Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar.quote:
quote:
Samen met Rene Karst dat nummer. Dus gewoon een DABquote:
Jawel, maar een zender die geen nieuwe muziek draaitquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef DecoAoreste het volgende:
8. Lola Young – Messy
Ik hoor meer mensen klagen over de matige influx aan kwaliteit in de Top 2000, met name mensen die een bewonderenswaardige database aan muziek in hun hersenpan hebben. Diezelfde mensen noemen vaak Lola Young als enige positieve uitzondering op deze regel, de enige briljante plaat in een oceaan van rommel. Zo stellig is mijn eigen mening beslist niet – sterker nog, er zijn 7 nummers die ik beter vind dit jaar – maar het is wel een prima nummer. Mooie zang, lekker catchy, ook nog een beetje diepgang, niks mis mee.
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de hoogste 3 binnenkomers dus Stef Ekkel, Rene Karst en Suzan en Freek?
NEDERLAND
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaienquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je geen radio geluisterd dit jaar.
quote:
Wel op de normale KINK.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaien
welnee. te laag!quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Isorden het volgende:
Staat misschien wat hoog.
Maar past prima in de lijst
quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Luister wel regelmatig radio, maar ik denk niet dat ze dit op KINK DISTORTION draaien
hele album is goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, dit is best wel catchy, lekkere productie ook.
quote:Op donderdag 18 december 2025 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat nummer hoorde was in de auto op Veronica. Ik bracht mijn ouders naar Gelderland geloof ik. Ekdom en Stenders hadden een discussie over wat ze nou zong in het reffrein. Ekdom dacht dat ze "You hate the fucking law" zong en wilde meer nummers horen met het haten van de wet, voordat Stenders hem erop wees dat ze "You hate the fucking lot" zingt omdat het over een relatie ging oid.
Goede tekst. Bijzondere dame.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |