SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2024, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:
(afbeelding volgt zodra de nieuwe lijst bekend is)
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
In de Top200 staan minstens 1000 nummers die er niet thuishoren en niks te maken hebben met de 2000 beste nummers ooit. Als je dan kijkt naar hoe goed de nummers van K3 inelkaar zitten en hoeveel het heeft betekend voor bepaalde groepen en dan ook nog bedenkt dat het nog steeds bestaat, nieuwe nummers uitbrengt en volle zalen trekt hoort het er gewoon meer thuis dan vele andere nummers die er al veel langer instaan.quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
[..]
Kan me best voorstellen dat je op basis van nostalgie het grappig vindt, maar het dan in de Top 2000 stemmen? Ach ja, iedereen mag zijn eigen afweging maken natuurlijk, maar ik vind het gewoon Top 2000-onwaardig![]()
Die ligt in bedquote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is deze ....... @:peaceman doe iets
Make love, not war ☮![]()
Ik ga eens koken. Niet van woede overigens.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In de Top200 staan minstens 1000 nummers die er niet thuishoren en niks te maken hebben met de 2000 beste nummers ooit. Als je dan kijkt naar hoe goed de nummers van K3 inelkaar zitten en hoeveel het heeft betekend voor bepaalde groepen en dan ook nog bedenkt dat het nog steeds bestaat, nieuwe nummers uitbrengt en volle zalen trekt hoort het er gewoon meer thuis dan vele andere nummers die er al veel langer instaan.
Ik heb mijn kinderen als baby altijd overal mee naar toe genomen, slapen deden ze overal wel.quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Nog nooit zoveel baby's gezien als dit jaar in dat café. Er mag van mij wel een leeftijdsgrens komen.
Maar ik vind dit wel echt te debiel om je baby mee naar zo'n cafe te nemen. Heeft een baby of peuter echt helemaal niets aan![]()
Beetje slaap tekort. Is elke morgen erg vroeg wakker.quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is deze ....... dat kan toch niej!Make love, not war ☮![]()
@Bomenverzameling !!
foei. had je je vuurwerk allemaal in een schuurtje van een 22jarige gedumpt?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat vuurwerk in Gestel, Eindhoven. Ik was het niet, maar ik woon wel in Gestel"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
@:bomenverzameling !!
foei. had je je vuurwerk allemaal in een schuurtje van een 22jarige gedumpt?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dat inderdaad en als ouder heb je er ook niets aan omdat je je baby of peuter de hele tijd moet vasthouden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen als baby altijd overal mee naar toe genomen, slapen deden ze overal wel.
Maar ik vind dit wel echt te debiel om je baby mee naar zo'n cafe te nemen. Heeft een baby of peuter echt helemaal niets aanMake love, not war ☮![]()
Mag ook niets meer, ze pakken ons alles afquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Isorden het volgende:
552 kilo vuurwerk in je schuurtje leggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Robert Moog died for our synths![]()
Misschien konden ze geen oppas krijgen? Dunno.quote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen als baby altijd overal mee naar toe genomen, slapen deden ze overal wel.
Maar ik vind dit wel echt te debiel om je baby mee naar zo'n cafe te nemen. Heeft een baby of peuter echt helemaal niets aan![]()
jij bent niet degene die aangehouden is nee. maar we weten allemaal dat jij het gewoon gedumpt hebtquote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat vuurwerk in Gestel, Eindhoven. Ik was het niet, maar ik woon wel in GestelOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pas maar op dat een bepaalde user dit niet leest. Die zei laatst iets over fans en volgers van Bankzitters.quote:Op zondag 28 december 2025 16:52 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Bankzitters ben ik totaal niet objectief over, ook al geef ik gerust toe dat ze niet goed zingen.![]()
Het vollullen van een intro.... tweede als fragment van het jaar....Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Evenstar
![]()
Waarom heb jij last van baby's in de cafe die werkelijk niemand iets doen?quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Nog nooit zoveel baby's gezien als dit jaar in dat café. Er mag van mij wel een leeftijdsgrens komen.
Wij hebben ons dochtertje vanaf het begin altijd meegenomen. Zij ging mee naar lokale festivals, Appelpop en nu in Zweden is zij er altijd bij bij Sweden Rock en ze geniet van ieder moment.
Je leven omgooien omdat je een kind hebt is onzin en niet iedereen wil of kan zijn of haar kind dumpen bij een buur, oma/opa etc. Ik vind het juist stoer als jonge ouders dat doen. Vooral als je er nul last van hebt. Die knderen nu bijv waren gewoon aan het slapen, nul last van.![]()
Ze hebben wel geinige dingen op Youtube staan, maar hun muziek valt daar zeg maar niet onder.quote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas maar op dat een bepaalde user dit niet leest. Die zei laatst iets over fans en volgers van Bankzitters.![]()
je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het vollullen van een intro.... tweede als fragment van het jaar....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dekamarktquote:Op zondag 28 december 2025 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noord-Hollandgoden. Maar blijkbaar zitten ze tegenwoordig op veel meer plekken in Nederland.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
DUKKERDURRRRRRRquote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!! C
[ afbeelding ]"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Evenstar
![]()
en Gijs Staverman denkt nu waar the fuck is mijn prijs, ik ben hier koning in ....quote:![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!!
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
881 Massachusetts - Bee Gees
880 Stand My Ground - Within Temptation
879 Daughters John Mayer![]()
878 Lemon Tree Fools Garden![]()
![]()
877 Come On Eileen Dexys Midnight Runners![]()
876 Winter Tori Amos
875 Father And Son Cat Stevens![]()
874 Walk Foo Fighters
873 Run To You Bryan Adams![]()
872 'T Is Weer Voorbij Die Mooie... Gerard Cox![]()
871 War Kensington
870 Bad Romance Lady Gaga![]()
![]()
Net op tijd terug voor stemplaatgenot![]()
When you gonna make up your mindquote:
When you gonna love you as much as I do
When you gonna make up your mind
'Cause things are gonna change so fast
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist twee nummers!quote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
879 Daughters John Mayer![]()
878 Lemon Tree Fools Garden![]()
![]()
877 Come On Eileen Dexys Midnight Runners![]()
876 Winter Tori Amos
875 Father And Son Cat Stevens![]()
874 Walk Foo Fighters
873 Run To You Bryan Adams![]()
872 'T Is Weer Voorbij Die Mooie... Gerard Cox![]()
871 War Kensington
870 Bad Romance Lady Gaga![]()
![]()
![]()
Alvast begonnen met Nederlandse lessenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
DUTUKURJURBSSquote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!!
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Van heel veel nummers kan ik me voorstellen dat mensen het goed vinden, ook al vind ik er zelf niks aan. Ik vind de nummers van K3 juist helemaal niet goed in elkaar zitten. Zang is matig, tekst is matig...ik kan me indenken dat kinderen het leuk vinden en dat je op K3 stemt als je volwassen bent op basis van nostalgie, maar goed...ik herhaal mezelf. Het is puur mijn mening.quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In de Top200 staan minstens 1000 nummers die er niet thuishoren en niks te maken hebben met de 2000 beste nummers ooit. Als je dan kijkt naar hoe goed de nummers van K3 inelkaar zitten en hoeveel het heeft betekend voor bepaalde groepen en dan ook nog bedenkt dat het nog steeds bestaat, nieuwe nummers uitbrengt en volle zalen trekt hoort het er gewoon meer thuis dan vele andere nummers die er al veel langer instaan.
Dat ze nog steeds bestaan of dat ze nog steeds optreden (in een andere samenstelling trouwens, de reunieconcerten even niet meegerekend) vind ik geen argument dat het dan wel opeens thuis hoort in de Top 2000.![]()
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben wel geinige dingen op Youtube staan, maar hun muziek valt daar zeg maar niet onder.![]()
![]()
De zon gaat hier onder in een prachtig oranje rood geel paars roze licht
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh! Ff checkenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
't Is weer voorbij die mooie zomer en Winter staan natuurlijk verkeerdom.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Komend uur wordt het eindelijk winter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gefixt"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Maar voor wie van de twee?quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.
I know, sorry K3quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.![]()
![]()
Hier ookquote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
De zon gaat hier onder in een prachtig oranje rood geel paars roze licht![]()
Ja dit is genot. Iedereen ging maar naar Californië tijdens de Summer of Love, dus de Bee Gees vonden dat ze terug moesten naar MassachusettsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Allemaal even Massachusetts goed spellen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In America? In Hamburg?quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Komend uur wordt het eindelijk winter.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
kort pittig.quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb hier een pittige mening over.
verbaast me nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zegt me nog niets zoquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ah de BeeGees voor castratie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Zo Winter in America mag wel terug de lijst in. Prachtig nostalgisch nummerquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Wel nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas maar op dat een bepaalde user dit niet leest. Die zei laatst iets over fans en volgers van Bankzitters.![]()
Ik ga nu vast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je hem gewoon kentquote:
Run To You na Walk is natuurlijk ook weer geen toeval.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga nu vast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je hem gewoon kent"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tori Godinquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Epica staat er niet inquote:Op zondag 28 december 2025 17:09 schreef DecoAoreste het volgende:
We gaan zometeen weer naar de Efteling, zin in![]()
![]()
Het is de laatste 28 december 2025 allertijden
/StefanStasse"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Bijna 30 jaar carrière, films, TV programma's voor kinderen, vol nummer 1 hits etc. versus YouTubers die als bonus op hun YouTube carrière een aantal nummers hebben opgenomen met autotune zonder echt succes in de charts voor pubers.quote:![]()
Wow, dit komt wel hard aan.quote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef Isorden het volgende:
Het is de laatste 28 december 2025 allertijden
/StefanStasse|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rap das Armas?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo'n mooi introquote:
Love Generation?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Hier was het wachten op.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
't Is weer voorbij die mooie zomer en Winter staan natuurlijk verkeerdom.
Refrein
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Yup, mooie vrouwquote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
En ziet er nu nog steeds prachtig uit met 51 jaar![]()
![]()
Nee die staan goed! De zomer is voorbij dan hèquote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
't Is weer voorbij die mooie zomer en Winter staan natuurlijk verkeerdom.![]()
![]()
Lokale Omroep Stichtingquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Vorig jaar weer eens gezien op Sweden Rocknog altijd even goed.
![]()
K Wist het dat je Winter kende, vorig jaar opende je nog een topic met eenquote:![]()
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #120 Winter O+
Voor mij alweer 11 jaar geleden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Evenstar het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sowieso. Heb ze denk ik 8 of 9 keer gezien, maar de laatste keer is al wel een tijd geleden. Moet er weer eens werk van maken.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Evenstar het volgende:
![]()
Alle albums zijn keigoed.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
The Unforgiving > The Silent Force
maar:
Stand My Ground > FasterFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Was vorig jaar veel beter dan Evanescence op dezelfde avond.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
[quote]Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig nu.
Ik heb de usernane weggehaald maar:
Bankzitters zijn kut, hun fans en volgers zijn absolute psychopaatjes. Addergebroed van de onderste richel.![]()
Je had ze in 2024 kunnen zien in Amsterdam.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso. Heb ze denk ik 8 of 9 keer gezien, maar de laatste keer is al wel een tijd geleden. Moet er weer eens werk van maken.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Blij dat Poppejans en co ook aan hun trekken komen. Dit is beter te harden dan NightwishHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja, zo kan je het ook bekijken.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee die staan goed! De zomer is voorbij dan hè
All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?quote:Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Jaaaaaaaaaaa JohnGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Pearl Jam heeft de beste dochterplaat van de Top 2000.
Is niet moeilijk gezien de concurrentie, maar toch.![]()
Maakt voor mij geen klap uit hoor. Ik luister gewoon naar de muziek.quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?![]()
Open E snaar genotGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Is John Mayer?Haters can be so lame and vicious
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.quote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
Is John ook gek op friemelen met tieners?![]()
Evenstar
![]()
Deze mag net als Dochters, Father & Son etc in de prullenbak, zooi gewoon.
....en ja ik heb een dochter, maar ik ga haar niet mishandelen met dit gejank.![]()
Ik vind dit wel beduidend beterquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Evenstar het volgende:
Deze mag net als Dochters, Father & Son etc in de prullenbak, zooi gewoon.
....en ja ik heb een dochter, maar ik ga haar niet mishandelen met dit gejank.![]()
![]()
12 jaar leeftijdsverschil inderdaadquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Evenstar
![]()
Populair, zo'n sexbomb is zij nou ook weer niet, eerder een girl next door. Muziek is verder gewoon prima.quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?![]()
Hij zingt wel wat nasaalGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maakt voor mij geen klap uit hoor. Ik luister gewoon naar de muziek.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Hij schijnt wel een kanon in bed te zijn. Wel jaloers op wie hij allemaal al tussen de lakens heeft gehad. Taylor Swift, Katy Perry, Jessica Simpsonquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Evenstar
![]()
Nog 71 stroomstoringsmeldingen in de buurt, ik denk dat het vandaag ook niet meer goed gaat komen![]()
![]()
Hier had ook Half of My ♥︎kunnen staan
Is dat bij jullie ja? Heftige shit.quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Nog 71 stroomstoringsmeldingen in de buurt, ik denk dat het vandaag ook niet meer goed gaat komen
Doet de verwarming het wel?![]()
Ach, het is natuurlijk geen 35cm fokker. Maar tochquote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een kanon in bed te zijn. Wel jaloers op wie hij allemaal al tussen de lakens heeft gehad. Taylor Swift, Katy Perry, Jessica Simpson![]()
Ik ben tevreden met mijn lief.quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een kanon in bed te zijn. Wel jaloers op wie hij allemaal al tussen de lakens heeft gehad. Taylor Swift, Katy Perry, Jessica SimpsonHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sterkte!quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Nog 71 stroomstoringsmeldingen in de buurt, ik denk dat het vandaag ook niet meer goed gaat komenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wel een beetje warm te houden?quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Nog 71 stroomstoringsmeldingen in de buurt, ik denk dat het vandaag ook niet meer goed gaat komen![]()
Stemplaatgenot![]()
![]()
Heeft jullie overheid ook een folder gestuurd met informatie over een noodpakket enzo?quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef Evenstar het volgende:
Nog 71 stroomstoringsmeldingen in de buurt, ik denk dat het vandaag ook niet meer goed gaat komenHaters can be so lame and vicious
Tijd voor een boom.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat schaft de pot?quote:Op zondag 28 december 2025 17:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog even Tori Amos afwachten en dan maar eens koken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit houdt goed stand voor een relatief (maar wel leuk) niemendalletjeHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
And I wonder...
Cherry Tree > Lemon TreeBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
I'm driving too fast, I'm driving too far.
The story of my life.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Vietnam flashbacks naar een vakantie in Spanje waren de buren dit constant heel matig aan het zingen warenI am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
@Gretzl zometeen Spinnie in de Snob 2000, even na zessen. Sowieso goed uurtje
18.00-19.00
437. (298) Spinvis – Stefan En Lisette (2017)
436. (563) Genesis – The Cinema Show (1973)
435. (416) Marillion – Neverland (2004)
434. (1096) Metallica – Disposable Heroes (1986)
433. (550) Frank Blueka – Holy Mama (2021)
432. (979) Birth Of Joy – Three Day Road (2014)
431. (480) White Lies – Death (2008)
430. (539) Neil Young – The Needle And The Damage Done (1972)
429. (344) The Shins – New Slang (2001)Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Stabiel!quote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Laatste drie jaar deze 877, 876, 878.
Kan ook.![]()
Jarenlang met de opstart 's ochtends van het restaurant in het ZZM moest ik o.a. ook de muziek aanzetten.
En je moest dan een nummer aanklikken. Ik deed standaard deze![]()
![]()
Yesterday you told me about the blue blue sky
Erg stabielquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Kan ook.
Een van de weinige nummers die bijna volledig mee kan zingen.![]()
![]()
![]()
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ja toch! Lekkerquote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef Gretzl het volgende:
TOch is de Limoenenboom een lekker niets-aan-de-hand plaatje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jij houdt wel van wat cum on eileen?quote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef Poppejans1.4 het volgende:
*Verheugd zich stiekem op plaatjes voor het nummer hiernaHaters can be so lame and vicious
Opvallend toch? Dat is alleen voor BohRhap en Hotel California weggelegd, normaal gesproken.quote:All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Niet zo stabiel als het schijnen op die gekke diamand.quote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Kan ook.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Ja, stroom ligt er deels uit sinds gisteren 17:00. Geen verwarming meer (hebben aardwarmtepomp), maar houtkachel staat de hele dag aan dus geen probleem. Probleem is vooral dat wij een eigen waterput hebben en de waterpomp dus ook niet meer werkt. Geen stromend water is kut ..... Hebben voor dit soort situaties wel genoeg drinkwater opgeslagen en eten etc. ook geen probleem.quote:Op zondag 28 december 2025 17:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ja? Heftige shit.
Doet de verwarming het wel?
Helft van de stopcontacten doet het nog ongeveer dus hebben met verlengsnoeren etc nu de kerstboom, modem, speakers en laptops aan![]()
![]()
New Slang is er wel echt een waarvan ik niet begrijp dat die niet gewoon in de Top 2000 staat. Erg mooi en volgens mij ook behoorlijk bekend.quote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Gretzl zometeen Spinnie in de Snob 2000, even na zessen. Sowieso goed uurtje
18.00-19.00
429. (344) The Shins – New Slang (2001)![]()
Eetse alvast!quote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Simpele pasta met wokgroente. Flinke pan vol zodat ik morgen niet hoef te koken.
Hier wordt het chili con carne.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
CUM ON AILEEN
Ruud
Mag alsnog hoor.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er ligt as we speak een lolly binnen handbereik.
Maar gezien ik zo ga koken blijf ik er toch maar even af.![]()
van n cm of 18 zekerquote:Op zondag 28 december 2025 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Er ligt as we speak een lolly binnen handbereik.
Maar gezien ik zo ga koken blijf ik er toch maar even af.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zouden ze Eileen eigenlijk al gevonden hebben?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ga zo Gnocchi in spinazieg-orgonzolasaus maken"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
We are far too young and clever"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat goorquote:Op zondag 28 december 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo Gnocchi in spinazieg-orgonzolasaus maken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik heb trek in pizzaquote:Op zondag 28 december 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo Gnocchi in spinazieg-orgonzolasaus maken
Dus hier denk ik pizza![]()
Ik dacht al wat een toffe platen in de topquote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Gretzl zometeen Spinnie in de Snob 2000, even na zessen. Sowieso goed uurtje
18.00-19.00
429. (344) The Shins – New Slang (2001)![]()
Ik vind Lemon Tree leuker denk ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lemon Tree was stemplaat trouwens hier, te druk met dansje.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Lekker.quote:Op zondag 28 december 2025 17:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb trek in pizza
Dus hier denk ik pizza
Wij eten vandaag ovenpasta met zalm.
BRUGGETJE DAT STEEDS SNELLER GAAT IS ECHT GOUD!!![]()
(COME ON, EILEEN, TA-LOO-RYE-AYE)
NOW YOU ARE GROWN, NOW YOU HAVE SHOWN (TOORA, TOORA, TA-LOORA)
OH, EILEEN, SAID
COME ON, EILEEN (YOU'VE GROWN)
THESE THINGS, THEY ARE REAL AND I KNOW (SO GROWN)
HOW YOU FEEL![]()
NOW I MUST SAY MORE THAN EVER (TOORA, TOORA, TA-LOORA)
THINGS 'ROUND HERE HAVE CHANGED, I SAID
TOORA, LOORA, TOORA, LOO-RYE-AYE
(TOORA, TOORA, TA-LOORA)
Noodpakket oproep was dus voor julliequote:Op zondag 28 december 2025 17:22 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, stroom ligt er deels uit sinds gisteren 17:00. Geen verwarming meer (hebben aardwarmtepomp), maar houtkachel staat de hele dag aan dus geen probleem. Probleem is vooral dat wij een eigen waterput hebben en de waterpomp dus ook niet meer werkt. Geen stromend water is kut ..... Hebben voor dit soort situaties wel genoeg drinkwater opgeslagen en eten etc. ook geen probleem.
Helft van de stopcontacten doet het nog ongeveer dus hebben met verlengsnoeren etc nu de kerstboom, modem, speakers en laptops aan![]()
Hier ook stemplaatjequote:Op zondag 28 december 2025 17:26 schreef houdjemond het volgende:
Lemon Tree was stemplaat trouwens hier, te druk met dansje.
De reactie waarvan je wist dat die zou komenquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Tori Amos met Winter
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Alweer zalm! Overdrijven kan ook. Wereld natuur fonds en greenpeace gaan niet meer naar tata steel maar bezetten jullie huisquote:Op zondag 28 december 2025 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker.
Wij eten vandaag ovenpasta met zalm.![]()
TORI GODIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winter
Tori Amos op Dolby AtmosHaters can be so lame and vicious
Tori met Winter, dat wordt weer een traantje hier....Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Voorlopig typ ik nog helemaal nietsquote:Op zondag 28 december 2025 17:27 schreef Isorden het volgende:
@:Essnhills typt as we speak Oh ja deze"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit is weer het moment van het jaar dat ik zeg dat ik graag het pianokrukje van Tori zou zijn- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoe heb je deze post gemaakt dan?quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig typ ik nog helemaal niets
Er gaat ergens vaag achterin mijn hoofd een belletje rinkelen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snow can wait
I forgot my mittens
Wipe my nose
Get my new boots on
I get a little warm in my heart
When I think of winter
I put my hand in my father's glove
I run off where the drifts get deeper
Sleeping beauty trips me with a frown
I hear a voice:
"You must learn to stand up for yourself
Cause I can't alyways be around"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He says:
"When you gonna make up your mind?"
"When you gonna love you as much as I do?"
"When you gonna make up your mind,
"'Cause things are gonna change so fast."
All the white horses are still in bed
I tell you that I'll always
want you near
You say that things change my dear
Boys get discovered as winter melts
Flowers competing for the sun
Years go by and I'm here still waiting
Withering where some snowman was
"Mirror, mirror, where's the crystal palace?"
But I only can see myself
Skating around the truth who I am
But I know that the ice is getting thin...
"When you gonna make up your mind,
All the white horses are still in bed
want you near
You say that things change my dear Hair is grey and the fires are burning
So many dreams on the shelf
You say, "I wanted you to be proud of me."
I always wanted that myself![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All the white horses have gone ahead
want you near
You say that things change my dear![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never change.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All the white horses...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel.quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig typ ik nog helemaal nietsHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja sorry. We hadden er niet op gerekend ook zalm te krijgen van die vriend van onsquote:Op zondag 28 december 2025 17:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Alweer zalm! Overdrijven kan ook. Wereld natuur fonds en greenpeace gaan niet meer naar tata steel maar bezetten jullie huisMake love, not war ☮![]()
Kensington komt zo nogquote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
Och man. Ga deze nog maar eens overtreffen vandaag.Haters can be so lame and vicious
Al met al vind ik piano toch wel het mooiste instrument denk ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind dit zo mooi hè, ben ik nu een sentimentele trut?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik denk dat iemand daar nog wel gaat aankomen (maar niet hier)quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Tussle266 het volgende:
Och man. Ga deze nog maar eens overtreffen vandaag.![]()
Telepathiequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee is gewoon mooi liedjequote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit zo mooi hè, ben ik nu een sentimentele trut?
Huidige stemplaatGENOTquote:Op zondag 28 december 2025 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Winter
Voormalige stemplaat supergenot![]()
![]()
Een van de mooiste stemmen uit de pop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Van een vriend”quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja sorry. We hadden er niet op gerekend ook zalm te krijgen van die vriend van ons
Jaja![]()
Eens.quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Al met al vind ik piano toch wel het mooiste instrument denk ik.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee dit is gewoon mooiquote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit zo mooi hè, ben ik nu een sentimentele trut?![]()
2023 870 donderdag 28 dec. 2023 17:00 - 18:00 uurquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Kan ook.
2024 864 zaterdag 28 dec. 2024 18:00 - 19:00 uur
2025 876 zondag 28 dec 2025 17:00 - 18:00 uur
Deze is ook aardig stabielHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Eens.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Worn down piano genotquote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Al met al vind ik piano toch wel het mooiste instrument denk ik."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik vind het geluid van de Peddle Steel Guitar nog steeds heel erg fijn.quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Al met al vind ik piano toch wel het mooiste instrument denk ik."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Kan ook.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja.quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit zo mooi hè, ben ik nu een sentimentele trut?
Maar nee.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee, ik ben Bargehassus.quote:Op zondag 28 december 2025 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij denkt dat je Mark én Clark....Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
6 7 jonguhquote:Haters can be so lame and vicious
Welke winter?quote:Op zondag 28 december 2025 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een hekel aan de winter trouwens.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee hoor, tekst gaat ook door merg en been hierquote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit zo mooi hè, ben ik nu een sentimentele trut?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ik vind winter fijn indien kou en sneeuw. Ik haat matige winters met regen en 10 graden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een hekel aan de winter trouwens.![]()
Dit.quote:Op zondag 28 december 2025 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een hekel aan de winter trouwens.![]()
Origineel van BoyzoneHaters can be so lame and vicious
Origineel van Boyzone GENOTBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
![]()
![]()
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Reeds besprokenquote:Haters can be so lame and vicious
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties Forumhop: Hop naar: