Adios amigoquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo beste vrienden, ladies en people, ik ga zo naar een 3e6e kerstdagfeest met vrienden, tot later
Sowieso Slovenië. Heerlijk landquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.
Edinburgh was erg mooi. Ik wil sowieso andere delen van het land nog weleens zien.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo beste vrienden, ladies en people, ik ga zo naar een 3e6e kerstdagfeest met vrienden, tot later
Oh, en Selfoss (IJsland) ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ljubljana ligt precies op de buitenste cirkel, dat is wel een leuke bestemming.
maar toch geen 500 mijl?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vandaag ook gewandeld
Komt wel dichtbij zo
Toch heb ik hem het eerst op R2 gehoord, met dank aan Sander De Heer (DJ) en Sander de Heer (stemacteur)quote:
Edinburgh en Glasgow allebei godenstedenquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Edinburgh was erg mooi. Ik wil sowieso andere delen van het land nog weleens zien.
Net nietquote:
We hadden een contact bij een bank in Schotland. En ik kon die gast serieus amper verstaan.quote:
Heb je deze gewoon onder de knop staan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:09 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Prima, maar laat het niet nog een keer gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |