In America? In Hamburg?quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Komend uur wordt het eindelijk winter.
kort pittig.quote:Op zondag 28 december 2025 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb hier een pittige mening over.
Zegt me nog niets zoquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do
'Cause things are gonna change so fast
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo Winter in America mag wel terug de lijst in. Prachtig nostalgisch nummerquote:
Wel nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas maar op dat een bepaalde user dit niet leest. Die zei laatst iets over fans en volgers van Bankzitters.
Ik ga nu vast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je hem gewoon kentquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga nu vast met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat je hem gewoon kent
Tori Godinquote:Op zondag 28 december 2025 17:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
When you gonna love you as much as I do
'Cause things are gonna change so fast
![]()
![]()
![]()
![]()
Epica staat er niet inquote:Op zondag 28 december 2025 17:09 schreef DecoAoreste het volgende:
We gaan zometeen weer naar de Efteling, zin in
Bijna 30 jaar carrière, films, TV programma's voor kinderen, vol nummer 1 hits etc. versus YouTubers die als bonus op hun YouTube carrière een aantal nummers hebben opgenomen met autotune zonder echt succes in de charts voor pubers.quote:
Wow, dit komt wel hard aan.quote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef Isorden het volgende:
Het is de laatste 28 december 2025 allertijden
/StefanStasse
Rap das Armas?quote:
Zo'n mooi introquote:
Love Generation?quote:
Hier was het wachten op.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Tussle266 het volgende:
't Is weer voorbij die mooie zomer en Winter staan natuurlijk verkeerdom.
Yup, mooie vrouwquote:Op zondag 28 december 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
En ziet er nu nog steeds prachtig uit met 51 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |