En terechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeeeeeeh daar gaan we, het café komt nu helemaaaaaal los
Deze, de andere PSB, CCR en Ben E King was wel genot ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dit uur ook niet zo moeilijk. Op zich geen heel slecht uur, maar ook weinig echt verheffends.
Typische eind 90's schijtlol. American Pie in ongeveer 3'05.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:41 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook wel een beetje schijtlol, maar wel verpakt in een goed nummer.
Die andere PSB wel ja. Die CCR vind ik niet zo. En Bennie King zeker goed, maar ook weer niet extreem.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deze, de andere PSB, CCR en Ben E King was wel genot ook.
Hoef je ook niks mee, gewoon lekker losgaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef Gretzl het volgende:
Met deze punk/rock van The Offspring kan ik vrij weinig
Of Idle Hands waar Dexter Holland een cameo hadquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Typische eind 90's schijtlol. American Pie in ongeveer 3'05.
1 keer per jaar is dit wel lachen wmb.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef Gretzl het volgende:
Met deze punk/rock van The Offspring kan ik vrij weinig
Denk dat ze een vast shot hebben wat ze steeds als establishing shot gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
De camera staat de hele tijd gefixeerd op dezelfde twee mannen in het café. Valt op.
Daniël doet het prima ja, eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daniël LippensGod, nu al mijn favo dj: lult bijna niet door de intro heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |