Dat is ook nooit de bedoeling geweest. K3 maakt muziek die door kinderen leuk wordt geworden. En dat is de kracht achter de formule.quote:Op zondag 28 december 2025 16:47 schreef Evenstar het volgende:
K3 was natuurlijk ook helemaal niet voor de kindjes bedoeld
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dochter helemaal blij met jouw gifje.![]()
En ook met Dagobert trouwens.
Nieuwe generatie Fokkers genotquote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?
Deze toevallig?quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Onhandige plek wel. Blokkeert al het verkeer
Kan best wat vers bloed bij inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuwe generatie Fokkers genot
We moeten dit forum op de een of andere manier in leven houden
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.quote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?
Blijven doneren danquote:Op zondag 28 december 2025 16:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.
Tiktokken gaat al vrij snel, wat ik er van begrepen heb.quote:Op zondag 28 december 2025 16:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.
Bankzitters ben ik totaal niet objectief over, ook al geef ik gerust toe dat ze niet goed zingen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bankzitters vind je oké maar bij K3 trek je de grens?
Gewoon gooien en goed mikkenquote:Op zondag 28 december 2025 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet opstaan om hout op in kachel te gooien maar luuuuuuuuuuuuuuui
Dat stellen we zo lang mogelijk uit.quote:Op zondag 28 december 2025 16:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tiktokken gaat al vrij snel, wat ik er van begrepen heb.
Je hebt hout voor de deur?quote:Op zondag 28 december 2025 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet opstaan om hout op in kachel te gooien maar luuuuuuuuuuuuuuui
Nee geen ervaring mee. Jij?quote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand hier zn prostaat weleens laten melken?
quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt nog niet opgemerkt hoe veel dertigers en veertigers er plezier aan beleven?
En volgens mij niet alleen omdat ze het 20-25 jaar geleden draaiden.
Kan me best voorstellen dat je op basis van nostalgie het grappig vindt, maar het dan in de Top 2000 stemmen? Ach ja, iedereen mag zijn eigen afweging maken natuurlijk, maar ik vind het gewoon Top 2000-onwaardigquote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
En dat zijn ook mensen en de kleuters en peuters van toen zijn 30+ ondertussen.
Misschien werkt dat tegen een slappe piemel?quote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar niet hier helaasquote:Op zondag 28 december 2025 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn ook Top 2000 kerkdiensten hè
Je baby meenemen is gewoon walgelijkquote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Nog nooit zoveel baby's gezien als dit jaar in dat café. Er mag van mij wel een leeftijdsgrens komen.
Hoort dat bij boerenrock?quote:Op zondag 28 december 2025 16:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op zich is een goede muzikale opvoeding onontbeerlijkquote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Nog nooit zoveel baby's gezien als dit jaar in dat café. Er mag van mij wel een leeftijdsgrens komen.
ZE NEMEN ONZE PLEKKEN INquote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Helemaal mee eens. Ik snap het ook gewoon niet waarom het leuk is om een baby mee te nemen. Voor de baby niet maar ook niet voor de ouder.quote:Op zondag 28 december 2025 16:56 schreef Bayswater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |