SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
duurt te langOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja hoi!ik hier?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Goed nieuws
Ik heb de top2000 ff uit en aan gezet en nu gaat het gewoon weer Vedder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Sow die blonde in het café
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Loop je er een beetje op vast?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier ook helemaal niks mee"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Deze mag wel 200 plekjes hoger in mijn eigen lijst. Dan zou ie ook richting de 100 gaan in de 4851.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat mag 'ie in de Top zelf ook wel wat mij betreftquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel 200 plekjes hoger in mijn eigen lijst. Dan zou ie ook richting de 100 gaan in de 4851.
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
En dan zou ie voor het eerst in mijn V500 stemlijst gaan. Die haalt ie steeds net niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kom erop klaar maar jij hebt vandaag alweer genoeg gleuven gehad natuurlijkquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
JAAAAWOHLLLLLLLLLLLLLLLL RAMMSTEINNNNNNNNNNNNNNNNNNN"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Manches sollte, manches nicht
Wir sehen, doch sind wir blind
Wir werfen Schatten ohne Licht
Nach uns wird es vorher geben
Aus der Jugend wird schon Not
Wir sterben weiter, bis wir leben
Sterben lebend in den Tod
Dem Ende treiben wir entgegen
Keine Rast, nur vorwärtsstreben
Am Ufer winkt Unendlichkeit
Gefangen so im Fluss der Zeit
Bitte bleib stehen, bleib stehen
Zeit, das soll immer so weitergehen
Warmer Körper ist bald kalt
Zukunft kann man nicht beschwören
Duldet keinen Aufenthalt
Erschaffen und sogleich zerstören
Ich liege hier in deinen Armen
Ach, könnt es doch für immer sein
Doch die Zeit kennt kein Erbarmen
Schon ist der Moment vorbei
Zeit, bitte bleib stehen, bleib stehen
Zeit, es ist so schön, so schön
Ein jeder kennt den perfekten Moment
Wenn unsere Zeit gekommen ist
Dann ist es Zeit zu gehen
Aufhören, wenn's am schönsten ist
Die Uhren bleiben stehen
So perfekt ist der Moment
Doch weiter läuft die Zeit
Augenblick, verweile doch
Ich bin noch nicht bereit
Zeit, es ist so schön, so schön
Ein jeder kennt den perfekten Moment
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Het is niet moeilijk om liedjes hoger te zetten. Het is lastiger om andere liedjes die zo hoog staan, lager te zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel 200 plekjes hoger in mijn eigen lijst. Dan zou ie ook richting de 100 gaan in de 4851.![]()
Tijd om even een klein beetje schoon te maken, denk ik zoquote:
Origineel van André Hazes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ZEIT
Haters can be so lame and vicious
Till heeft daar ervaring meequote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef alopio het volgende:
Ik denk niet dat het broekje nog aan gaat snelThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
HET IS BIJNA TIJD VOOR LOLA![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik denk dat ik deze wel ken
Nog ff verder luisteren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn laptop is nu wel opeens wat vies geworden ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tijd om even een klein beetje schoon te maken, denk ik zo"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Lekker uit het raam gooienquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef alopio het volgende:
Ik denk niet dat het broekje nog aan gaat snel"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Engelbewaarder niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
TISSUES BIJ DE HANDquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
broekje al uit om het messy te maken daar beste man?I love music |Ajax forever
Een lel kan ie krijgen!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor dit soort opmerkingen wil Baudet nou tribunalel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Snap ik, zometeen komt Lola Youngquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
UIT.... HET...RAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
quote:quote:quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel 200 plekjes hoger in mijn eigen lijst. Dan zou ie ook richting de 100 gaan in de 4851.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had graag een TT met bokje erin gehadquote:quote:Let It Happen heeft bij ons (op MuMe) 4x De Witte Trui gewonnen, dan kun je wel watquote:![]()
Bij mij ook wel easy in m'n top 25 songs aller tijden![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Of Niet uit het raam?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
UIT.... HET...RAAAAAAAAAAAAAAAAAM!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja deze heb ik eerder gehoord
Niet hun slechtste nummer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
En rauwe vissen vanaf t podium t publiek in gooienquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:52 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is toch van die gekke live sexshow?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dan gaat ie nog even hoger.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap ik, zometeen komt Lola YoungWhere law ends, tyrrany begins.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom erop klaar maar jij hebt vandaag alweer genoeg gleuven gehad natuurlijk
Ik had eerst een kleine wijk (WoenselWest van KeesKachel), daar was ik zo mee klaar. Daarna kon ik een (gedeeltelijk) andere wijk doen op mijn eigen fiets. (we hebben op het werk fietsen staan) en daarna door naar huis
Jammer dat het Baeckelandtplein er niet bij zat vandaag (daar zit de prostitutie in EHV) had ik wat soepelere gleuven gehad.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En rauwe vissen vanaf t podium t publiek in gooienIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
t volgend uurtje begint lekker met volume op 10Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
* OscarMopperkont pinkt toch altijd traantje weg bij Zeit, Adieu en Ohne Dich.
Wat een prachtplaten zijn datHaters can be so lame and vicious
Als het de enige notering van Rammstein was geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze is best leuk, voor op 1300 ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze van Rammstein staat me wel een beetje te hoog trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier ook! #21quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Let It Happen heeft bij ons (op MuMe) 4x De Witte Trui gewonnen, dan kun je wel wat![]()
[ link | afbeelding ]
Bij mij ook wel easy in m'n top 25 songs aller tijden![]()
![]()
![]()
En toch hebben ze naar mijn mening betere nummers. Wel lekker beuken, maar geef me dan eerder een Mein Herz Brennt of zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze van Rammstein staat me wel een beetje te hoog trouwens."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Maar die krijgen we ook nog minstens 4x denk ik? Engel Sonne Deutschland en Du hast?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het de enige notering van Rammstein was geweest.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nummer bestond nog niet toen ik ze zag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Isorden het volgende:
Was live ook echt geweldig dit
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
Edit this setlist | More Rammstein setlists|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maar goed, de hoogste 3 binnenkomers dus Stef Ekkel, Rene Karst en Suzan en Freek?
NEDERLAND
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stef Ekkel? wtf?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de hoogste 3 binnenkomers dus Stef Ekkel, Rene Karst en Suzan en Freek?
NEDERLANDIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
De dab neemt, de dab geeft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEDERLAND![]()
8. Lola Young – Messy
Ik hoor meer mensen klagen over de matige influx aan kwaliteit in de Top 2000, met name mensen die een bewonderenswaardige database aan muziek in hun hersenpan hebben. Diezelfde mensen noemen vaak Lola Young als enige positieve uitzondering op deze regel, de enige briljante plaat in een oceaan van rommel. Zo stellig is mijn eigen mening beslist niet – sterker nog, er zijn 7 nummers die ik beter vind dit jaar – maar het is wel een prima nummer. Mooie zang, lekker catchy, ook nog een beetje diepgang, niks mis mee.![]()
Nog nooit gehoord"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Samen met Rene Karst dat nummer. Dus gewoon een DABquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jawel, maar een zender die geen nieuwe muziek draaitquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef DecoAoreste het volgende:
8. Lola Young – Messy
Ik hoor meer mensen klagen over de matige influx aan kwaliteit in de Top 2000, met name mensen die een bewonderenswaardige database aan muziek in hun hersenpan hebben. Diezelfde mensen noemen vaak Lola Young als enige positieve uitzondering op deze regel, de enige briljante plaat in een oceaan van rommel. Zo stellig is mijn eigen mening beslist niet – sterker nog, er zijn 7 nummers die ik beter vind dit jaar – maar het is wel een prima nummer. Mooie zang, lekker catchy, ook nog een beetje diepgang, niks mis mee.
Goed liedje, ligt lekker in het oor, maar ik vind het ook niet zo bijzonder als sommigen hier het vinden.![]()
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEDERLAND2025-jaarlijst![]()
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaienquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Staat misschien wat hoog.
Maar past prima in de lijst
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Prima liedje dit, maar ergens rond de 1000 of lagerHaters can be so lame and vicious
Wel op de normale KINK.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaienWhere law ends, tyrrany begins.![]()
welnee. te laag!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Isorden het volgende:
Staat misschien wat hoog.
Maar past prima in de lijstI love music |Ajax forever
Ja, dit is best wel catchy, lekkere productie ook."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaien
hele album is goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, dit is best wel catchy, lekkere productie ook.I love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 18 december 2025 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat nummer hoorde was in de auto op Veronica. Ik bracht mijn ouders naar Gelderland geloof ik. Ekdom en Stenders hadden een discussie over wat ze nou zong in het reffrein. Ekdom dacht dat ze "You hate the fucking law" zong en wilde meer nummers horen met het haten van de wet, voordat Stenders hem erop wees dat ze "You hate the fucking lot" zingt omdat het over een relatie ging oid.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh deze is wel modernGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Haar vader is van Jamaicaans-Chinese afkomst en haar moeder is Engels. Net als Katja Schuurman dus ongeveer.![]()
De voorspelbare Lionel plaatjes leveren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?![]()
Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Goede tekst. Bijzondere dame.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?Where law ends, tyrrany begins.![]()
Tijd om te eten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen specifieke verklaring voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat nu genoteerd in de excelquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
310 I'm Gonna Be (500 Miles) Proclaimers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
309 Vincent Don McLean![]()
![]()
![]()
308 Ace Of Spades Motorhead
307 Another Day In Paradise Phil Collins![]()
![]()
![]()
306 Liever Te Dik In De Kist Dan... Stef Ekkel & René Karst![]()
![]()
![]()
305 Ghost Love Score Nightwish![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
304 505 Arctic Monkeys![]()
![]()
303 Romeo And Juliet Dire Straits![]()
302 Desperado Eagles![]()
301 Jeremy Pearl Jam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Beste Pearl Jam)
Voor mij niet per se speciaal of tranentrekkend mooi, gewoon een super catchy, slim popliedje. Snap wel dat het al binnen een jaar debuteert in de Top, maar zo hoog vind ik wel verrasendquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hoop dat Lola een blijvertje blijftI love music |Ajax forever
En is dat ook niet het leuke aan muziek?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen specifieke verklaring voor.
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij![]()
![]()
310 I'm Gonna Be (500 Miles) - Proclaimers![]()
309 Vincent - Don McLean![]()
308 Ace Of Spades - Motorhead![]()
307 Another Day In Paradise - Phil Collins![]()
306 Liever Te Dik In De Kist Dan Weer Een Feestje Gemist - Stef Ekkel & René Karst![]()
305 Ghost Love Score (Live@Wacken 2013) - Nightwish![]()
![]()
![]()
304 505 - Arctic Monkeys![]()
303 Romeo And Juliet (Albumversie) - Dire Straits![]()
302 Desperado - Eagles![]()
![]()
301 Jeremy - Pearl Jam![]()
WTF NU AL
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat laatste vooral.quote:
Het nummer valt vooral positief op door de eenvormigheid van het gros van de hedendaagse mainstream. In het land der blinden en zo.2025-jaarlijst![]()
Robert Thornton genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
oh ja dat overschatte 500 miles komt ook nogBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Alive is niet in dit uur?quote:
Welke was dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En is dat ook niet het leuke aan muziek?
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopelijk wordt ze vaandeldrager van een nieuwe generatie aan toffe zangeressen die ook populair genoeg blijven voor de topquote:
310 I'm Gonna Be (500 Miles) - Proclaimers
309 Vincent - Don McLean![]()
![]()
308 Ace Of Spades - Motorhead![]()
![]()
![]()
306 Liever Te Dik In De Kist Dan Weer Een Feestje Gemist - Stef Ekkel & René Karst![]()
304 505 - Arctic Monkeys
303 Romeo And Juliet (Albumversie) - Dire Straits
302 Desperado - Eagles
301 Jeremy - Pearl Jam
306 Liever Te Dik In De Kist Dan... Stef Ekkel & René Karst
305 Ghost Love Score Nightwish
Het contrast kan niet groter zijn![]()
![]()
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Riddle van Nik Kershaw
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadjequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godinHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
310 I'm Gonna Be (500 Miles) - Proclaimers![]()
309 Vincent - Don McLean
308 Ace Of Spades - Motorhead
304 505 - Arctic Monkeys![]()
303 Romeo And Juliet (Albumversie) - Dire Straits![]()
![]()
302 Desperado - Eagles![]()
301 Jeremy - Pearl Jam![]()
I love music |Ajax forever
Sinds 2004 niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?
Nederland smakeloos enzo.![]()
Voor haar zet ik de TV aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadje
de rest volg ik gewoon via de radio"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja ik was echt al 20 van mijn 100 favorieten kwijt tegen de tijd dat we in die regionen kwamen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En is dat ook niet het leuke aan muziek?
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij![]()
![]()
Dat Proclaimers liedje staat ook echt al jaren te hoog. Ik vind dat meer iets voor #1750 of zo."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
310 I'm Gonna Be (500 Miles) Proclaimers![]()
![]()
![]()
309 Vincent Don McLean![]()
![]()
![]()
308 Ace Of Spades Motorhead
307 Another Day In Paradise Phil Collins![]()
![]()
![]()
306 Liever Te Dik In De Kist Dan... Stef Ekkel & René Karst
305 Ghost Love Score Nightwish
304 505 Arctic Monkeys
303 Romeo And Juliet Dire Straits
302 Desperado Eagles![]()
301 Jeremy Pearl Jam
Ach leuk toch.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Dat Proclaimers liedje staat ook echt al jaren te hoog. Ik vind dat meer iets voor #1750 of zo.Where law ends, tyrrany begins.![]()
FTFYquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Dat Proclaimers liedje staat ook echt al jaren te hoog. Ik vind dat meer iets voor #2750 of zo.I love music |Ajax forever
Ik snap niet dat ik niet op Vincent heb gestemd
Andere jaren wel
Kerstbomen ophalen!![]()
En dan de fik erin!![]()
Oh, wacht...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wel op de Vincent Bijlo van de VS?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Andere jaren welHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je hebt toch maar 35 plaatsen hè?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Andere jaren wel"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ze heeft iig geen 'radiohoofd'.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor haar zet ik de TV aan
de rest volg ik gewoon via de radio
Maar binnen de wat latere generaties dj's zijn die er sowieso maar weinig meer. Er staan nu steeds camera's op.2025-jaarlijst![]()
Zoveel mensen, zoveel muzieksmakenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik was echt al 20 van mijn 100 favorieten kwijt tegen de tijd dat we in die regionen kwamen ofzo
Maar ik was het met Mex ook vaker eens in zijn bottom 100 dan in zijn top 100 haha![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel op de Vincent Bijlo van de VS?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Proclaimers hebben trouwens wel echt leuke liedjes.
Sunshine on Leith is bijvoorbeeld echt prachtig
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja, maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt toch maar 35 plaatsen hè?
Vincent
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Deze zal ik je vergeven ok. Maar doe het niet nog een keer.I love music |Ajax forever
volumeknop op 10Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat kan ook helemaal niet, want dat is Jeremy.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap je liefde voor Starry Starry Night wel
Dit kon ook op 1825 bijvoorbeeld.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb niet perse een mening over PJ.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik.
Oh ja dan zeg ik JeremyWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Deze man weet dingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet, want dat is Jeremy.I love music |Ajax forever
Ik kende een Vincent, Hij heeft in November Euthanasie laten doen. Dadelijk denk ik aan hem."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
But I would 500 miles and I would walk 500 more![]()
en better man ?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kende een Vincent, Hij heeft in November Euthanasie laten doen. Dadelijk denk ik aan hem.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:06 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Lekker gewerkt jongensquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Zo beste vrienden, ladies en people, ik ga zo naar een 3e6e kerstdagfeest met vrienden, tot later
Adios amigoquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo beste vrienden, ladies en people, ik ga zo naar een 3e6e kerstdagfeest met vrienden, tot later
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik heb vandaag ook gewandeld
Komt wel dichtbij zo"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Sowieso Slovenië. Heerlijk landquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Edinburgh was erg mooi. Ik wil sowieso andere delen van het land nog weleens zien.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Schots accent is zo mooi
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, en Selfoss (IJsland) ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.![]()
maar toch geen 500 mijl?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag ook gewandeld
Komt wel dichtbij zo"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Toch heb ik hem het eerst op R2 gehoord, met dank aan Sander De Heer (DJ) en Sander de Heer (stemacteur)quote:"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Edinburgh en Glasgow allebei godenstedenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Edinburgh was erg mooi. Ik wil sowieso andere delen van het land nog weleens zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net nietquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ambar hier:
500 miles? Those are rookie numbersTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We hadden een contact bij een bank in Schotland. En ik kon die gast serieus amper verstaan.quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb je deze gewoon onder de knop staan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Prima, maar laat het niet nog een keer gebeurenquote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Voormalig stemplaatgenot![]()
Deze vid ken ik nog niet, maar ongetwijfeld legendarischquote:
Vanessa's is een van m'n favoriete mainstream hits van de 00s![]()
![]()
![]()
Zo, terug van eten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Starry starry night
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.
Paar jaar geleden een groepsreis naar Kroatie gehad en met de bus kom je er dan door. Maar er was i uitstapje naar de grotten van Postojna, dat was echt mooi
en wat ik vanuit de bus meekreeg van het land beviel me heel erg"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
500 Miles gemist, wat vervelend (niet)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Radio 2 nummers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar hier:
500 miles? Those are rookie numbers![]()
Vincent
Die darter?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel jammer dat Don McLean wel een ontzettende lul schijt te zijn.
Maakt de muziek gelukkig niet minder mooi.
Now I understand what you tried to say to me
Ook zeer spijtig dat die banger niet meer in de Top staatquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze vid ken ik nog niet, maar ongetwijfeld legendarisch
Vanessa's is een van m'n favoriete mainstream hits van de 00s![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vincent
Die straatmuzikant bij de Albert Heijn waar ik kwam speelde hem altijd zo fijn.
Da's een van de weinige redenen waarom ik zou willen dat ik daar weer in de buurt woonde
They would not listen they did not know how
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.
Paar jaar geleden een groepsreis naar Kroatie gehad en met de bus kom je er dan door. Maar er was i uitstapje naar de grotten van Postojna, dat was echt mooi
en wat ik vanuit de bus meekreeg van het land beviel me heel erg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
foebal?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de weinige stukjes van Dr Who die ik ken is dat ze Vincent meenemen naar het heden om te laten zien wat een impact zijn kunst heeft gemaakt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
rug.gifquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je bent wel ontsnapt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
And how you suffered for your sanity
Slovenië is echt zo mooi, ik kan het je echt aanraden. Ik ben zelf in Maribor, Ljubljana en Tolmin geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.
en wat ik vanuit de bus meekreeg van het land beviel me heel erg"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Studieproject van negen dagen.quote:
Vincent van Gogh was ook maar een matige schilderHaters can be so lame and vicious
Ik wilde bijna vragen Metalcamp, maar ik lees nu dat dat ergens anders isquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Onze leraar Engels had in Edinburgh gestudeerd. Behalve het schots dialect kon hij ook heel overtuigend de dialecten van Tyneside, Scouse (liverpool) en Northumberland nadoen. Het hielp wel toen ik fan van de Superbikes werd en al die Engelse Eurosport commentatoren probeerde te volgen (Jack Burnicle, James Whitham en Julian Ryder)quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
We hadden een contact bij een bank in Schotland. En ik kon die gast serieus amper verstaan."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
1 van de allermooiste afleveringenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Isorden het volgende:
Een van de weinige stukjes van Dr Who die ik ken is dat ze Vincent meenemen naar het heden om te laten zien wat een impact zijn kunst heeft gemaakt.
"Vengo"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze ook maar weer even op gitaar spelen volgend jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
Niet drukker dan de rest vd musea aan het museumplein toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond het Van Gogh museum veel te drukHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het laatste refrein raakt me elke keer weer
Waren ze weer pokemonkaarten aan het uitdelen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond het Van Gogh museum veel te druk![]()
Ik ga in juniquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.![]()
![]()
They're not listening still
Perhaps they never willllll
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: