Geen specifieke verklaring voor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?
Staat nu genoteerd in de excelquote:
Voor mij niet per se speciaal of tranentrekkend mooi, gewoon een super catchy, slim popliedje. Snap wel dat het al binnen een jaar debuteert in de Top, maar zo hoog vind ik wel verrasendquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
@ iedereen die dit echt beste-sinds-gesneden-brood vindt: waarom precies? Ik vind dit 'slechts' een goed in het oor liggend popliedje, maar wat maakt dit nu zo speciaal voor jullie?
En is dat ook niet het leuke aan muziek?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen specifieke verklaring voor.
Dat laatste vooral.quote:
Robert Thornton genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
oh ja dat overschatte 500 miles komt ook nog
Alive is niet in dit uur?quote:
Welke was dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En is dat ook niet het leuke aan muziek?
Mijn all-time fave nummer stond bijvoorbeeld bij jouw countdown echt op 3000 ofzo dus dat deed wel een beetje pijn bij mij
Hopelijk wordt ze vaandeldrager van een nieuwe generatie aan toffe zangeressen die ook populair genoeg blijven voor de topquote:
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
The Riddle van Nik Kershaw
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadjequote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Emmely godin
Sinds 2004 niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ken ik via Gigi. Inmiddels niet meer in de muzikale hoogmis zeker?
Voor haar zet ik de TV aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker weer chatgpt-teksten voorlezen van een blaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |