Nee die staan goed! De zomer is voorbij dan hèquote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
't Is weer voorbij die mooie zomer en Winter staan natuurlijk verkeerdom.
Lokale Omroep Stichtingquote:
K Wist het dat je Winter kende, vorig jaar opende je nog een topic met eenquote:
Voor mij alweer 11 jaar geleden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Vorig jaar weer eens gezien op Sweden Rocknog altijd even goed.
Sowieso. Heb ze denk ik 8 of 9 keer gezien, maar de laatste keer is al wel een tijd geleden. Moet er weer eens werk van maken.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Vorig jaar weer eens gezien op Sweden Rocknog altijd even goed.
Alle albums zijn keigoed.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
The Unforgiving > The Silent Force
maar:
Stand My Ground > Faster
Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef ShinyStar het volgende:
Je had ze in 2024 kunnen zien in Amsterdam.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sowieso. Heb ze denk ik 8 of 9 keer gezien, maar de laatste keer is al wel een tijd geleden. Moet er weer eens werk van maken.
Ja, zo kan je het ook bekijken.quote:Op zondag 28 december 2025 17:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee die staan goed! De zomer is voorbij dan hè
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?quote:
Maakt voor mij geen klap uit hoor. Ik luister gewoon naar de muziek.quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.quote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Momo het volgende:
Is John ook gek op friemelen met tieners?
Ik vind dit wel beduidend beterquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Evenstar het volgende:
Deze mag net als Dochters, Father & Son etc in de prullenbak, zooi gewoon.
....en ja ik heb een dochter, maar ik ga haar niet mishandelen met dit gejank.
12 jaar leeftijdsverschil inderdaadquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.
Populair, zo'n sexbomb is zij nou ook weer niet, eerder een girl next door. Muziek is verder gewoon prima.quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe populair zou de band zijn geweest als de zangeres er matig uitzag?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maakt voor mij geen klap uit hoor. Ik luister gewoon naar de muziek.
Hij schijnt wel een kanon in bed te zijn. Wel jaloers op wie hij allemaal al tussen de lakens heeft gehad. Taylor Swift, Katy Perry, Jessica Simpsonquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij had met Taylor Swift toen zij like 19 was, dus jazeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |