Leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En rauwe vissen vanaf t podium t publiek in gooien
Als het de enige notering van Rammstein was geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze is best leuk, voor op 1300 ofzo.
Hier ook! #21quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Let It Happen heeft bij ons (op MuMe) 4x De Witte Trui gewonnen, dan kun je wel wat![]()
[ link | afbeelding ]
Bij mij ook wel easy in m'n top 25 songs aller tijden![]()
Ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Deze van Rammstein staat me wel een beetje te hoog trouwens.
Maar die krijgen we ook nog minstens 4x denk ik? Engel Sonne Deutschland en Du hast?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het de enige notering van Rammstein was geweest.
Nummer bestond nog niet toen ik ze zag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Isorden het volgende:
Was live ook echt geweldig dit
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
Stef Ekkel? wtf?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de hoogste 3 binnenkomers dus Stef Ekkel, Rene Karst en Suzan en Freek?
NEDERLAND
De dab neemt, de dab geeft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de hoogste 3 binnenkomers dus Stef Ekkel, Rene Karst en Suzan en Freek?
NEDERLAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |