboek staat is DE KEIHARDE WAARHEIDDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
wat ik het wil zeggen of je nou in bijbel verhalen geloofd of niet.
Min of meer is het wetenschappelijk zo gegaan, of het onwijze waarheid is weet ik ook niet met gelooof en ark. Maarja ik hou van mooi verhaal ipv hele slechte.Do what you love, love what you do!![]()
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GGquote:
Dat is waar. Ik kan beter even boodschappen doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GG![]()
lol doe het niet eens met opzet.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Kree er is kan je toch geen punten pakken GGDo what you love, love what you do!![]()
Wij zijn wij om het zomaar te geloven? Moet een ieder gewoon zelf weten tochquote:Op woensdag 31 december 2025 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is leuk gebracht met kinderen enzo denk ik.
of ikj denk is het waar verhaal? nouja mss? wie zijn wij om erover te twijfelen.![]()
zekers ik weet dat ik wel wat christelijks zeg hier, maar idd tis aan iedereen, geloof opleggen ofzo aan iemand sta ik niet achter.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij zijn wij om het zomaar te geloven? Moet een ieder gewoon zelf weten tochDo what you love, love what you do!![]()
Goede insteek. Lijkt me idd nooit gezond om iemand een geloof op te leggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
zekers ik weet dat ik wel wat christelijks zeg hier, maar idd tis aan iedereen, geloof opleggen ofzo aan iemand sta ik niet achter.![]()
Nee, FC Groningen!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ben overigens wel van mening dat gewoon iedereen voor Ajax moet zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: