Neuh die heeft nogsteeds slappe lach wegens vanmiddagquote:
Inderdaad, alleen die wals van Van Inkel moet dood.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zullen we elkaar hier even niet gaan doodwensen?
Hey vriendelijke vriendquote:
Stiekem heeft Everytime We Touch van Cascada evenveel recht op een plek in de Top als de hitjes van 2 Brothers on the 4th Floor, 2 Unlimited, The Prodigy, Faithless, Chemical Brothers, Robert Miles, Charly Lownoise en andere (euro)danceacts van weleerquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik taai vroeg af vanavond. Ik ga rustig nog een glaasje drinken en dan geloof ik het wel.
Iemand nog een leuke vraag?
Wat is je huidige stopwoordje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik taai vroeg af vanavond. Ik ga rustig nog een glaasje drinken en dan geloof ik het wel.
5 dagen muziekgenot.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef Starflyer het volgende:
Kerstdagen ook weer overleefd. Nu weer tijd voor de Top 2000!
Veel Plaisier gewenstquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
WK Darts gaat weer verder vandaag. Zin in
HenkGodquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neuh die heeft nogsteeds slappe lach wegens vanmiddag
Hallo Formule 1 vriendquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef Starflyer het volgende:
Niet te doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is je huidige stopwoordje?
Ik neem alle gemene dingen terug die ik over je muzieksmaak heb gezegd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stiekem heeft Everytime We Touch van Cascada evenveel recht op een plek in de Top als de hitjes van 2 Brothers on the 4th Floor, 2 Unlimited, The Prodigy, Faithless, Chemical Brothers, Robert Miles, Charly Lownoise en andere (euro)danceacts van weleer
Bekijk deze YouTube-video
Zó erg was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef Starflyer het volgende:
Kappen hoorquote:
Jupquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
WK Darts gaat weer verder vandaag. Zin in
Kijk @DecoAoreste. We hebben al 1 stem binnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stiekem heeft Everytime We Touch van Cascada evenveel recht op een plek in de Top als de hitjes van 2 Brothers on the 4th Floor, 2 Unlimited, The Prodigy, Faithless, Chemical Brothers, Robert Miles, Charly Lownoise en andere (euro)danceacts van weleer
Bekijk deze YouTube-video
Sleep well Pipquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
De dag van het Neil Young concert of de dag dat mn vriendin en ik het officieel maaktenquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]tot morgen
Wat is de leukste dag geweest in 2025
"Of zo." en "Jezus"quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is je huidige stopwoordje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |