Weegt niet op tegen alle keren geen controle.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Direct in je tas is ook weer niet ideaal. Want als je controle krijgt moet t er weer uit
toekomst ook hier dit.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in België een onbemande 24/7 supermarkt waar je niks hoeft te scannen. Pinpas scannen bij ingang, wordt er eerst borg afgeschreven, daarna bij uitgang nogmaals scannen. Werkte prima
Ja lijkt me ideaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in België een onbemande 24/7 supermarkt waar je niks hoeft te scannen. Pinpas scannen bij ingang, wordt er eerst borg afgeschreven, daarna bij uitgang nogmaals scannen. Werkte prima
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn google Pay kon er niet helemaal mee omgaan, schrok eerst omdat ik notificatie kreeg dat er 40 euro was afgeschreven maar uiteindelijk bedrag kwam er geen notificatie van
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissièrequote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen alle keren geen controle.
Ja dat is ook zo ding, heb je alles netjes in gepakt, krijg je controle pppfffquote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef StevenHyde het volgende:
Direct in je tas is ook weer niet ideaal. Want als je controle krijgt moet t er weer uit
Kloptquote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef kree het volgende:
het is niet onwijs anders als pin draadloos? alleen met je mobiel?
quote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissière
Hoe durft zequote:Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga ff door met de klachtenlijn: Ook geen vriendelijke caissière
met dat heb ik dus niet zo onwijs moeite, maakt het makkelijker zeg maar.quote:
De honing is binnen, hoort zegt het voortquote:
Vind de kassa altijd leuker, even een praatje maken, een dolletjequote:Op woensdag 31 december 2025 14:16 schreef StevenHyde het volgende:
Nee ik gebruik ook altijd de zelfscan als die er is hoor. Ik vind het ideaal.
Hallonquote:Op woensdag 31 december 2025 14:22 schreef mario390 het volgende:
halllllllllllllllloooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mijn vrouw is wat jaren caissière geweest als bijbaantje, dus ik beaam de gezellige babbelquote:Op woensdag 31 december 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind de kassa altijd leuker, even een praatje maken, een dolletje
Ik ken het ook niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Handig wel die 24/7 supermarkt, die heb ik eigenlijk alleen nog maar in Gent gezien, in studentenwijk. Kunnen die studenten gewoon 24/7 koud bier halen voor iets meer dan supermarktprijs
Ben als puber ook cassiere geweest. Moest je allees nog in prijzen aanslaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is wat jaren caissière geweest als bijbaantje, dus ik beaam de gezellige babbel
Hey KWquote:
Staat in de marinade hieroquote:
Hey Marioquote:
na ja is nog 9 urenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario![]()
Netjes gespeeld deze maand, gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |