Oeh, ik hoor een kenner aan het woord. Ik word hier vrolijk vanquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat ze een vast shot hebben wat ze steeds als establishing shot gebruiken.
SYNTHERKLAASJESquote:
Welnee, hij laat juist de ruimte voor jou om het hier te delen en helemaal de blits te maken, want interessant welquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef Redefine het volgende:
Lippens vergeet even dat dat intro van Pretty Fly is gejat van Rock of Ages van Def Leppard.
Een establishing shot kan ook handheld geschoten wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oeh, ik hoor een kenner aan het woord. Ik word hier vrolijk vanMaar het shot in kwestie is wel gewoon handheld geschoten dus ik denk eerder dat er in de regie 'Volg die jongens' wordt geroepen
Nou ja eigenlijk is het wel een sin.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee, hij laat juist de ruimte voor jou om het hier te delen en helemaal de blits te maken, want interessant welDank!
It is, isn't it?quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk is het wel een sin.
Laten we het er maar niet meer over hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen wat er aantrekkelijk aan haar was. Maar heb haar wel vaker horen zingen en die stem trek ik echt niet, vooral dat hijgerige. En de nummers die ik wel eens van haar gehoord heb waren ook niet best.
Ja stom is dat. Maar dat is ook omdat ze tegenwoordig gaan om het gaan. Of om in beeld te komen. of om te kunnen zeggen dat je geweest bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, en weer wat meisjes voorop die stom schaapachtig lachen omdat ze hier niks mee kunnen. Kom dan niet, rundlapjes.
Weltrustenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:48 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, ik ga naar mn bedje toe. Tot morgen mens0n
Goed punt. Gek dat ze dat niet doen. Tegenwoordig willen ze alles zo regisseren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voor volgend jaar wil ik de NPO adviseren om voor ieder uur attributen aan het publiek mee te geven om zichzelf van waarde te maken voor de kijkers thuis. Op dit moment is het namelijk niet iets aantrekkelijks waarbij men denkt 'oh, dit wil ik zelf ook meemaken!', en dat is wat ze juist wel moeten weten te bereiken.
Soms zie ik er mensen die er staan alsof ze de muziek storend vindenquote:Op zaterdag 27 december 2025 02:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja stom is dat. Maar dat is ook omdat ze tegenwoordig gaan om het gaan. Of om in beeld te komen. of om te kunnen zeggen dat je geweest bent.
Natuurlijk moet je nog maar afwachten wat er in het uur zit. Maar als ik er zelf naartoe zou gaan, dan zou ik wel even kijken wat er gedraaid wordt dat uur om je toch een beetje in te leven.
De warming upper van dienst die daar regelmatig staat heeft een stijltje dat je moet liggen, en dat stijltje spreekt mij niet meteen zo aan. Doet het al jaren (Zag hem in 2017 ook al in eerder genoemd Top 2000-café), maar hij heeft een 'kijk mij leuk zijn'-stijltje. En wellicht straalt hij dat iets teveel uit op het publiek dat hij het café in dirigeert.quote:Op zaterdag 27 december 2025 02:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt. Gek dat ze dat niet doen. Tegenwoordig willen ze alles zo regisseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |