Er waren er genoeg.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]tot morgen
Wat is de leukste dag geweest in 2025
Het is wel jeugdsentiment maar ik verwacht niet dat veel mensen hier hetzelfde hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stemactie!
Maar ik denk dat we weinig Fokkers kunnen meekrijgen.
Pratenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De dag van het Neil Young concert of de dag dat mn vriendin en ik het officieel maakten(hoewel dat misschien achteraf niet het allerbeste idee geweest was, beetje lang verhaal waar ik me nu niet over wil uitwijden zeg maar).
Het gaat nog steeds goed tussen ons, maar goed het is soms wat lastig bepaalde dingen nog uit te vogelen, laat ik het daarop houden.
Mooi toch, dat soort dingen kosten tijd ook. Geniet er vooral van samenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De dag van het Neil Young concert of de dag dat mn vriendin en ik het officieel maakten(hoewel dat misschien achteraf niet het allerbeste idee geweest was, beetje lang verhaal waar ik me nu niet over wil uitwijden zeg maar).
Het gaat nog steeds goed tussen ons, maar goed het is soms wat lastig bepaalde dingen nog uit te vogelen, laat ik het daarop houden.
Relaties zijn altijd ingewikkeld maar hoop dat jullie eruit komenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat klinkt ook als een fantastische dagquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er waren er genoeg.
Ik vond de zaterdag dat we bij @:evenstar en @:viv waren erg leuk. Eerst naar Uppsala, hardlopen, beetje rondslenteren. Daarna barbecueen met E en V. Fener gekeken. Was een erg leuke dag.
Er waren er zeker velen die memorabel waren. Genoeg dagen die vrij dicht bij elkaar in de buurt zitten, maar als ik er eentje moet kiezen ga ik voor 11 september met Eefje Godin in het Amsterdamse Bostheater met m'n fanclub. Hele boel werd na 4 nummers ontruimd vanwege vermeend onweer, wat uiteindelijk toch niet dichtbij overtrok. Legendarische avond in vele opzichtenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]tot morgen
We praten alles uit en oordelen niet, dat is onze kracht denk ik. Maar goed, volgens mijn zus is het vrij normaal dat relaties nog niet gelijk boteren, dus ik voel me er oke onderquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pratenals in samen, wordt nogsteeds onderschat.
Nee want dan gaat de bestek-la weer openquote:
De dag dat ik mijn eerste halve marathon rendequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]tot morgen
Komt vast wel goed als jullie allebei willenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We praten alles uit en oordelen niet, dat is onze kracht denk ik. Maar goed, volgens mijn zus is het vrij normaal dat relaties nog niet gelijk boteren, dus ik voel me er oke onder
Nice, waar?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
De dag dat ik mijn eerste halve marathon rende
Dat proberen we zeker te doen, we gaan weer wat actievere dates doen wanneer we elkaar weer kunnen zien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi toch, dat soort dingen kosten tijd ook. Geniet er vooral van samen
Juist het hele gedoe er omheen maakt het bijzonder denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er waren er zeker velen die memorabel waren. Genoeg dagen die vrij dicht bij elkaar in de buurt zitten, maar als ik er eentje moet kiezen ga ik voor 11 september met Eefje Godin in het Amsterdamse Bostheater met m'n fanclub. Hele boel werd na 4 nummers ontruimd vanwege vermeend onweer, wat uiteindelijk toch niet dichtbij overtrok. Legendarische avond in vele opzichten
Tof man! Leuk voor julliequote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat proberen we zeker te doen, we gaan weer wat actievere dates doen wanneer we elkaar weer kunnen zien.
Goed om te horen van dat laatste. Hopelijk krijgen jullie daar ook allebei de tijd voorquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn je schoenen gejat vroeger?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Deze band heb ik ook nooit gevoeld zeg maar, al helemaal niet met dat vreselijke nummer met Blof
Een van de kutste nummers ooit, dat holiday in spainquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Deze band heb ik ook nooit gevoeld zeg maar, al helemaal niet met dat vreselijke nummer met Blof
Het is mijn eerste keer, voor haar ook. Dus ja daar ben ik ook nu een beetje achter gekomen. Maar zij is het waardquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt vast wel goed als jullie allebei willenen een relatie is nou eenmaal werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |