SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2024, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:
(afbeelding volgt zodra de nieuwe lijst bekend is)
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja, ik heb bij Elbow vaak zoiets aan het begin van het nummer 'oh dit is wel leuk', maar dan vind ik het toch net iets te zweverig allemaal.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Haha, nou toen Twitter nog wel een levend sociaal medium was onder progressief Nederland (denk 2-3 jaar geleden) las ik eens een tweet van een populaire VPRO'er met ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ (in superscript). Die kreeg enorm veel likesquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zei hij het heel zachtjes? Anders snap ik 'm niet
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Tiësto
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Precies, dit is het exact. Zweverig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij Elbow vaak zoiets aan het begin van het nummer 'oh dit is wel leuk', maar dan vind ik het toch net iets te zweverig allemaal.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Sarah McLachlan Godinnenstem![]()
Zweverige oude trance, wel prima
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Overigens loop ik met TT gruwelijk voor, we krijgen ook nog The Offspring zo met 'give it to me baby!-AHA,AHA!' oftewel Pretty Fly for a White Guy
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja. Terwijl ik de up tempo nummers van ze juist zo goed vind. Grounds for Divorcequote:Op zaterdag 27 december 2025 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij Elbow vaak zoiets aan het begin van het nummer 'oh dit is wel leuk', maar dan vind ik het toch net iets te zweverig allemaal.En vorig jaar was Adriana Again een hele prettige verrassing.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Een vriendin van me had jarenlang 'Pretty Fly for a Wifi' als naam van haar netwerkDaarna hadden heel veel mensen het. Jeej originaliteit.
Dat gaf zeker wel een boost aan haar Self Esteem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een vriendin van me had jarenlang 'Pretty Fly for a Wifi' als naam van haar netwerkDaarna hadden heel veel mensen het. Jeej originaliteit.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik vind stiekem It's A Sin wel het hoogtepunt van het uur.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens loop ik met TT gruwelijk voor, we krijgen ook nog The Offspring zo met 'give it to me baby!-AHA,AHA!' oftewel Pretty Fly for a White Guy"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dan maar zorgen dat we dit deel nog even volkrijgen voordat ie komt. Lukt vast wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind stiekem It's A Sin wel het hoogtepunt van het uur.
Aaah gevonden nu (ken haar verder niet hoor, maar ik moest lachen toen ik hem voorbij zag komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, nou toen Twitter nog wel een levend sociaal medium was onder progressief Nederland (denk 2-3 jaar geleden) las ik eens een tweet van een populaire VPRO'er met ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ (in superscript). Die kreeg enorm veel likes)
Ik ga zelf ook slapen na It's a Sin. Leonard Cohen vind ik verschrikkelijk en Lou Reed is voor mij altijd een beetje hit or miss en dit is dat laatste.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat ben je lekker bezig met oude dingen opsnorrenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aaah gevonden nu (ken haar verder niet hoor, maar ik moest lachen toen ik hem voorbij zag komen)
[ link | afbeelding ]
Is dit uur ook niet zo moeilijk. Op zich geen heel slecht uur, maar ook weinig echt verheffends.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind stiekem It's A Sin wel het hoogtepunt van het uur.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeeeeeeh daar gaan we, het café komt nu helemaaaaaal los
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is ook wel een beetje schijtlol, maar wel verpakt in een goed nummer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Deze, de andere PSB, CCR en Ben E King was wel genot ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dit uur ook niet zo moeilijk. Op zich geen heel slecht uur, maar ook weinig echt verheffends."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Typische eind 90's schijtlol. American Pie in ongeveer 3'05.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:41 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook wel een beetje schijtlol, maar wel verpakt in een goed nummer.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Die andere PSB wel ja. Die CCR vind ik niet zo. En Bennie King zeker goed, maar ook weer niet extreem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze, de andere PSB, CCR en Ben E King was wel genot ook.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Met deze punk/rock van The Offspring kan ik vrij weinigBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
De camera staat de hele tijd gefixeerd op dezelfde twee mannen in het café. Valt op.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hoef je ook niks mee, gewoon lekker losgaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef Gretzl het volgende:
Met deze punk/rock van The Offspring kan ik vrij weinig
Of Idle Hands waar Dexter Holland een cameo hadquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Typische eind 90's schijtlol. American Pie in ongeveer 3'05.
1 keer per jaar is dit wel lachen wmb.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef Gretzl het volgende:
Met deze punk/rock van The Offspring kan ik vrij weinig"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Denk dat ze een vast shot hebben wat ze steeds als establishing shot gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De camera staat de hele tijd gefixeerd op dezelfde twee mannen in het café. Valt op.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Daniël LippensGod, nu al mijn favo dj: lult bijna niet door de intro heen
Gelijk kippenvel bij die synths
Daniël doet het prima ja, eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daniël LippensGod, nu al mijn favo dj: lult bijna niet door de intro heen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Lippens vergeet even dat dat intro van Pretty Fly is gejat van Rock of Ages van Def Leppard.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oeh, ik hoor een kenner aan het woord. Ik word hier vrolijk vanquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat ze een vast shot hebben wat ze steeds als establishing shot gebruiken.Maar het shot in kwestie is wel gewoon handheld geschoten dus ik denk eerder dat er in de regie 'Volg die jongens' wordt geroepen
SYNTHERKLAASJESquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAGISTRAAL INTRO #GOOSEBUMPS ALLES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS EEN ZONDE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 27-12-2025 03:00:18 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Welnee, hij laat juist de ruimte voor jou om het hier te delen en helemaal de blits te maken, want interessant welquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef Redefine het volgende:
Lippens vergeet even dat dat intro van Pretty Fly is gejat van Rock of Ages van Def Leppard.Dank!
Een establishing shot kan ook handheld geschoten wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor een kenner aan het woord. Ik word hier vrolijk vanMaar het shot in kwestie is wel gewoon handheld geschoten dus ik denk eerder dat er in de regie 'Volg die jongens' wordt geroepen
Het is vooral om de balans te houden. Waarbij uiteraard de regisseur er altijd wel een of twee mensen uitpakt en heel vaak in beeld laat brengen.
Nou ja eigenlijk is het wel een sin.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee, hij laat juist de ruimte voor jou om het hier te delen en helemaal de blits te maken, want interessant welDank!
It is, isn't it?quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk is het wel een sin.
Ja, en weer wat meisjes voorop die stom schaapachtig lachen omdat ze hier niks mee kunnen. Kom dan niet, rundlapjes.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Laten we het er maar niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen wat er aantrekkelijk aan haar was. Maar heb haar wel vaker horen zingen en die stem trek ik echt niet, vooral dat hijgerige. En de nummers die ik wel eens van haar gehoord heb waren ook niet best.
Ik vind het overigens erger dat het totaalshot van bovenin het café af en toe dus verstoord wordt door de camera die ERVOOR hangt
Nou, ik ga naar mn bedje toe. Tot morgen mens0n
Voor volgend jaar wil ik de NPO adviseren om voor ieder uur attributen aan het publiek mee te geven om zichzelf van waarde te maken voor de kijkers thuis. Op dit moment is het namelijk niet iets aantrekkelijks waarbij men denkt 'oh, dit wil ik zelf ook meemaken!', en dat is wat ze juist wel moeten weten te bereiken.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja stom is dat. Maar dat is ook omdat ze tegenwoordig gaan om het gaan. Of om in beeld te komen. of om te kunnen zeggen dat je geweest bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, en weer wat meisjes voorop die stom schaapachtig lachen omdat ze hier niks mee kunnen. Kom dan niet, rundlapjes.
Natuurlijk moet je nog maar afwachten wat er in het uur zit. Maar als ik er zelf naartoe zou gaan, dan zou ik wel even kijken wat er gedraaid wordt dat uur om je toch een beetje in te leven.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Weltrustenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:48 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, ik ga naar mn bedje toe. Tot morgen mens0n
Waarom klinkt deze alsof er twee liedjes door elkaar gaan?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Goed punt. Gek dat ze dat niet doen. Tegenwoordig willen ze alles zo regisseren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor volgend jaar wil ik de NPO adviseren om voor ieder uur attributen aan het publiek mee te geven om zichzelf van waarde te maken voor de kijkers thuis. Op dit moment is het namelijk niet iets aantrekkelijks waarbij men denkt 'oh, dit wil ik zelf ook meemaken!', en dat is wat ze juist wel moeten weten te bereiken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Soms zie ik er mensen die er staan alsof ze de muziek storend vindenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Maar dat is ook omdat ze tegenwoordig gaan om het gaan. Of om in beeld te komen. of om te kunnen zeggen dat je geweest bent.
Natuurlijk moet je nog maar afwachten wat er in het uur zit. Maar als ik er zelf naartoe zou gaan, dan zou ik wel even kijken wat er gedraaid wordt dat uur om je toch een beetje in te leven."Huh, radiooooo?"
Ik ga zelf ook slapen
De warming upper van dienst die daar regelmatig staat heeft een stijltje dat je moet liggen, en dat stijltje spreekt mij niet meteen zo aan. Doet het al jaren (Zag hem in 2017 ook al in eerder genoemd Top 2000-café), maar hij heeft een 'kijk mij leuk zijn'-stijltje. En wellicht straalt hij dat iets teveel uit op het publiek dat hij het café in dirigeert.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt. Gek dat ze dat niet doen. Tegenwoordig willen ze alles zo regisseren.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
KOPTELEFOON OP (en oogjes dicht, oefening heel vaak doornemen, beetje dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Och jezus, nee toch. We hebben weer wat nieuws onder de cafégangers: tekstjes op je telefoonscherm.
Ik zag het gister bij Daniël Lippens ("Daniël Lippens jij hebt een keer over de tuinstoel van mijn moeder heen gekotst" stond gister iemand bij het raam van de studio), vandaag met die gast in glitterjasje, en nu nog een meisje. Te kort in beeld om te lezen.
Aandachtzoekers, dit zijn ze.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er waren er genoeg.
Ik vond de zaterdag dat we bij @:evenstar en @:viv waren erg leuk. Eerst naar Uppsala, hardlopen, beetje rondslenteren. Daarna barbecueen met E en V. Fener gekeken. Was een erg leuke dag.![]()
Wij zijn net klaar met een avondje Hitster met onze huidige gasten, vandaar deze late reactie. Zij worden morgen ook getrakteerd op Evenstar's barbecue-kunsten.![]()
![]()
Via de webcam donderdag ook al eens gezien jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Och jezus, nee toch. We hebben weer wat nieuws onder de cafégangers: tekstjes op je telefoonscherm.
Ik zag het gister bij Daniël Lippens ("Daniël Lippens jij hebt een keer over de tuinstoel van mijn moeder heen gekotst" stond gister iemand bij het raam van de studio), vandaag met die gast in glitterjasje, en nu nog een meisje. Te kort in beeld om te lezen.
Aandachtzoekers, dit zijn ze.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:52 schreef Gretzl het volgende:
KOPTELEFOON OP (en oogjes dicht, oefening heel vaak doornemen, beetje dromenKippenvel. Meesterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Ja, dit gaat wel ver hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aandachtzoekers, dit zijn ze.![]()
![]()
Ik had vorig jaar dan wel 2x een kartonnen bordje gemaakt, maar daar stond gewoon een songtekst op. En op de achtergrond een leuke groet aan het warme bad hier en m'n andere muziekvriendenDat was niet bedoeld om aandacht te trekken bij de dj van dienst
Moeten jullie bij de term "buitenbeentjes" ook nog wel eens aan DWDD denken?![]()
"oP De hAlVeGaReN. dE BuItEnBeEnTjEs. De rEbElLeN. dE OnRuStStOkErS. dE VrEeMdE EeNdEn iN De dAgElIjKsE BiJt. DeGeNeN DiE HeT AnDeRs zIeN. dIe nIeT GeK ZiJn oP ReGeLtJeS, eN GeEn rEsPeCt hEbBeN VoOr dE StAnD VaN ZaKeN. jE KuNt zE NaPrAtEn, TeGeNsPrEkEn, OpHeMeLeN Of oMlAaGhAlEn. HeT EnIgE WaT Je nIeT KuNt iS Om zE HeEn. WaNt zIj bReNgEn vErAnDeRiNg, BrEnGeN De mUzIeK/NeDeRlAnD VeRdEr. En wAaR SoMmIgE MeNsEn mAlLoTeN ZiEn, ZiEn wIj gEnIeËn. OmDaT De mEnSeN DiE GeK GeNoEg zIjN Om tE DeNkEn dAt zE De mUzIeK/NeDeRlAnD KuNnEn vErAnDeReN, dEgEnEn zIjN DiE HeT DoEn."
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat soort mensen meteen café uitgooien. Als NPO zijnde kun je het niet hebben dat mensen 'FREE PALESTINE' of 'FREE ISRAEL!' in dat café gaan weergevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:55 schreef Anandy07 het volgende:
[..]
Via de webcam donderdag ook al eens gezien ja
Of in mijn geval, toen ik op de webcam 'Dochters zijn ook slachtoffers' op beeld weergaf en ze me uit de webcam-groep banden. Want Dochters van Marco Borsten-aan-to werd gespeeld![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:56 schreef Gretzl het volgende:
Moeten jullie bij de term "buitenbeentjes" ook nog wel eens aan DWDD denken?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Oh dat is zo leuk om te horen, was ook echt gezellig <3quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de leukste dag geweest in 2025
Er waren er genoeg.
Ik vond de zaterdag dat we bij @Evenstar en @Viv waren erg leuk. Eerst naar Uppsala, hardlopen, beetje rondslenteren. Daarna barbecueen met E en V. Fener gekeken. Was een erg leuke dag.![]()
Plaat van Lou Reed nu op de platenspeler. Kerstboompje erop
Mijn dwarse brein dan hahaquote:![]()
In die jaren keek ik echt wel regelmatig DWDDBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tamme uursluiter, zo met Lou en net Leonard. Misschien wel lekker voor zij die willen slapen.
Ik wil er nog eentje doorpakken denk ik. Vandaag zo weinig geluisterd.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Lou GOD
Evenstar
![]()
Vandaag weer naar Uppsala geweest, lekker uit eten, bowlen, rondje door de stad, daarna gezellig hitser gespeeld met vrienden die hier op bezoek zijn. Leuke dagVrienden zijn net gaan slapen, nog even wat drinken en dan zelf ook bed opzoeken. Jammer dat ik zoveel Top2000 mis, maar vandaag was wel gezellig <3
![]()
Ik probeerde het wel eens, maar ik vond het te autoritair. Ze deden zo erg van 'Wat wij in het programma hebben is relevant, de rest niet'. Zeker nu Dieuwke Wynia (naar eng mens) met haar blogje aankomt uit de categorie 'ik ben ook slachtoffer, ook al was ik een kutwijf'.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn dwarse brein dan haha![]()
In die jaren keek ik echt wel regelmatig DWDDNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Oh jaaa ik moet nog nieuwe gifjes pakken van Sint- en Sunneklaas, wel voor eind morgenmiddag anders zijn ze niet in te zettenquote:![]()
Evenstar
![]()
Klonk niet goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ha, en toen pleurden ze heel het geluid uit
Ik dacht ik pak een uurtje mee, maar wat een hoop ellende komt er aan straks zeg ......![]()
Dieuwke Wynia is echt één van de allernaarste mensen die ooit iets van 'macht' in de media kregen. En zelf jankt ze nu in blogs dat ze daar hard voor heeft moeten vechten. Vechten is het enige wat ze kon, als ze haar zin niet kreeg ging ze het via Matthijs van Nieuwkerk spelen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn dwarse brein dan haha![]()
In die jaren keek ik echt wel regelmatig DWDD
Dat noem ik gewoon een kutwijf.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik hoor het nieuws dubbel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ha, en toen pleurden ze heel het geluid uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga eens kijken wat het komende uur gaat brengen:quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klonk niet goed
Ik dacht ik pak een uurtje mee, maar wat een hoop ellende komt er aan straks zeg ......Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Misschien zo maar eens gaan slapen, al mis ik dan wel Jarvis Cocker en Eilva Costello GODEN
1345 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour
1344 In A Lifetime Clannad & Bono![]()
1343 I Want You Elvis Costello![]()
![]()
![]()
1342 Seven Wonders Fleetwood Mac![]()
1341 Teenage Dirtbag Wheatus![]()
1340 Nergens Goed Voor De Dijk
1339 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers![]()
1338 Het Laatste Rondje André Hazes
1337 Money Money Money ABBA
1336 So Far Away Dire Straits![]()
1335 Common People Pulp![]()
![]()
![]()
![]()
1334 Golden Harry Styles![]()
1333 Just Say Yes Snow Patrol
NPO extra.quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh op de TV-stream hoor ik het enkel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1345 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour
1344 In A Lifetime Clannad & Bono
1343 I Want You Elvis Costello![]()
1342 Seven Wonders Fleetwood Mac
1341 Teenage Dirtbag Wheatus
1340 Nergens Goed Voor De Dijk
1339 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers
1338 Het Laatste Rondje André Hazes![]()
![]()
![]()
1337 Money Money Money ABBA![]()
![]()
![]()
1336 So Far Away Dire Straits
1335 Common People Pulp
1334 Golden Harry Styles
1333 Just Say Yes Snow Patrol![]()
Ja, deze wel helaasquote:
Iemand van The Cure overleden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jezus, dan heb je in het café een camera aan een spidermount hangen (Technische benaming voor een camera aan kabels die aan de vier hoekpunten in een ruimte bevestigd is), en dan gebruik je dat camerapunt nooit, maar breng je wel de héle tijd die spidermount in beeld![]()
![]()
Heb je daar een screenshot van?quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jezus, dan heb je in het café een camera aan een spidermount hangen (Technische benaming voor een camera aan kabels die aan de vier hoekpunten in een ruimte bevestigd is), en dan gebruik je dat camerapunt nooit, maar breng je wel de héle tijd die spidermount in beeld![]()
Het Laatste Rondje is wel een mooie voor mij om er straks mee uit te gaanTot die hou ik het wel vol. Hoop ik.
Sleep well Redequote:
Is het shot wat de hele tijd zachtjes naar voren (en terug) rolt over de hoofden heen. Ik heb het net weer gezien.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Er is net een malloot in de webcam die een aanval leek te hebben. Een of andere sukkel met een bril.
Dit is wel leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ELVIS COSTELLO MAGICIAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh fuck, dit is een totaal andere 'I want you' dan ik in gedachten had![]()
Ik dacht aan die van Bob Dylan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my baby baby, I love you more than I can tell
I don't think I can live without you
And I know that I never will
Oh my baby baby, I want you so it scares me to death
I can't say anymore than "I love you"
Everything else is a waste of breath![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
You've had your fun, you don't get well no more
I want you
Your fingernails go dragging down the wall
Be careful darling, you might fall![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
I woke up and one of us was crying
I want you
You said "Young man I do believe you're dying"
I want you
If you need a second opinion as you seem to do these days
I want you
You can look in my eyes and you can count the ways![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
Did you mean to tell me but seem to forget
I want you
Since when were you so generous and inarticulate
I want you
It's the stupid details that my heart is breaking for
It's the way your shoulders shake and what they're shaking for
I want you
It's knowing that he knows you now after only guessing
It's the thought of him undressing you or you undressing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
He tossed some tatty compliment your way
I want you
And you were fool enough to love it when he said
"I want you"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
The truth can't hurt you, it's just like the dark
It scares you witless
But in time you see things clear and stark
I want you
Go on and hurt me then we'll let it drop
I want you
I'm afraid I won't know where to stop
I want you
I'm not ashamed to say I cried for you
I want you
I want to know the things you did that we do too
I want you
I want to hear he pleases you more than I do
I want you
I might as well be useless for all it means to you
I want you
Did you call his name out as he held you down
I want you
Oh no my darling, not with that clown
I want you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
You've had your fun, you don't get well no more
I want you
No one who wants you could want you more
I want you
I want you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I want you
Every night when I go off to bed and when I wake up
I want you
I'm going to say it again 'til I instill it
I know I'm going to feel this way until you kill it
I want you
I want you
I want you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, fuck it. Even weg met de deprimerende crap die deze laatste paar uren in de lijst staat.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ja, da's die andere bekende die later o.a. door Bruce is gecoverd. Vind ik ook genietbaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh fuck, dit is een totaal andere 'I want you' dan ik in gedachten had![]()
Ik dacht aan die van Bob DylanBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nee sorry, ik heb niks met dit nummer van Elvis Costello.
En die dikke sukkel met zijn brilletje die nu de hele tijd op de webcam te zien is ben ik ook kotsbeu.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ging ooit fout met die camera.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind het overigens erger dat het totaalshot van bovenin het café af en toe dus verstoord wordt door de camera die ERVOOR hangt
https://video.twimg.com/e(...)Y0Y-dOtf40P5zKWc.mp4Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
In het Nederlands door Herman. Die vind ik stiekem nog echt beter ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, da's die andere bekende die later o.a. door Bruce is gecoverd. Vind ik ook genietbaar![]()
![]()
Oh ja, dacht het al. Geloof dat ik afgelopen dagen wel een paar keer gezien heb dat die camera gebruikt werd, maar dan was het maar kort.quote:Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Met zijn Dubbelfriss.quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee sorry, ik heb niks met dit nummer van Elvis Costello.
En die dikke sukkel met zijn brilletje die nu de hele tijd op de webcam te zien is ben ik ook kotsbeu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Video werkt nietquote:Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Evenstar
![]()
Sjezus dit nummet gaat ook maar door en door .... we snappen het wel hoor, needy fuck![]()
Dat ging er dus mis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even de URL openen als nieuwe tab. Dit was een klapperquote:
Nee nee, is de moeite waard geloof me. Ding deed poef tegen het decorquote:
Fleetwood Mac genot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
7 Wonders, leuk bordspelletje![]()
Kijk, dit was een goeie. Bij voordat je erg in hebt. Ik wil 'm nog een keer! Was een mooie van Fleetwood Mac!
Het cafépubliek is één grote puppy op dit moment. Ze hebben lol met een ballon. Voor de rest doen ze niet veel.
En weer een gezinnetje die een kind van amper 10 jaar mee de studio inneemt om, oh, 03:20. Doe normaal man.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Oh, ze springen een beetje op het refrein omdat ze Daniël het ook zien doen (Die écht moet trekken om ze erbij te krijgen).Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Kan hem zo waar eens pruimen op dit tijdstipquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:20 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook wel prima voor een keer
OOOOH YEAAAAAAAAAAAHBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik snap dus niet waarom die Spidercam (Zo heet het dus blijkbaar) continu heen en weer scrollt als we dat beeld NIET te zien krijgen. Waar de fuck zijn ze in de regie mee bezig?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
![]()
![]()
Check alle reacties onder deze tweet @ArnieAlberts![]()
https://x.com/GoosR/status/2004252496341160191?s=20Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Sleep wellquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:27 schreef Evenstar het volgende:
Kan ogen niet open houden, dus ik ga maar eens naar bed!
Zit toevallig net op Mediacourant te gieren om de reacties. Weet je wat het is: die mensen hebben nu de grootste deugneus op, maar KIJKEN WEL. Dus dan ook, muil houden als er, terecht, gewoon een goede rake klap gemaakt wordtquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:25 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check alle reacties onder deze tweet @:arniealberts![]()
https://x.com/GoosR/status/2004252496341160191?s=20
Kort maar krachtig, was gezellig en weltrusten!quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:27 schreef Evenstar het volgende:
Kan ogen niet open houden, dus ik ga maar eens naar bed!
Ja, precies dit. En mensen mogen ook nooit vergeten dat humor (satire, ironie, sarcasme) in een vrije samenleving waar VVMU een zeer belangrijk goed is er gewoon bij hoort. Het kan jouw soort humor niet zijn (smaken verschillen), maar dan negeer je het gewoon en ga je verder met je leven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zit toevallig net op Mediacourant te gieren om de reacties. Weet je wat het is: die mensen hebben nu de grootste deugneus op, maar KIJKEN WEL. Dus dan ook, muil houden als er, terecht, gewoon een goede rake klap gemaakt wordt![]()
Een cabaretier die grove grappen maakt die net op de grens liggen (of erover) van wat voor veel mensen fatsoen is wordt ook niet meteen afgeserveerd.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Pooeeh ik moet echt gaan slapen, maar van het blijven turen naar al die schermen gaan m'n ogen niet compleet dichtvallenquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit zijn twee lekkere liedjes back to back nu
@ArnieAlberts nog wel een interessant stats + fun facts artikeltje voor als je nog wat wilt lezen voor het slapen gaan. Van een van de beste muziekjournalisten van Nederland![]()
Hoe op slot zit de Top 2000 nu eigenlijk? (de 2025 editie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik ga eens wat anders doen: noteren welke liedjes ik vandaag gemist heb waarvan ik het jammer vind dát ik ze gemist heb:
26 december 22.00-23.00 uur
1412 Too Much Love Will Kill You Brian May
26 december 21.00-22.00 uur
1423 Use Somebody Kings Of Leon
1422 Disco Inferno The Trammps
1420 Lost Without You Krezip
1418 Vlieg Met Me Mee (Live) Paul de Leeuw
26 december 20.00-21.00 uur
1436 Lovely Day Bill Withers
1433 You Don't Fool Me Queen![]()
26 december 19.00-20.00 uur
1451 If You Don't Know Me By Now Simply Red
1447 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes
1442 Jan Klaassen De Trompetter Rob de Nijs
26 december 18.00-19.00 uur
1463 My Heart Will Go On Céline Dion
1456 'n Vriend André Hazes
1454 Everybody Needs Somebody... The Blues Brothers
1453 Vrij Zijn Marco Borsato HAHAHAHA
26 december 17.00-18.00 uur
1478 Dans Je De Hele Nacht Met Mij De Sjonnies
1475 Suzanne Herman van Veen
1472 Proud Mary Creedence Clearwater Revival
1470 Save Me Queen
1466 Johnny B. Goode Chuck Berry
26 december 16.00-17.00 uur
1483 Voltooid Verleden Tijd Is Ook Schitterend
1482 De Weg Guus Meeuwis
26 december 13.00-14.00 uur
1525 Unstoppable Sia
1524 Free Fallin' Tom Petty
1523 Time After Time Cyndi Lauper
1522 Fireflies Owl City
1519 I Am The Walrus The Beatles
1517 So Lonely The Police
26 december 12.00-13.00 uur
1537 Killing Me Softly Fugees
1536 Anne Herman van Veen
1530 Schijn 'n Lichtje Op Mij Drukwerk
1529 The First Time Ever I Saw Your... Roberta Flack
Die dikgedrukte heb ik vanmiddag gewoon gehoord
Een jukebox die plots zweeg
Oh, Hazes was een ziener. Die wist dat het mis zou gaan in dat café
Babyshift?quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja, jammer.
Wel de minst slechte van Hazes, vooruit.
Het mooie is: in 1990 maakte Hazes een lied op het album Kleine Jongen dat hij 'De Hoogste Tijd' noemde.
Lekker verwarring schoppen, André
Want zij weet hoe laat we sluiten, kom ik thuis te laat
Mag ik er niet meer in
Zo, nu opzouten met dat zouteloze volk uit dat kutcafé. Gewoon mid-shift eruit schoppenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit schijnt het lijflied van Bas en Aad van Toor (alias Bassie en Adriaan) te zijnNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dit is het nummer van Rachel Hazes.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:39 schreef hole1988 het volgende:
Dit is het nummer van Rachel Hazes.Great minds think alike.
En het leukste liedje over geld van MEJA QUEEN![]()
![]()
![]()
![]()
(nooit in de Top volgens mij, maar destijds wel een grote hit)
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Inkoppertjequote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Aaaah, volgend uurtje midden in de graveyard weggestopt, Now & Then van The Beatles
I see you and I raise you with:quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:40 schreef Gretzl het volgende:
En het leukste liedje over geld van MEJA QUEEN![]()
![]()
![]()
![]()
(nooit in de Top volgens mij, maar destijds wel een grote hit)
The Money Song.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik was gister al naar bedquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Stuk actiever hier dan gisteren op dit uur trouwens
Ken ik niet tbhquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I see you and I raise you with:
The Money Song.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Komen nu een paar mindere aan. "Als je invloed wil uitoefenen op de lijst der lijsten", Daniël praat tegen MIJ.
Ik heb niet gestemd dit jaar.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Is dan ook een mash-up van allerlei bekende money-liedjes. ABBA zit er ook in.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dire Straits GODEN
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
"Als jij invloed wil uitoefenen op ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ dan moet je er volgend jaar gewoon weer bij zijn tijdens de stemweek."
– Daniël Lippens, 2025Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op zaterdag 27 december 2025 03:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Komen nu een paar mindere aan. "Als je invloed wil uitoefenen op de lijst der lijsten", Daniël praat tegen MIJ.
Ik heb niet gestemd dit jaar.![]()
![]()
Ja hou op schei uit, ik was te laat. Had een kerstborrel later die dag en wist dat ik nog moest inzenden, wel aan begonnen maar niet meer ingestuurd.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Daniël probeert een filmpje op te nemen maar zijn stagiair kapt halverwege de video het filmpje af?
Toch een beetje een gaper wel imoquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind dit een minDire Straits.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Meen je @ArnieAlbertsquote:Volgend jaar schade inhalen met meerdere lijstjes!!
[ Bericht 14% gewijzigd door Gretzl op 27-12-2025 03:54:55 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nooit meerdere lijstjes ingezonden, never will. Ik heb een hele eigenzinnige muzieksmaak, maar 35 liedjes is 35 liedjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Meen je @:arniealberts. Volgend jaar schade inhalen met meerdere lijstjes!!
DAAR WILLEN WE GIFJES VANquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
LOL @ vrouwke in de karaokespot die losgaat op dit nummer![]()
![]()
![]()
Hilarisch hahahahahaquote:![]()
![]()
![]()
Ik kan ze niet live van de Ziggostream opnemen, dat mag niet. Zal de MP4's eerst moeten downloaden danBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
De tune van in het spoor van oranjeBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Wereldkampioen voetbal 2026, voor minder doen we het nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:53 schreef hole1988 het volgende:
De tune van in het spoor van oranje![]()
En heel veel gouden plakken op de Spelen in Milaan
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:54 schreef Gretzl het volgende:
Wereldkampioen voetbal 2026, voor minder doen we het nietBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zal tijd worden dat streamable net als YT een plaatje krijgt
https://streamable.com/xpq2yg
https://streamable.com/isqmmu
https://streamable.com/umde2y
Het kan wel.![]()
![]()
1332 Cose Della Vita Eros Ramazzotti & Tina Turner
1331 Guilty Barbra Streisand & Barry Gibb
1330 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
1329 Listen To The Music Doobie Brothers
1328 You Say Lauren Daigle
1327 Jumpin' Jack Flash The Rolling Stones
1326 Now And Then The Beatles
1325 One Word Anouk
1324 Welcome To The DCC Nothing But Thieves
1323 Mad World Michael Andrews ft. Gary Jules
1322 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac
1321 Voodoo Child (Slight Return) Jimi Hendrix
1320 Back Home Golden Earring
Slaap wel luitjes
Mijn grens is bereikt, ik ga eens mijn bedje op zoeken en nog even een serie'tje streamen
Jammer van Now and Then, maar ik ga er niet voor opblijvenquote:Op zaterdag 27 december 2025 04:01 schreef Gretzl het volgende:
1332 Cose Della Vita Eros Ramazzotti & Tina Turner
1331 Guilty Barbra Streisand & Barry Gibb
1330 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
1329 Listen To The Music Doobie Brothers
1328 You Say Lauren Daigle
1327 Jumpin' Jack Flash The Rolling Stones
1326 Now And Then The Beatles
1325 One Word Anouk
1324 Welcome To The DCC Nothing But Thieves
1323 Mad World Michael Andrews ft. Gary Jules
1322 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac
1321 Voodoo Child (Slight Return) Jimi Hendrix
1320 Back Home Golden Earring
Slaap wel luitjes
Zag net die malloten die buiten wachten zwaaien naar de camera al
De allermooiste van Eros Ramazzotti staat nog steeds niet in de Top. Mag imo wel dit matige duet met Tina Turner komen vervangen
♫ Sta Passando Novembre![]()
![]()
![]()
Sleep well Arniequote:Op zaterdag 27 december 2025 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jammer van Now and Then, maar ik ga er niet voor opblijven
Waarom nog een serie'tje streamen in de Top 2000-week? Kan dat niet wachten tot 2026quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn grens is bereikt, ik ga eens mijn bedje op zoeken en nog even een serie'tje streamen
Zou idd fantastisch zijn, zoveel makkelijker om korte filmpjes in no time naar streamable te uploaden dan naar mijn YouTube-account. Hopelijk kan een technische FOK'er dit mogelijk makenquote:Op zaterdag 27 december 2025 03:58 schreef spapaars het volgende:
Zal tijd worden dat streamable net als YT een plaatje krijgt
https://streamable.com/xpq2yg
https://streamable.com/isqmmu
https://streamable.com/umde2y
Het kan wel.
[ afbeelding ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
@spapaars kun je ook even de beelden van Common People op streamable droppen zodat ik die kan giffen? Thanks
Nog even wat eten en dan maar eens het bed opzoeken
Terugdraaien is niet mogelijk, want andersquote:Op zaterdag 27 december 2025 04:10 schreef Gretzl het volgende:
@:spapaars kun je ook even de beelden van Common People op streamable droppen zodat ik die kan giffen? Thanks![]()
![]()
Je stream loopt 8 uur achter?!quote:Op zaterdag 27 december 2025 04:39 schreef spapaars het volgende:
Nu Live: NPO Radio 2 Top 2000 - Morad El Ouakili.
Wat leven we toch in een mooi landje, dat dit kan.![]()
Veel van eigen bodem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 05:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu wel naar bed. Niet mijn uurtje.![]()
![]()
Middelmatige Tiesto track.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen allen
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
CantsingtonAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Candlelight.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pommelien en Jaap zonder nek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van Jaap/Pommelien is van die muziek waarvan je op een kilometer afstand en met doppen in je oren nog hoort waarom het aanslaat.
Keurig binnen de lijntjes, mee te zingen, zoete stemmen, enzovoort.
Die van Prince die erna komt klinkt voor mezelf wel boeiender.2025-jaarlijst![]()
Deze vind ik mooi.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spookrijder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hoezeee, hoezee, hoezee. Mijn bed uit gekomen om dit te typen. Tot later!All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Met SHaffy, nog mooier. Ik neem alle klachten van de afgelopen 3 weken terug!All Day I Dream About Stemlijsten![]()
OH, deze Nina erna. Ik had daar helemaal niet over nagedacht. Dit is wel echt het allerbeste blokje van dit jaar.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Gelijk in je sas ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 06:48 schreef Gehenna het volgende:
Toevallig deze, wilde net gaan douhen
BADEDASH“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10xquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:06 schreef Gehenna het volgende:
Eminem![]()
Hoevaak staat die drol er wel niet in?
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
En ik blijf er bij dat Take it on the run van REO Speedwagon ook gewoon in de lijst moet."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Kennen demense dat?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:22 schreef Isorden het volgende:
En ik blijf er bij dat Take it on the run van REO Speedwagon ook gewoon in de lijst moet.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als je het 1e seizoen van Cobra Kai gezien hebt sowiesoquote:
Wat de actuele neuk?
Was deze echt uit de lijst gevallen?
Toch een van de fijnere van de Oorring Goden
Schijnbaar stond deze er ook pas in sinds het jaar dat bekend werd dat George ALS had....."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Dat zeker, maar zou wel gewoon vast in de lijst moeten staan wmbquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze boven I Can't Sleep Without You is wel onterecht"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Waar is de tijd van de geweldige Deutsche Schallplatten gebleven.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nederlandstalige Racoon blijft toch de ergste Racoon"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: