Fris, maar geen handschoenen nodigquote:Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet koud? Ik ga zo even naar buiten.
Lekker manquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neus
Nee jijquote:
nee serieus iemand van werk liet dat zien? amateur meteorologen". maar klonk nog wel aannemelijk. vanaf vrijdag dus.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Alleen in Katwijk dan denk ik
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
Wandeling was lekker. Goed weer voor een frisse neus
Ben ook wel een icemanquote:Op woensdag 31 december 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het best fris buiten het was 1 graad en ook glad op sommige plaatsen
O ik hou der ook van hoor, maar ik heb altijd zere vingers, geen goede doorbloeding door de chemoquote:
Maaruhhhh ik moet het stuur vasthoudenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet wel een warme plek voor vingers
Zeg dat tegen het CBR.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
Lol waarom denk je veel spaargeld?
Alles wat ik heb is met laatste jaren wat ik kon verdienen?
En oke niet CBR helpt ermee? want elk jaar bijna check.
6 jaar? echt moeten ze me nog bloed prikken en me beoordelen (uit mening dus) of ik gevaar ben voor verkeer.
Flikker op joh heel CBR en staat, het me straf gehad van beide, laat me met rust.
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaatquote:
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maar
Bestaat dat wel?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemeente daar in mee gaat
Krijg er een beetje bassie en adriaan meets kinderen voor kinderen vibe bijquote:Op woensdag 31 december 2025 12:33 schreef kree het volgende:
lol weet dat jullie er zo niet van houden?
maar luister het maar
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb geen idee. En ik ga er ook niet achteraan hoor voor die paar koude dagen in het jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |