Een lange meeting?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaa, ik ga zelfs even wandelen voordat ik over een half uurtje een meeting heb
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinkenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
Heb je dit al niet vaker gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een lange meeting?
Ik begin morgen met elke dag een ommetje ( hopen dat ik het vol ga houden )
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het je eigenschuld en had je maar niet meer moeten drinken
Kan wel, alleen wat minder van gebruikenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil kip met honing maken, heb ik geen honing alleen agaviesiroop
Zou dat ook kunnen?
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet veel doen hoor, net als een andere woensdagavond
Enga gewoon op tijd naar bed ga niet zitten wachten tot het 00.00 uur wordt.
Dat wordt het ook wel als ik slaap
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zienquote:Op woensdag 31 december 2025 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee dot, je weet hoe ik hier over denk?
het is niet zo zwart wit, ja voor keuring wel. voor mezelf niet ofzo.
IK vraag zo vakantie voor je aan als het een hel wordtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL
Ze hebben het tot nu toe elke keer weer verlengd. Dus dat gaat nu ook wel gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef kree het volgende:
lol mss doet Cbr wel niet rijbewijs verlengen enzo, en ik geen werk meer, dat moet een hel jaar voor jullie gaan worden. LOL
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doequote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK bedoel na het gebeuren, je dirnkt nog steeds en dat kunnen ze in je bloed zien
Dus als je nu nog steeds te veel drinkt is dat in je bloed terug te zien
En verder heb ik wel over gezegd wat er gezegd moet worden en jij ook wel een keer of 1000000000000
Nee, als het goed is niet. Hoop te slapen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je geen bolk plaatsen om 00:00:00 uur?
Zo kom je er wel, knulquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doe
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ikquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef kree het volgende:
mss ben ik volgend jaar wel werkeloos en zit ik bij de voedselbank, zoveel hangt hier vanaf.
Probeer het maar uit maar dan niet gaan janken als het fout gaatquote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja en maakt me dat dan alcohol misbruiker? mss volgens hun wel. ik denk werk gewoon 40 uur p/w en ze hebben geen kloot te maken met wat ik erbuiten doe
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?quote:
Je bent er zelf bij. Gewoon niet drinken als je moet rijden.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
tja door 6 jaar onderhand, deze zal ook nog wel lukken he?
Had je maar niet met alcohol op achter het stuur moeten gaan zitten, gapquote:Op woensdag 31 december 2025 12:20 schreef kree het volgende:
ik haat de bemoeizucht van regering ook he oom alles maar te checken en ter controleren. mensen worden er depressief door, dat denk ik.
Lol waarom denk je veel spaargeld?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt toch best veel spaargeld, daar red je eerst wel mee denk ik
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |