Geen specifieke verklaring voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?
Staat nu genoteerd in de excelquote:
Voor mij niet per se speciaal of tranentrekkend mooi, gewoon een super catchy, slim popliedje. Snap wel dat het al binnen een jaar debuteert in de Top, maar zo hoog vind ik wel verrasendquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?
En is dat ook niet het leuke aan muziek?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen specifieke verklaring voor.
Dat laatste vooral.quote:
Robert Thornton genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
oh ja dat overschatte 500 miles komt ook nog
Alive is niet in dit uur?quote:
Welke was dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En is dat ook niet het leuke aan muziek?
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij
Hopelijk wordt ze vaandeldrager van een nieuwe generatie aan toffe zangeressen die ook populair genoeg blijven voor de topquote:
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Riddle van Nik Kershaw
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadjequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
Sinds 2004 niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?
Voor haar zet ik de TV aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadje
Ja ik was echt al 20 van mijn 100 favorieten kwijt tegen de tijd dat we in die regionen kwamen ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En is dat ook niet het leuke aan muziek?
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij
Ach leuk toch.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Dat Proclaimers liedje staat ook echt al jaren te hoog. Ik vind dat meer iets voor #1750 of zo.
FTFYquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef MTheBassman het volgende:
Dat Proclaimers liedje staat ook echt al jaren te hoog. Ik vind dat meer iets voor #2750 of zo.
Wel op de Vincent Bijlo van de VS?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik snap niet dat ik niet op Vincent heb gestemd
Andere jaren wel
Je hebt toch maar 35 plaatsen hè?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik snap niet dat ik niet op Vincent heb gestemd
Andere jaren wel
Ze heeft iig geen 'radiohoofd'.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor haar zet ik de TV aan
de rest volg ik gewoon via de radio
Zoveel mensen, zoveel muzieksmakenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik was echt al 20 van mijn 100 favorieten kwijt tegen de tijd dat we in die regionen kwamen ofzo
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel op de Vincent Bijlo van de VS?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja, maarquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt toch maar 35 plaatsen hè?
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Deze zal ik je vergeven ok. Maar doe het niet nog een keer.
Dat kan ook helemaal niet, want dat is Jeremy.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang je Black niet het beste nummer van PJ vindt, zitten we best goed denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |