Dat is ook nooit de bedoeling geweest. K3 maakt muziek die door kinderen leuk wordt geworden. En dat is de kracht achter de formule.quote:Op zondag 28 december 2025 16:47 schreef Evenstar het volgende:
K3 was natuurlijk ook helemaal niet voor de kindjes bedoeld
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dochter helemaal blij met jouw gifje.![]()
En ook met Dagobert trouwens.
Nieuwe generatie Fokkers genotquote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?
Deze toevallig?quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Onhandige plek wel. Blokkeert al het verkeer
Kan best wat vers bloed bij inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuwe generatie Fokkers genot
We moeten dit forum op de een of andere manier in leven houden
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.quote:Op zondag 28 december 2025 16:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dochter word klaargestoomd om Fokker te worden?
Blijven doneren danquote:Op zondag 28 december 2025 16:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.
Tiktokken gaat al vrij snel, wat ik er van begrepen heb.quote:Op zondag 28 december 2025 16:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Haha, tegen de tijd dat zij kan tikken bestaat Fok misschien niet meer.
Bankzitters ben ik totaal niet objectief over, ook al geef ik gerust toe dat ze niet goed zingen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bankzitters vind je oké maar bij K3 trek je de grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |