DUKKERDURRRRRRRquote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!! C
[ afbeelding ]
en Gijs Staverman denkt nu waar the fuck is mijn prijs, ik ben hier koning in ....quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!!
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
When you gonna make up your mindquote:
Je mist twee nummers!quote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
879 Daughters John Mayer![]()
878 Lemon Tree Fools Garden![]()
![]()
877 Come On Eileen Dexys Midnight Runners![]()
876 Winter Tori Amos
875 Father And Son Cat Stevens![]()
874 Walk Foo Fighters
873 Run To You Bryan Adams![]()
872 'T Is Weer Voorbij Die Mooie... Gerard Cox![]()
871 War Kensington
870 Bad Romance Lady Gaga![]()
![]()
Alvast begonnen met Nederlandse lessenquote:
DUTUKURJURBSSquote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
THEY TOOK OUR JOBS!!
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Van heel veel nummers kan ik me voorstellen dat mensen het goed vinden, ook al vind ik er zelf niks aan. Ik vind de nummers van K3 juist helemaal niet goed in elkaar zitten. Zang is matig, tekst is matig...ik kan me indenken dat kinderen het leuk vinden en dat je op K3 stemt als je volwassen bent op basis van nostalgie, maar goed...ik herhaal mezelf. Het is puur mijn mening.quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
In de Top200 staan minstens 1000 nummers die er niet thuishoren en niks te maken hebben met de 2000 beste nummers ooit. Als je dan kijkt naar hoe goed de nummers van K3 inelkaar zitten en hoeveel het heeft betekend voor bepaalde groepen en dan ook nog bedenkt dat het nog steeds bestaat, nieuwe nummers uitbrengt en volle zalen trekt hoort het er gewoon meer thuis dan vele andere nummers die er al veel langer instaan.
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze hebben wel geinige dingen op Youtube staan, maar hun muziek valt daar zeg maar niet onder.
Oh! Ff checkenquote:
Maar voor wie van de twee?quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.
I know, sorry K3quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Muzikaal repertoire van Bankzitters vergelijken met K3 is ook wel een beetje een belediging.
Hier ookquote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
De zon gaat hier onder in een prachtig oranje rood geel paars roze licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |