Deze vid ken ik nog niet, maar ongetwijfeld legendarischquote:
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.
Radio 2 nummers.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar hier:
500 miles? Those are rookie numbers
Ook zeer spijtig dat die banger niet meer in de Top staatquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze vid ken ik nog niet, maar ongetwijfeld legendarisch
Vanessa's is een van m'n favoriete mainstream hits van de 00s![]()
![]()
![]()
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.
Paar jaar geleden een groepsreis naar Kroatie gehad en met de bus kom je er dan door. Maar er was i uitstapje naar de grotten van Postojna, dat was echt mooi
en wat ik vanuit de bus meekreeg van het land beviel me heel erg
foebal?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben in Maribor geweest. Was ook leuk.
rug.gifquote:
Je bent wel ontsnapt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slovenië is echt zo mooi, ik kan het je echt aanraden. Ik ben zelf in Maribor, Ljubljana en Tolmin geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SLovenie wil ik nog wel een keer heen.
Paar jaar geleden een groepsreis naar Kroatie gehad en met de bus kom je er dan door. Maar er was i uitstapje naar de grotten van Postojna, dat was echt mooi
en wat ik vanuit de bus meekreeg van het land beviel me heel erg
Studieproject van negen dagen.quote:
Ik wilde bijna vragen Metalcamp, maar ik lees nu dat dat ergens anders isquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onze leraar Engels had in Edinburgh gestudeerd. Behalve het schots dialect kon hij ook heel overtuigend de dialecten van Tyneside, Scouse (liverpool) en Northumberland nadoen. Het hielp wel toen ik fan van de Superbikes werd en al die Engelse Eurosport commentatoren probeerde te volgen (Jack Burnicle, James Whitham en Julian Ryder)quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
We hadden een contact bij een bank in Schotland. En ik kon die gast serieus amper verstaan.
1 van de allermooiste afleveringenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:11 schreef Isorden het volgende:
Een van de weinige stukjes van Dr Who die ik ken is dat ze Vincent meenemen naar het heden om te laten zien wat een impact zijn kunst heeft gemaakt.
Niet drukker dan de rest vd musea aan het museumplein toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond het Van Gogh museum veel te druk
Waren ze weer pokemonkaarten aan het uitdelen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vond het Van Gogh museum veel te druk
Ik ga in juniquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |