Kijk, dat doe je goedquote:Op woensdag 31 december 2025 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar pas weer aan het werk
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef mario390 het volgende:
deze borsato was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaan
Komisch naquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef mario390 het volgende:
deze borsato was nu in 1 ur 3 keer is met 3 liedjes 1000 plätze hochgegaan
Ik meestal ook wel hoor in de verte wel een knal maar slaap zo verderquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heen
JIj ook alvast gefeliciteerd met je derde plaatsquote:
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademixquote:
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 31 december 2025 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap gewoon zo door die knallen heen
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Marinademix, marina de mix, marinade mix, mar in ademix
Heb je je hele voorraad erover gekip’erdquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
Welkequote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Lovely het volgende:
Maar even verder film af kijken ( die best wel vaag is )
lekker met een fleeche deken over.....quote:Op woensdag 31 december 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
Ik slaap nooit zo snel met oud en nieuw, of ik word een paar keer wakker..
Misschien maar lekker op de bank liggen/slapen
Pleintje hiervoor is een tabakswinkel waar ze vuurwerk verkopen dus werd al gewekt omdat de kopers maar ook de eigenaar afsteektquote:
Plukt je het ut elkaar, krijg je een soort van pulled pork maar dan van kipquote:Op woensdag 31 december 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 teentjes knoflook, zout, peper, paprika kertjap manis, chilisaus en honing.
Heb het alleen te gaar gekookt, de kip valt nu al uit elkaar en ik moet het nog braden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |